Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa
Mikä mahtaa olla sinun kantasi roolipelaamiseen.
Pidätkö, siedätkö vai tykkäätkö sytyttää tunnelmallisia tulia lämmittämään syysiltoja kirjasia käyttäen?

Omakohtaisesti varsinainen roolipelaaminen on kokenut melkoisen inflaation johtuen peliseurueen hajoamiseen iän ja elämänpolkujen venyttäessä välimatkat kyseisiin henkilöihin.
Mutta ei hätä tämän näköinen, onneksi on tietokone ja siihen kyseisen peligenren pelejä, joista suurin ja parhain on minulle Vampire the Masquerade -bloodlines.
Sanonkin jo nyt etten tule kovin suuresti yllättymään jos kyseinen peli on saavuttanut jonkun muunkin täällä vierailevan suosion.

amen..

• Vastaa
Elämäni on yhtä suurta roolipeliä.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Olen jonkin verran harjoittanut pöytäroolipelaamista (D&D, kuinkas muuten ), mutta pitkänn aikaan en ole pelannut sopivan seuran puutteessa. Poikaystäväni pelaa kyllä yhdessä porukassa ja johtaa toista porukkaa, mutta kumpikaan näistä ryhmistä ei oikein sovellu minulle (Lue: haluan pelata enkä väitellä pikkusääntöjen alaviitteen tulkinnan näkökulmista...).

Pleikkarilla tulee pelailtua enemmän...

Does the noise in my head bother you?

• Vastaa
Roolipelit ovat ihan okei. Harrastelin tuossa taannoin vielä larppausta, mutta se jäi. Katsotaan viriääkö into vielä uudestaan. Storytelling -tyylisiä pelejä olen kirjoitellut myös joskus ahkerasti, mikäli se roolipelaamiseksi lasketaan.
Molemmat ihan mukavia ajantappopuhia, muttei peliseura oikein jaksanut innostaa jatkamaan.
  • Vastaa
Kauhuvisio, ties vaikka tämä aiheuttaisi jatkossa gootti.net peliporukan syntymisen... olettaen ettei mokomaa jo ole olemassa.
Kuvitelkaahan itsekkin lauma gootti.nettiläisiä pelaamassa Vampirea irkissä.

amen..

• Vastaa
Pelaan vampires the masquerade bloodlinesia... Ja opin vähän aikaa sitten pelaamaan mesessä roolipeliä, joka on periaattessa tarinankerrontaa.

~ Uku

• Vastaa
Blääh, ei mitään vamppirea, kunnon fantasia se gootin tiellä pitää! :P

Tai sitten hassut pleikkapelit, jossa taistellaan erittäin eeppisesti pienillä kiinalaisilla. *mätkis*

Does the noise in my head bother you?

• Muokkasi: liothe
  • Vastaa
Lainaus: MrLuckarin Kauhuvisio, ties vaikka tämä aiheuttaisi jatkossa gootti.net peliporukan syntymisen... olettaen ettei mokomaa jo ole olemassa.

Heeei.. mitäs kauheeta tuossa on? Miusta se on jotenkin jännä ajatus. Miksei?
  • Vastaa
Lainaus: Ukuli Ja opin vähän aikaa sitten pelaamaan mesessä roolipeliä, joka on periaattessa tarinankerrontaa.

mie pelitän kans vaan tarinankerronta-ropea, mut siihen oon ihan rakastunut ja hahmojakin on 3 erilaista: pimentohaltia, vampyyri, aatelisneito. Että tällästä. Niitä pelailen mesessä tai tekstaten ihan vaan kännykällä... ^^ harmittavan harvoin vaan, ku pelikumppani ei oikeen jaksa enää...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Ite pelailen ihan d&d:tä, gurpsia, joskus ovaa ja uutuutena jopa Wheel of Timeä (d20 systeemin peli...). eli tulee hyvinkin paljon pelailtua xD kuulun paikalliseen roolipeliseuraan ja olen kyseisen seuran hallituksen sihteeri :P

Mustaakin mustempi Anime- ja Mangayhdistys Hidoi ry:n vakiosäätäjä http://vkoski.net

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää free forum software miniBB © 2001—2008.