Gootti.net

Eutanasia - puolesta vai vastaan?

Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2007 13:27
No jos ihminen ei voi enää parantua jostain sairaudesta, eikä voi elää( ei voi kävellä,puhua,liikkua,syödä itse jne) ja haluaa kuolla itse, niin minusta on aivan tyhmää pitää sitä väkisin hengissä. Rahaa vain menee sen "elättämiseen".

Lainaus: Cata

eutanasian puolesta kyl.
ihminen saa päättää elämästään ja kuolemastaan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2007 22:55

Lainaus: kuopassa

kannatan sille pahantekijälle langetettavan tuomio tulla teloitetuksi julkisesti.

Takaisin keskiajalle. Ou jee.

Lainaus: kuopassa

Valan sisältöä ei ole meikälääsen hallussa, mutta voihan sitä valaa rukata vastaamaan nykyajan olosuhteita.

Veikkaisin, että näin on tehty.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2007 23:02
Puolesta olen itse ainakin. Mielestäni jokaisen pitää saada päättä haluaako elää vai ei.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 04.09.2007 20:26
Kyllä, puolesta! Kaikkien täytyy saada itse elämästään päättää.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2007 20:36
Puolesta! Koskee vain vakavasti sairastuneita joilla ei ole toivoa parantua.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2007 12:46
Puolesta! Kun katselee vaikka vanhaa ihmistä joka vaan makaa muiden avuilla lopuksi sellaiset 24/7 niin eiii ikinä omalle kohdalle haluais. Kyllä siinä vaiheessa mut saa vaikka ampua.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:14
Puolesta pitkälti. Parantumattomasti sairaan henkilön pitäminen hengissä vastoin tämän omaa tahtoa on epäinhimillistä ja mahdollisten läheisten taholta itsekästä. Vaikka ihmisen harkintakyky olisi siinä tilanteessa kuinka sumentunut, sillä ei liene mitään merkitystä koska hän ei sairaudestaan koskaan paranisi. Mutta eutanasia tässä tapauksessa on hyväksyttävä vain jos potilas sitä itse haluaa loppuun saakka eikä ympäristö vaikuta hänen päätökseensä.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2007 21:39
puolesta hyvinki paljon..
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2008 15:11
Ehdottomasti puolesta. Tosin kysymyksiäkin herää, jos olet aivokuollut, kuka sen tekisi, kuka sen hyväksyisi jne. Mutta silti täytyy ihmisellä olla oikeus määrätä omasta elämästä tavalla tai toisella.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.09.2008 16:45
Just tuli dokumenttia telkusta, missä oli tällänen vanha mies, joka oli sairastanu jotain sairautta 12vuotta ja se ei pystyny enää sit lopussa muuta ite tekemään nielemään ruokansa. Eutanasiahan ei ole sallittu, joten mies sitten vaan lopetti nielemisenkin ja oli sellanen vihannes ja kieltäyty kaikista hoidoista... meneehän se niinkin, mutta tuskallista nääntyä varmasti. Tuossa tilanteessa kannatan ehdottomasti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit