Kertokaa nyt minulle että millaista sillä schattenissa on? Olen menossa sinne synttäreiden jatkoille ja en ole koskaan käynyt kys. tapahtumassa. Sen verran tiedän että olen kuin musta lammas joukossa
a) olen vasta täyttämässä 19
b) en tiedä mtn goottimusasta tai insidejutuista..
c) tykkään pukeutua kuin gootti koska pidän gootti vaatteista, mutta en ole wannabe eli siis ne voivat väittää minua sellaiseksi ja haukkua lyttyyn kun en tajua kulttuurista mtn..
Olen kuullut kauhutarinoita monelta ettei sinne kannata mennä ja sellaista. Juuri tänään yksi luokkakaveri sano että "mitä v****** sää sinne meet? Ethän sää oo ees gootti!! Tyyppi joka sanoi ton on pahimmanlaatuinen pissis.
en sitten tiedä olenko edes kootti.Tykkään vaatteista aivan hulluna, mutta en osta joka kuukausi 100euron vaatekappaletta vaan kierrän kirppiksiä.
Kaverini sanoi että siellä on vain mukavia ihmisiä ja ei ne syä mun päätä mutta musta tuntuu ettei ne vaan syä sitä vaan ne keitää sen myös..
Siis kysymykseni on selviänkö hengissä siellä????Enkä aijo pukeutua korsettiin vaan toppiin jossa on samettipainettuja kukkakoukeroita ja pitkään hameeseen, tukka ja meikki tietysti ilta/juhlakunnossa.
Ja anteeksi vuodatukseni, saa haukkua