Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Missä haluaisitte asua?

Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.03.2009 21:35

Lainaus: Tifa

Meillä on mökki Rengossa ja olen myös sitä mieltä että siellä on oikein mukavaa väkeä

Meillä tuossa suht lähellä sukulaisia, ja siellä suunnassa tulee varsinkin lomilla vietettyä aika paljon aikaa. Mutta jos jonnekin haluiaisin muuttaa ihan Suomen rajojen sisäpuolella, niin jonnekin pieneen ja hiljaiseen kaupunkiin tai jonkin kaupungin laidalle, eipä oikeen selvää visiota että mikä kaupunki..

Ja olishan se ihanaa asua Pohjois-Italiassa tai Berliinissä
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:00

Lainaus: narrcissia

lainaus: Tifa
Meillä on mökki Rengossa ja olen myös sitä mieltä että siellä on oikein mukavaa väkeä

Ai, mulla asuu yksi hyvä nettituttu siellä ja hän aina valittaa miten suvaitsematonta populaa siellä on. Jos viettää pikkulauantaita niin koko kylä tietää siitä, ym.

Musta Oulussa on ihan kiva asua, vaikka me ollaankin vähän kaukana kaikesta. Oulu on sopivan pieni ja sopivan iso, eikä ihmiset ole ilkeitä tai huutele perään typeryyksiä. Tampere olis etäisyyksien kannalta ihana paikka mut minkään muun kannalta sitten ehkä ei. Ajatus jonkun vuoden päässä häämöttävästä Helsinkiin muutosta tuntuu jo nyt aika kamalalta, juuri kun olen saanut kasaan jonkinlaisen sosiaalisen elämän Oulussa. : / mutta itketään sitä sitten.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.03.2009 12:09
Maasta tai paikkakunnasta minulla ei ole tarkempaa käsitystä, mutta paradoksaalisesti, vaikka minulla on korkeanpaikankammo, haluaisin asua jossain korkealla. Horoskooppiluonnehdinta on siinä mielessä osunut oikeaan, että itseäni kiehtoisi erittäin paljon Jugend -tyylinen kattohuoneisto jossakin, toisaalta romantikko itsessäni haluaisi asua jotenkin aivan hullussa talossa, joka olisi jotenkin hyvin erikoinen. Kuten vaikkapa että katto olisi läpinäkyvä (pleksilasia), mielellään jossain kaukana suurkaupunkien valoista että tähtitaivasta voisi katsella vain menemällä selälleen olohuoneessa. Tai sitten että talo olisi jotenkin hassunmuotoinen, kuten vaikkapa batysfääri..
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 07:12
Hullun talon/sisustuksen ystäviä täälläkin,lapsena Huvikumpu kiehtoi mieltä.

Sydämessä on aina palanut halu nähdä ja asuakin Australiassa. Niin paljon ettei minua haittaisi jos en Yhdysvaltojen ja Britannian kamaralle koskaan astuisi jos vain Ausseihin joskus pääsisi Melbourneen ja Sydneyhin.
Berliinissä olen "asunut" tädin luona muutaman viikon kesäisin ja en oikein viihdy isoissa miljoonakaupungeissa vaikka niissä on minua kiinnostavia asioita. Viimeksi kärsein jatkuvista paniikkikohtauksista siellä.
Pieni Pori on ollut minulle mukava paikka koska tärkeät ihmiset ovat minua lähellä. Pelkkä paikka ei minulle tee kotia vaan ne ihmiset. Meren läheisyys on mulle tosi tärkeää ehkä horoskooppimerkistäni johtuen (rapu) ja kuitenkin myös se että on ihmisiä ympärillä vaikka erakkomainen olenkin. Pahinta olisi asua täysin eristyksissä tai tosi ahtaasti ilman omaa rauhaa.
Nyt asun mielenterveyskuntoutujille tarkoitetussa asuntolassa keskellä kaupunkia ja tämä on paras paikka missä olen asunut. Naapurit tervehtivät ja yksityisyyttä löytyy.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2009 12:07
itse haluisin asua uudessa-seelannissa niissä ihanan pienissä hobitti koloissa : )
ne on niin somia
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.08.2009 11:41
Realistisista vaihtoehdoista...haluaisin julmetun paljon asua kauniissa talossa Kulosaaressa tai Porvoossa. Ehkä kuitenkin mieluummin ensiksimainitussa, se on sentään kohtuuhyvien kulkuyhteyksien päässä. Toisaalta voisi olla hämmentävää asustaa lapsuutensa maisemissa uudelleen, mutta kun meren, hiekan ja villiruusujen tuoksu = ah.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 12:10
Haluaisin asua ihan täällä Lahdessa, kun on täällä tuo koulu ja kaverit.. Eikä tämä nyt muutenkaan mikään maailman huonoin paikka ole. Tahtoisin vain asua jossain muualla täällä kuin Jalkarannassa. En ihan keskustassa mutta lähempänä kuitenkin. Joku Anttilanmäki ainakin olisi aivan ihanaa asuinseutua.. Mutta suurin vaatimus olisi että haluaisin asua jossain muussa kuin kerrostalossa! Vihaan kerrostalossa asumista, mutta kun ei oikein yhden ihmisen tuloilla muuteta isompaan kämppään :/ Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa, haaveissahan on hyvä elää
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:41
Jos alue on Suomi, niin tottakai Helsinki, erityisesti malmi. Se on vain niin koti Mutta jos alue on koko maailma, niin ehkä Saksa. Siellä toimii kierrätys, ja olen aina ollut jotenkin saksan musiikin, autojen, kauppojen ja Knutin ystävä
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 13:21
tällä hetkellä asun semosessa paikassa mistä tykkään, mutta haaveitahan saa olla fantasioita eli haluaisin asua vanhassa linnassa jossa on paljon salakäytäviä ja pari "kilttiä haamua" linnan henkiä
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 14:19
Nyt tällä hetkellä näyttäs siltä, että Helsinkiin viep tie, mutta kyllä se veri vetää myös kot'-Savvoon, jonne suuntaan varmasti sitten viimeistään perheenperustamisvaiheessa, minun lapsistanihan tulloo savolaesia, savolaesuus on lahja mualimalle
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!