Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: schatten vs. gootti

• Vastaa

Lainaus: Rosalie

Kylläpäs sää vietät laatuaikaa kotona

No itse asiassa kirjoittelen yhtä lehtijuttua kun on deadline maanantaina ja samalla sitten väsään vähän kaikkea muuta tässä koneella. Lisäksi mulla on huomenna päivällä sellaisia aktiviteetteja, ettei darra olis kiva kaveri.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Rosalie

no ehkä siellä on sitten muita joiden kanssa voi ystävystyä

Minulle olisi voinut ihan rohkeasti tulla juttelemaan, jos olisin tuonne päässyt. Tarkoituksena oli siis lähteä Schatteniin tänään, mutta kun Jyväskylässä asuva ystäväni ei päässytkään minua kyytsäämään, niin jääpi tuo käyminen tältä kertaa sivu suun.

Niin ja etköhän sinä siellä pärjää, että ihan turha huolehtia.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Scattenin laudalta löytyy tietoa klubeista, ja toisinaan joku vinkkaa jotain hyvän kuuloista bändiä. Täällä taas on hyvä tappaa aikaa.

Schattenin klubeilla on meikäläisellä usein mukana ihan tavisporukkaakin, ja nekin ovat hyvin viihtyneet. Epäilisin siis, että siellä selviää hengissä lähes kuka tahansa...

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Gootti.net on parempi!. Schatten on forumi niille ynseille sitruunapilluille, jotka katsovat muita nenänvarttaan pitkin ja ovat täynnä itseään. Enpä ole viitsinut montaa viestiä sinne kirjoittaa. En nyt meinaa aivan kaikkia ynseiksi, mutta se peruskäsitys minkä forumista saa niin hohhoijaa.
  • Vastaa
Jeps, kyllä schattenista tulee aina keikkajuttuja katottua ja jotakin myynti-ilmotuksia, mutta enempi tuolla 2005-2006 kirjottelin sinne ja sittemmin tossa viime kesän alussa siirryin tänne gootti.netin puolelle ja en jaksanut kahdelle foorumille kirjoitella, niin tänne jämähdin.
Schatten on siinä mielessä hyvä, että jos haluaa esim. tietää (jostain tyhmästä syystä) vaikka milloin bändi x teki sitä ja tätä niin siellä on joku, joka on siihen aikaan ollut mestoilla ja osaa kertoa siitä, koska porukka on siellä niin paljon vanhempaa. Eli asiantuntemusta tuntuu sieltä päin löytyvän enempi, mutta täällä on enempi minun ikäsiä niin ei niiden vanhusten juttuja siellä jaksais varmaan pahemmin lueskellakkaan sitte.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Schatten on siinä mielessä hyvä, että jos haluaa esim. tietää (jostain tyhmästä syystä) vaikka milloin bändi x teki sitä ja tätä niin siellä on joku, joka on siihen aikaan ollut mestoilla ja osaa kertoa siitä, koska porukka on siellä niin paljon vanhempaa. Eli asiantuntemusta tuntuu sieltä päin löytyvän enempi, mutta täällä on enempi minun ikäsiä niin ei niiden vanhusten juttuja siellä jaksais varmaan pahemmin lueskellakkaan sitte

nii. Siel ollaan musiikillisesti oikeilla jäljillä, täällähän huomattava osa kuuntelee metallia.
Ja keikkatietoja ynnä muuta käyn itekin vakoilemassa Schattenissa, en oo jaksanut edes tunnusta tehdä sinne just noiden ybergoottien takia. Ninni kommentoi joskus "ybergootit, joilla menee 500 euroa kuussa hiustenlaittoon", ja musta se on aika lähellä sitä meininkiä sil boardilla. ;D
ei pahalla, kivahan se on kun on hieno tukka.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Tykkään tästä foorumista enemmän, en ole jaksanut Schattenin foorumille kirjoittaa kuin pari viestiä. Kaiken lisäksi minua vaivaa laiskuus, joten en siksi käy siellä sivuilla kovinkaan usein.
Joskus demonian kengistä kävin katsomassa tietoja kun siellä oli kaikkea tietoa siitä, mitä pitää ottaa huomioon kun tilaa ulkomailta ja muutenkin puhetta eri myymälöistä.
Menen sinne sivuille siis vain silloin kun on pakko ja tarvitsen jostakin asiasta tietoa.

