Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Missä haluaisitte asua?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.10.2008 12:00
No, ensinnäkin: oma asunto. Oli tosi nöyrää palata takaisin tänne, kun on jo asunut yksin Huittisissa ja Tampereella ja sitten lähetetään hullun papereiden kanssa takaisin vanhempien luokse. Kai mä saisin tuet jostakin, mutta en vaan just nyt jaksa ruveta riitelemään niistä sossutanttojen kanssa. Oletettavasti asia kuitenkin järjestyy vuodenvaihteen jälkeen, kun saan asiantuntevaa apua ja ihmisiä auttamaan, jotka tietää noi tukiasiat.

Mutta mä tykkään Oulusta. oon viimeinkin saanut tutustuttua jopa ihmisiin täällä, joten en mä ihan heti lähtis sekoittamaan pakkaa taas uusiksi. mulle kaupungit on vähän semmoisia pakko-juttuja, siellä missä voi opiskella tai työskennellä niin sinne mennään. Tietysti ois kans kivaa, jos siellä asuu tuttuja tai ystäviä jo valmiiksi, silloin uusiinkin ihmisiin tutustuminen käy helpommaksi.

Tampere ja Helsinki on ne kaks vaihtoehtoa Oulun jälkeen. Jos ulkomailla lähtisi niin Iso-Britannian yliopistokaupungit ois ekana valikoimassa. Ruotsissa olisi hieno asua jonkin aikaa petraamassa kielitaitoaan. Muuten olen arkajalka enkä ehkä lähtisi semmoisiin maihin, joiden kieltä en osaa tai kulttuuri arveluttaa.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2008 15:06

Lainaus: Cata

Tampere ja Helsinki on ne kaks vaihtoehtoa Oulun jälkeen

Mulla on ykkösenä Helsinki, missä tälläkin hetkellä asun, mutta Tampere on erittäin varteenotettava ja hyvä kakkonen. Ihastuin siihen kaupunkiin kesällä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.10.2008 15:13
Skotlantiin kaipailisin takaisin. Isosiskoni asui Skotlannissa 1,5 vuotta, ja itseänikin kiinnostaisi kovasti lähteä sinne esim. opiskelemaan, mutta toisaalta, olisi aika rankkaa olla kauan erossa perheestä ja ystävistä.

Varsinkin Edinburgh olisi ihana vanhoine taloineen, linnoineen ja ihanine ihmisineen. Oli heti kotoisa olo. Minulla kun on skotlantilainen "isosisko", aksentti on myös tarttunut aikasta hyvin, joten minä ymmärrän skotteja ja he minua, hyvin vieläpä Olenkin saanut kehuja aksentistani (jonka loppujen lopuksi hyvin harva on kunnolla kuullut).

No joo, Edinburghissa olisin tyytyväinen ja pieneen rivitaloasuntoonkin noen mustaamassa kivitalossa, punaisella puuovella. Kokolattiamatot vain saisivat häipyä hevon hemmettiin
Kirjoittanut: Necrodesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2008 15:52
Helsinki, jos Suomen joku kaupunki pitäisi valita.
Eniten kuitenkin haluaisin Amerikkaan. Manhattan, Los Angeles, San Francisco, Miami ja muut olis aivan ihania.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.10.2008 17:21
Kulosaaressa. Haluan pois täältä helvetin Kalliosta. Älkää muuttako tänne
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.10.2008 17:43

Lainaus: UndyingDreams

Kulosaaressa. Haluan pois täältä helvetin Kalliosta. Älkää muuttako tänne

Asuin 10 ensimmäistä elinvuottani Kulosaaressa - se on kyllä hitsin nätti paikka. Ja hyvää aluetta kasvaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2008 17:59

Lainaus: UndyingDreams

Haluan pois täältä helvetin Kalliosta. Älkää muuttako tänne

Asuin kesällä 4 viikkoa Harjutorilla, se riitti
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2008 18:04
ois kiva muuttaa vaikka turkuun. ja asuisin sillein vielä melko keskustassa että kaupat ruokapaikat, baarit ja kahvilat olis kävelymatkan päässä ja yöelämään helppo lähteä vaikka itsekseen. tai sitten ulkomailla, saksassa, englannissa tai amerikassa.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2008 18:17
Berlin, Berlin... vaikka en henk.koht. ole kyseisessä kylässä päässyt vielä käymään, niin silti hinku sinne muuttamisesta on kova. Pelkkiä kehuja olen kuullut, ja vieläpä PALJON. Kuuleman mukaan yksi niistä harvoista suurkaupungeista joista on vielä helppo löytää oikeastikin mukavia ihmisiä, ja sitten tietty vielä ne kaikki klubit... *droooool* ....

Ja toinen kiinnostava kohde olisi Uusi-Seelanti ja sieltä Wellington. Yksi kaveri sinne on suomen pakkasista muuttanut, ja aina muistaa käskyttää muakin muuttamaan sinne. Kuulemma paikalliset on varsin mukavaa väkeä, ja maisemathan siellä ovat jotain aivan uskomatonta...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 30.10.2008 19:40
Olen tällä hetkellä todella tyytyväinen nyktyiseen asuinpaikkaani, vielä hieman kun saisi näitä ihmissuhteita hiottua, niin kaikki olisi bueno.
En itsekään keksi Suomesta yhtään sellaista kaupunkia, missä tahtoisin asua mutta se johtuu lähinnä siitä, etten ole vielä päässyt edes vierailemaan mielenkiintoisen oloisissa kaupungeissa tai olen nähnyt ne vain vilaukselta.

San Fransicossa on ollut aina jotakin sellaista, joka on miellyttänyt itseäni suuresti mutta jos nyt realistisemmalta kannalta katsotaan, niin myös Lontoo olisi aika jees paikka asua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!