Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Missä haluaisitte asua? - Sivu 4

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Missä haluaisitte asua?

Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:02
Haluaisin muuttaa Japaniin tai ylipäätään pois täältä pikkukylästä :/ Vaikka Helsingiin lähelle kuuttikauppoja
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2009 21:21
Iso-Britannian seuduille näin yleisesti, mutta pääsen asumaan sinne lähinnä kymmenen vuoden päästä kun on ammatti ja paljon rahaa (haaveissani tietenkin!)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.01.2009 21:30
Mikämikä maahan, en halua kasvaa aikuiseks! ärh.... Tai sitten ihan vaan Jyväskylään, tosin viimenen on toteutumassa anyway....

Lainaus: FrozenCorpse

Täällä on vaa räkäsiä kaupunkeja vitun itsekkäine ihmisineen

Käypä vaikka Hauholla (anteeksi Hämeenlinnan Itäblokissa) tai Rengossa ja tule sitten sanomaan, ettei täällä ole kuin räkäisiä kaupunkeja ja itsekkäitä ihmisiä, sillä maalla käydessä se mieli yleensä muuttuu!
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2009 10:25

Lainaus: Ninni

Mut jos haluisin asua Suomessa muualla ku stadissa, niin se Fiskars

Aaw, joku muukin on mielynyt niihin maisemiin
Fiskarsin oheella Karjaa on aina ollut mulle kuin koti, vaikken ole siellä koskaan asunutkaan. Ehkä vielä joskus muutan Karjaa-Fiskars-Pohja-Tammisaari-vyöhykkeelle, ostan hulppean talon ja alan puhua huonoa ruotsia

Oulussa on aika jees toistaiseski asua, en valita kamalasti.Kaippa kaupungissa voi sen aikaa viipyä, että valmistuu joksiki..
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 10:44
Jossakin suurkaupungissa, luulisin että vaikka mihin asettuu... Tahtoisi aina olevan jossain muussa paikassa.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: HtorakiM
  • Lähetetty: 29.01.2009 10:53
Upein paikka jossa olen käynyt on ehdottomasti Firenze, mutta voisiko siellä asua ympäri vuoden? Hmm, kesällä turisteja on joka paikassa laumoittain, mikä saattaa käydä pidemmän päälle hermoille. Keskikesät voisi viettää vaikka Norjan lofooteilla, jotka ovat myös upea paikka - mutta vain kesällä. Eli syksy-kevät Firenzessä ja keskikesä Norjan reunalla.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 11:56
Olisi mukavaa asua vuosi tai pari ulkomailla. Lontoo tulee ensimmäisenä mieleen, se onkin lempikaupunkini! Lontoossa parasta on kaikenlaiset ihmiset, nähtävyydet, kaupat , liikkumisen helppous, ilmapiiri ja tietenkin jo valmiiksi tuttu kieli. Koko perheen roudaaminen ulkomaille asumaan on vaan aika iso homma, joten tuskin tulee lähdettyä ainakaan lähivuosina.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2009 10:51
Haluan pois Oulun MeriToppilasta. Täällä ei ole muuta hyvää kuin tuo iso rantapuisto koiran ulkoilutukseen, yksin sinne en enää menekään kun sain jonkun päällekarkaajan niskaani. Ihan tolkuton mökä niin talossa kuin kadulla. Ja vaikka en ole rasisti, niin alkaa tuo tietyn vähemmistön läsnäolo hiukan ahdistaa. Tahtoo pois narkkareiden, juoppojen ja mustalaisten joukosta!

Täällä Oulussa on kyllä monta mieluisaa asuinaluetta, paperit on jo vetämässä. Raksila ja Keskusta ynnä Myllytulli ois oikein kivoja. Tampereelle veri vetää myös, kun siellä kävin pari vuotta asumassa, ihana kaupunki! Helsinki on mulle aivan liian iso, en oikein viihdy siellä.

Ulkomailla voisi kanssa käydä asumassa jonkin aikaa, Tukholmaan ihastuin lukion ryyppyristeilyllä (jossa olin muutes ainoa vesiselvä, huom. huom.), joten siellä olisi hauskaa viipyä vähän pitempään....
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2009 17:39
Ulkomaille vois joskus vanhempana muuttaa. Rooma tai Firenze on pyörinyt mielessä, mutta tuskinpa tulee mun tapauksessani onnistumaan Tai jos ihan täällä Suomessa pysyisin, niin sitten Helsinkiin.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2009 21:16

Lainaus: SirMarylee

Käypä vaikka Hauholla (anteeksi Hämeenlinnan Itäblokissa) tai Rengossa ja tule sitten sanomaan, ettei täällä ole kuin räkäisiä kaupunkeja ja itsekkäitä ihmisiä, sillä maalla käydessä se mieli yleensä muuttuu!

Meillä on mökki Rengossa ja olen myös sitä mieltä että siellä on oikein mukavaa väkeä

Mutta joo itse olen ihan tyytyväinen tämän hetkiseen asuinpaikkaani. Koulukin on kävelymatkan päässä. Mut ois ihan kiva asuu jossain helsingin keskustan lähistöllä. Joskus tulevaisuudessa olis aivan mahtavaa jos pääsis Saksaan asumaan joksikin aikaa. Minden oli oikein mukava kaupunki ja Berliinikin oli ihan kiva. Saksasta tunnen myös muutaman ihmisen. Kesällä olin viikon saksassa ja olen sitä mieltä että siellä ihmiset on oikein mukavia ja rentoja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit