Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: schatten vs. gootti

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

SETÄ? Pese suusi, senkin nimittelijä.

Tarjoaa nöyrästi herneenpoistolaitetta...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Tarjoaa nöyrästi herneenpoistolaitetta...

Ei tarvi, ei menny herneet nenään. Pitääkö mun yhä laittaa hymiöitä joka väliin, vai eikö näistä nyt mitenkään näy läpi mun perusvirne?

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Ehei, perusvirne näkyy kirkkaasti ja selkeästi! Kunhan piruilin (kuten aina, tai useimmiten, tai jotain).

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Mä en uskalla puhua Schattenissa mtn mikä liittyy musiikkiin. Pelottaa että ne sedät ja tädit siellä syö mut :<

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Kertokaa nyt minulle että millaista sillä schattenissa on? Olen menossa sinne synttäreiden jatkoille ja en ole koskaan käynyt kys. tapahtumassa. Sen verran tiedän että olen kuin musta lammas joukossa
a) olen vasta täyttämässä 19
b) en tiedä mtn goottimusasta tai insidejutuista..
c) tykkään pukeutua kuin gootti koska pidän gootti vaatteista, mutta en ole wannabe eli siis ne voivat väittää minua sellaiseksi ja haukkua lyttyyn kun en tajua kulttuurista mtn..

Olen kuullut kauhutarinoita monelta ettei sinne kannata mennä ja sellaista. Juuri tänään yksi luokkakaveri sano että "mitä v****** sää sinne meet? Ethän sää oo ees gootti!! Tyyppi joka sanoi ton on pahimmanlaatuinen pissis.
en sitten tiedä olenko edes kootti.Tykkään vaatteista aivan hulluna, mutta en osta joka kuukausi 100euron vaatekappaletta vaan kierrän kirppiksiä.
Kaverini sanoi että siellä on vain mukavia ihmisiä ja ei ne syä mun päätä mutta musta tuntuu ettei ne vaan syä sitä vaan ne keitää sen myös..

Siis kysymykseni on selviänkö hengissä siellä????

Enkä aijo pukeutua korsettiin vaan toppiin jossa on samettipainettuja kukkakoukeroita ja pitkään hameeseen, tukka ja meikki tietysti ilta/juhlakunnossa.

Ja anteeksi vuodatukseni, saa haukkua

Rosalie

• Vastaa

Lainaus: Rosalie

Siis kysymykseni on selviänkö hengissä siellä????

En oo kyllä itekään käynyt, tosin meillä on ollut Ninnin kanssa suunnitelmissa. Mutta mä uskoisin että selviät hengissä. Luulen että siellä on ihan mukavia ihmisiä

pimeys=hulluus

• Vastaa

Kertokaa nyt minulle että millaista sillä schattenissa on?

Mä oon ollut siellä vuosien 2002-2006 välillä varmaan tusina kertaa - joskus soittamassa levyjäkin - ja eipä siellä mitään ihmeellistä ole. Ihan kuten missä tahansa pintaliitopaikassa, paitsi että Schattenissa ihmiset mittailevat toistensa tekotukkia ja muita goottimuodillisia juttuja yleisten muotivaatteiden mukaan. Ei silti, en sano, että se mikään huono klubi olisi. Jengi on ihan ok porukkaa ja mukavia, itselläni käy siellä paljon kavereita järjestäjäväkeä myöten, ja aina on ollut ihan kivaa. Täysin ulkopuoliselle se voi olla hieman liian sisäänpäinlämpeävä juttu, mutta yleensä sekin muuri romahtaa joskus klo 02, kun jengi alkaa olla päissään.

Sinne vaan. Älä pelkää. En minäkään ole mikään stereotypiagootti, enkä ostele vaatteita juuri koskaan, mutta silti mä siellä olen pärjännyt.

• Vastaa
Kiitos rohkaisuista. näenköhän teitä huomenna? en tietysti tunne ulkonäöltä ja olen varmaan siellä kun ujo puskassa, mutta kuitenkin :P Mun vaatetuksen tiedättekin, paitsi jos päätän vaihtaa sen( olenhan nainen joka ei osaa päättää)
Olen vielä sellainen etten käy ulkona juurikaan. olen kotihiiri vaikka rakastan näyttävää/kaunista pukeutumista. olenkohan ristiriidassa itseni kanssa

Rosalie

• Vastaa

näenköhän teitä huomenna?

Enpä usko, että olisin menossa. Asun kuitenkin stadissa asti. On muutakin tekemistä kaiken päivää ja alkuiltaa. Hämmentävästi oon näköjään kotona tänään, mutta kerrankos sitä. Toinen perjantai himassa kahteen vuoteen! Ei, mä en siis ole kotihiiri...

• Vastaa
Kylläpäs sää vietät laatuaikaa kotona ookoo. no ehkä siellä on sitten muita joiden kanssa voi ystävystyä ... :S

Rosalie

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Severana, Miitu, Marras, SeKukaVaaniiSängynAlla, darkAngel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!