Hell was full so I came back

• Vastaa
Käyn vilkuilemassa Schattenia noin kerran kuussa pintapuolisesti. Joskus kirjoitinkin sinne jotain, mutta vastaanotto oli niin jäätävä että eipä paljon enää huvi. Olin vissiin sitten niin wannabe. Kyllähän sieltä hyödyllisiä juttuja bongailee, vaikka ne ovatkin elitistisempää diiva tasoa kuin itse ole. Vaatteethan täytyy tilata ulkomailta tai tehdä itse, ja muu kuin itse tehty kuitutukka on niiiin wannabe juttu. Tulee ärsyyntymisen sekainen myötähäpeä tuollaisesta.

Vastaavasti sitten täällä roikun päivät pitkät. Tykkään tästä foorumista aivan sairaasti, täällä on vakavimmatkin ihmiset rennompia kuin Schattenilla keskiverto postaajat. Ja täällä uusien jäsenien vastaanotto on noin yleisesti mahtava. Täältä myös löytyy ihana paljon porukkaa joka ei vaivaudu liikaa panostamaan ulkonäköönsä, saati sitten että tilaisi kaikki rättinsä valtameren takaa. Ja sitten on tällaista allekirjoittaneen kaltaista tyylinsä suhteen perfektionistista porukkaa. Mukavaa kun on sakkia laidasta laitaan.

Ja sekin on minusta ihan oikeasti vain positiivinen puoli että täällä on metallistiinkin taittavaa porukkaa. Schattenilla ei ikinä kehtaisi myöntää olevansa menossa Tuskaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Halfheart
  • Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Vaatteethan täytyy tilata ulkomailta tai tehdä itse, ja muu kuin itse tehty kuitutukka on niiiin wannabe juttu. Tulee ärsyyntymisen sekainen myötähäpeä tuollaisesta.

Sinä se oletki varmaan paljon schattenin palstalla pyörinyt kun tuollaista täällä väität?

Lainaus: BronzeRain

Ja sekin on minusta ihan oikeasti vain positiivinen puoli että täällä on metallistiinkin taittavaa porukkaa. Schattenilla ei ikinä kehtaisi myöntää olevansa menossa Tuskaan

Niin, katsos kun gootilla ei ole mitään tekemistä metallimusan kanssa. Ehkä siksi schattenin palstalla suhtaudutaan hieman nuivasti jos jos joku jauhaa lähes ja ainoastaan metallibändeistä. Kuten tällä foorumilla suurin osa tekeekin.... Ja siitä pääsenkin taas siihen asiaan, että miksi tämä on gootti.net eikä vaikka metalli.net tai jotain siihen suuntaan.

Mutta tämäkin on jälleen VAIN minun mielipiteeni ja kohta joku vetää taas herneet nenään.

Ainiin, ja miksi tälläinen ketju edes pitää olla täällä? Onko tämä jokin kilpailu kumpi foorumi on enemmän troo vaiko mitä? Minen jummarra en..
  • Vastaa
Joo juu, gootti ja metalli(sti) ovat kaksi eri asiaa. Silti, ainakin minun mielestäni ne ovat kaksi vierekkäistä, tai ainakin lähellä toisiaan olevaa musiikkigenreä ja alakulttuuria. Ok, termin gootti alle tuntuu mahtuvan nykyään ties mitä, kasarirokista aggressiiviseen konemusaan, kuten myös metalliin kuuluu kaikkea päättömästä räimeestä hillittömään tilutukseen ja tunnelmallisempaan antiin. Eli ei niitä yhtäläisyyksiä joka paikasta löydä, mutta niitä on olemassa. Joskus nuo kaksi genreä ovat hyvinkin lähellä toisiaan. Liittyyhän molempiin tyyleihin varsin samankaltainen estetiikkakin. Jos yhtäläisyyksiä ei kykene missään näkemään, niin sitten on joko silmissä tai asenteessa vikaa.

Minäpä tykkään goottimusasta ja tietyistä metalligenreistä. Olenko gootti? Olenko metallisti? Vai....oho, taidanpa olla goottimetallisti, kahden toisiaan piikittelevän lauman sekasikiö. Ilmanko minusta harva tykkää

Joskus toivoisin, että lokeroille haistatettaisiin pitkät ja jäljelle jäisi vain ihmisiä, musiikkia ja vaatteita. Sieltä jokainen voisi poimia juuri ne osat, joista pitää, ja olla tyytyväinen tehdessään sitä mistä tykkää. Ilman keinotekoisten lokeroiden aiheuttamia paineita.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Iiriva, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!