Gootti.net

Missä haluaisitte asua?

Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: UndyingDreams
  • Lähetetty: 01.11.2008 16:13

Lainaus: poison

Asuin kesällä 4 viikkoa Harjutorilla, se riitti

Joo no mä asun tällä hetkellä siinä ihan muutaman metrin päässä harjutorilta ja lähellä on myös kuuluisa Sörnäisten metroasema. Jos jonnekin sais pommin pudottaa, niin....

Lainaus: Heetteri

Asuin 10 ensimmäistä elinvuottani Kulosaaressa - se on kyllä hitsin nätti paikka. Ja hyvää aluetta kasvaa.

Niin onkin Kulosaari on sellanen ihana kehto. Sinne ei eksy noita Ö-luokan kansalaisia niin paljon.
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2008 21:48
Asun tällä hetkellä keskisuomessa..kaupungin keskustassa.. viihdyn, mutta ei noita ystäviä enää oikein tule, kun olen asunut kokoelämäni tässä lähellä 12 km päässä.. Tampere olisi haaveena.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.11.2008 22:07

Lainaus: UndyingDreams

Niin onkin Kulosaari on sellanen ihana kehto. Sinne ei eksy noita Ö-luokan kansalaisia niin paljon.

Tää mun pitkäaikainen asuinpaikkani, Etelä-Haaga, on kans mukavan rauhallista ja puistomaista aluetta.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2008 22:43
Kaupunkielämä on ahdistavaa minusta, haluaisin asua jossaki syrjäsessä, mutta josta pääsisi suht helposti kauppoihin ja kouluun. Jossakin etelässä, pääsisi helpommin suurkaupunkeihin, jos niissä olisi tarvis seikkailla, muttei kuitenkaan minkään ison kaupungin lähellä, jonkun tuppukaupungin ulkopuolella (kuten tämä Karjaa).
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2008 12:28
Helsinkiin vie tämän tyttösen tie kunhan pääsee lukiosta pihalle, elikkäs tossa vuoden päästä voi asuntoja alkaa vähän suunnitelemaan.. En usko sinne pysvästi jääväni, mutta opiskelemaan sinne haen, ja vaikken paikkaa saisikaan, sinne menen.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.11.2008 02:14
Muutan Pohjaan. --lle.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.01.2009 19:50
Jaa no olen tykästynyt kuopion järvimaisemaan sen verran että haluaisin asua jossakin järven rannalla mutta tarpeeks lähellä kaupungin keskustaa esim kuopio, mutta tampere houkuttaa myös omalla tavallaa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 15:23
Haluaisin asua ihmistenilmoilla omassa kämpässä. Ihan joku itsemurhayksiökin riittää.

Mutta jos lähdetään haaveilu linjalle niin haluaisin asua Lontoossa, jossain mukavassa asunnossa melko lähellä Camden Townia.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 15:19
Olisi ihanaa asua Teneriffalla, siellä on niin kauniit maisemat, ainakin johonkin aikaan halpoja vaatteita ja kaikki on tuoretta. Maailman paras ateria on varmaan tuore mustekala leivitettynä ja lisukkeena itse tehtyjä ranskalaisia ja jälkiruuaksi kookosjäätelöä.
Ainut huonopuoli on että talot ja varsinkin putkisto on rakennettu huonosti. Sääli ettei hotellissa voi asua, tulisi liian kalliiksi.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 19:32

Lainaus: Iiriva

Skotlantiin kaipailisin takaisin. Isosiskoni asui Skotlannissa 1,5 vuotta, ja itseänikin kiinnostaisi kovasti lähteä sinne esim. opiskelemaan, mutta toisaalta, olisi aika rankkaa olla kauan erossa perheestä ja ystävistä.

Varsinkin Edinburgh olisi ihana vanhoine taloineen, linnoineen ja ihanine ihmisineen. Oli heti kotoisa olo.

Oij, olen joskus käyny galleria sivuillasi ihailemassa Skotlannin kuvia.

En ole koskaan käyny edes briteissä vaikka sinne ehdottomasti haluaisin jos ulkomaille lähtisi, muut maat ei niinkään kiinnosta paitsi ehkä Norja, siellä olen käynytkin ja ehkä ensi kesänä uudestaan taas. Skotlanti olisi hieno mutta vielä mieluummin haikailisin Walesiin sattuneesta syystä. Ehkei ihan muuttaa kokonaan asumaan sinne mutta ainakin käymään.

Tällä hetkellä asun tääl helvetin tulirotkossa eli forssassa enkä tiiä viihtyisikö sitä sen paremmin oikeastaan missään muuallakaan. Ihan hyvä pikkukylä tää on vaikka paljon tästä huonoa puhutaankin ja itsekin sortuu samaan usein.
Ehkä Tampere olisi kiva kaupunki asuakin, siellä tulee kuitenki liikuttua jonkun verran eikä mitää huonoja fiiliksiä ole koskaan jääny.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit