Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: schatten vs. gootti

• Vastaa
Minnuu näkee molemmilla sivuilla ainakin Enkä miusta oo mitenkään jäätävää kohtelua saanut kummassakaan. Pari vuotta vielä nii pääsee klubeille, vippiiiii Okei no vuosi. tai no puoltoista, hehe.

mutta joo tää näyttää olevan tällänen aihe vähän kun: hyvä vs. paha (tiedä sitten kumpi on kumpaa vai onko kumpikaan kumpaakaan) Mitä enemmän mielipiteitä kysellään, sitä enemmän saadaan vastamielipiteitä ja sitten onkin kunnon soppa ja välillä nyrkkikahakka pystyssä. What ever, ketä tällänen lopulta ees kiinnostaa. Rekatkaa moelmmille saiteille ja varustautukaa molemmissa huumorilla, ei kaikkee ironiaa tarvii ottaa itteensä vaikka se meniskin vähän pitkälle... Tosin oon ite yleensä se joka vie sen liian pitkälle.... No HÄLLÄ VÄLIÄ! Ottakaa oppia murh. Nih. Oli järkevä viesti, miks en jo lopeta kirjotusta..

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Pakko sanoa et tään foorumin ulkoasu on aika halpamainen. Tosin, varmasti ilmaissaitille perustettu. mutta tässä on niin monta "virhettä" joita odotan normifoorumilta. Esimerkiksi en meinaa löytää oman profiilin muokkaista ikinä millään sekä tuo quettaminenkin käy työstä. en nyt odota vastauksia mistä ne löytyy mutta siksikin tämä foorumi on aika alhaisilla sijoilla.
  • Vastaa

Lainaus: Desternia

quettaminenkin käy työstä

Oho! Minun mielestäni tämän foorumin quottaussysteemi on paaaljon parempi kuin millään muulla käyttämälläni foorumilla (jossa on pakko quotata koko teksti ja poistella siitä sitten turhat). Aina silloin tällöin huomaa joillain muilla foorumeilla kokeilevansa ensin tämän foorumin quottausmekaniikkaa ennen kuin muistaa homman toimivan siellä toisin...

Minkälainen quote-systeemi olisi sinun mielestäsi sitten toimivampi? Kiinnostaa sikäli kuulla, että pidän tätä tosiaan toimivimpana ikinä näkemistäni.

Markus - fotoni.org

• Vastaa
Minustakin täällä tuo lainaustoiminto on varsin helppo ja toimiva. En yhtään pidä siitä jos pitäisi ensin quotata koko teksti ja poistaa siitä sitten ylimääräiset tekstit. Ja tuohon Desternian viestiin viitaten, minusta taas tämä foorumi on hyvinkin selkeä ja mukava käyttää. Verrattuna juurikin esim. Schatteniin.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Desternia

Esimerkiksi en meinaa löytää oman profiilin muokkaista ikinä millään [...]

Tuosta punataustaisesta linkkirivistä löytyy "Ominaisuudet", josta voi säätää profiilin asetuksia. Jos myös muut kokevat pröfiilin muokkaamissivun löytämisen olevan kiven alla, voidaan toki pistää tähän asiaan parannusta laittamalla esimerkiksi sivun yläosaan (tuohon vasempaan yläkulmaan jossa on nyt se mustavalkoinen laatikko) joku helposti huomattava linkki muokkaussivulle. Ihan yksittäisen foorumilaisen takia en viitsi alkaa sitä muokkaamaan, mutta jos muutkin kokevat sen hankalaksi niin sitten...

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia muokata profiiliani eikä muutenkaan käyttää foorumia täällä. Schattenin sivuilla en ole käynyt niin paljoa, että sen foorumista ja käytöstä voisin mitään sanoa.

Instead of a prince with a horse, I want a vampire with porsche.

• Vastaa
Viihdyn jonkin verran molemmissa, mutta tänne tulee kirjoiteltua enemmän. Yksi perustavanlaatuinen ero on tosiaan se, että jotenkin tuntuu, että Gootti.netissä on enemmän ihmisiä joilla on jonkinlainen lukihäiriö, tai jotka eivät muuten vain osaa yhdyssanoja yms.

Just my opinion/observation.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Muokkasi: Piiskansiima
  • Vastaa
^ Johtuisikohan tuo siitä, että täällä goottinetissä käy paljon nuorempaa väkeä joita ei vain yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa se, minkänäköistä tekstiä näppäimistöltä tuotetaan? Minä taas olen hämmästellyt tätä tuolla hevostallinetin puolella, sennulassa on yleensä edes jokseenkin järkevää tekstiä ja junnulassa kirjoitus vihreet vilisevät ja texti on niinq 1h4n perzeeztä niinq.

Täytyy kyllä sanoa, että kunnolla kirjoitettua tekstiä jaksaa lukea paljon paremmin.

Kuopassa_ kerran profiilisivu on joidenkin mielestä kiven alla, niin foorumille täytyy tietenkin laittaa kiven kuva, jonka alapuolella lukee "tästä pääset profiiliisi" tms.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Täytyy kyllä sanoa, että kunnolla kirjoitettua tekstiä jaksaa lukea paljon paremmin.

Olen aivan samaa mieltä. Se antaa viestille laadukkaamman, mietitymmän ja vähemmän "Demi.fi" -tyylisen leiman. Sisällöntuottaminen on itselläni lähellä sydäntä, joten koetan muitenkin tehdä tekstiä joka haiskahtaa edes vähän kaunokirjalliselta tekeleeltä.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Komppailen edellisiä leidejä ja heitän fillinä väliin sellaista että mua pitkästyttää täällä myös nuo viestit missä vaikka manataan kuinka huono päivä oli koulussa ja kuinka syvältä se koulu on kun on niin tyhmä ope ja muuta tai että kerrotaan että on ihanaa kun tänään pääsee rakkaan luo ym. Mutta vaikka mulle nuo onkin aika EVVK, ei se nyt haittaa jos joskus kertoilee noita mut jos ei muuta kirjoitettavaa ole niin...

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Piiskansiima, emanon, Iiriva). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!