Lainaus: Doomeri
Schattenia on todellakin mukava lukea kun tarvitsee huumoria...
Kyllä mä nauran tätä palstaa lukiessani enemmän. Täällä on sellaista vilpitöntä hupsuutta, joka vaan laittaa nauramaan. No mitäpä tässä kaunistelemaan totuutta, täällä on ylivoimaisesti lapsellisempia juttuja kuin Schattenissa, mikä johtuu ainoastaan siitä faktasta, että täällä on tuntuvasti enemmän lapsia.
Schattenissa taas on sellaista erilaista hölmöyttä, joka ei naurata, vaan pikemminkin laittaa... ööh, no en mä tiedä, pöljä olo tulee. Oikea sana lienee myötähäpeä. Varsinkin leffakeskustelut ja sen semmoset, niistä tulee vaan paha mieli. Tosin mä oon vähän liian pedantti joskus leffa-asioissa, kun on tullut sitä hommaa harrasteltua aika lailla.
Summa summarum, en nyt tarkoita, että tämä palsta olisi huonompi, siis mä nauran ihan positiivisessa mielessä. Toki välillä tulee sellaista myötähäpeää täälläkin, muttei ainakaan vielä mitenkään liikaa. Schattenista oon aika pitkälle jo kaikonnut, kun tuli yliannostus niitä samoja keskusteluja (viitisen vuottahan sitä jaksoikin). Kenties täälläkin tulee joskus raja vastaan, muttei ainakaan vielä.
Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.