Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Käyttäjäin esittelyt (osa 2) - Sivu 41

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2010 23:31
Kauan olen jo täällä salaa seikkaillut lukemassa juttuja, ja nyt päätin itsekin rekisteröityä. Olen siis vasta 18v. täyttänyt naispuolinen ihminen Kuopiosta. Koko ikääni en suinkaan ole Kuopiossa asunut, vaan muutin tänne sellaisesta pienestä kyläpahasesta, jonne en selvästikään kuulunut.

Olen sellainen rauhallinen ja hiljainen, viihdyn paljon ihan vain omissa ajatuksissani. Porukassa jään yleensä vain kuuntelemaan ja tarkkailemaan muita. Ujous ja hiljaisuus ottaa välillä päähän, koska se vaikeuttaa mm. uusiin ihmisiin tutustumista. En vain ole niitä ihmisiä, jotka pystyvät juttelemaan tuntemattomille ihan yhtäkkiä.

Kiinnostuksen kohteina voisin mainita ainakin lävistykset, tatuoinnit, eläimet, musiikin ja piirtämisen. Tatuointeja mulla on vasta yksi, mutta lävistyksiä on kertynyt jo 6 (+ tavallisia korviksia 9). Musiikkimakuni on sinänsä melko laaja, mutta suosikkeina on mm. Sentenced, Slipknot, Poisonblack, Turmion kätilöt, Bullet for My Valentine, Deathstars, Entwine, Cradle of Filth, Five Finger Death Punch, Pain, Stone Sour ja Lacuna Coil. Keikoilla tykkään käydä ja festareitakin tulee kesäisin kierrettyä. Näiden juttujen lisäksi pidän ihan älyttömästi myös tähtitaivaasta, ukkosesta ja revontulista. Niissä on vain jotain niin selittämättömän hienoa.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2010 16:31
Miksen voi muokata tuota viestiäni? :O
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2010 19:08
Nonni. Nyt ajattelin minäki _vihdoin_ tehdä käyttäjän tänne Elikkä siis:

Mun nimi on Laura, täytän tammikuussa 17v. Mä oon kotoisin Porvoosta, mutta yritän mahdollisimman nopee veke täältä! Mä rakastan musiikkia yli kaiken ja kirjoitan laulunsanoja tai jotai hömppä runoja Mä oon aluksi vähän ujohkon puoleinen, tai oikestaan en uskalla mennä puhumaan ihmisille,mutta jos joku tulee puhumaan mulle nii en mä lukkoon mene. :P Mä pidän tosi paljon tatuoinneista ja lävistyksistä. Itelläni ei kyllä vielä ole yhtään sillä vanhemmat on aika vanhanaikaisia... Mun musiikkimaku on tavallaan aika laaja mutta tällä hetkellä soittimessa soi aika paljon Cradle of Filthiä. Mutta kuuntelen musiikkia vähän fiiliksen mukaan.

..Tossa olis nyt jotai tieto musta.
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 19:16
Moikka moi, nooh mie oon tämmönen fretti lapsen yksinhuoltaja pohjois savosta 27wee ukon kutale, mättö musan ystävä ja soittimesta kuuluu usein mm: Dimmu borgir, cannibal corpse, Mustan kuun lapset, Nightwish (tarjan ajalta), Catamenia, Impaled nazarene, Mortal love, Sirenia, Evanescence ym.. ja number 1 Cradle of filth. Myös kaikkee kotimaista tulloo kuunneltua humpat ja valssit mutta tuo räppi on kun veitsellä hakkais korvia!!!

Harrastuksina: Auto sekä koti hifi, moottoripyörät ja ym kaikki missä on moottori ja voi tehhä kaikkee tyhmää en tiiä voiko sanoo harrastukses mutta Entropia universee tulee hangattua sellanen 6-20tuntia päivässä
Gootista en muuta tiiä kun että ihmiset vissiin tykkee kuunnella metalli musaa ja pukeutuvat komiasti (varsinki kauniimman sukupuolen edustajat ainaki omasta mielestä) mutta kaipa sitä infoo täältä löytyy enempi
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 22:48

Lainaus: Black sun child

Gootista en muuta tiiä kun että ihmiset vissiin tykkee kuunnella metalli musaa

Jos tietotaso on tämä, kannattaa todellakin tutustua foorumin ketjujen antiin. Onneksi täällä on kuitenkin "vaatimustaso" hyvin matalalla ja tervetulleiksi toivotetaan kaikki asiallisesti käyttäytyvät synkiöt ja miksei toki muutkin.

Muistattehan kaikki uudet lukea foorumin säännöt tiedotealueelta.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2010 23:59

Lainaus: Black sun child

Gootista en muuta tiiä kun että ihmiset vissiin tykkee kuunnella metalli musaa

Moí olen esimerkiksi folkmetalisti henkeen ja vereen, folk ja death mitkä eniten menee tällä hetkellä metallimusiikin saralla, mutta ei minusta, tervetuloa vain.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2010 20:53
Voisin itsekin korostaa itseäni kun viimeksi taisin viime vuonna tehdä niin.
Eli olen viktorian goth tyyli-ihmisiä. Kuuntelen neoclassical darkwavea, hiukan metallia ja joskus indrustial tyylisiä musiikkia. Harrastan piirtämistä & öljyvärimaalamista (tällä hetkellä heilun taidekoulussa), kuvauksia kaverihengessä yms.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.09.2010 13:06
Moi(taas)

Oon joskus aiemminkin täällä oleillut samalla nimellä. En sitten tiedä oliskohan ollut mahdollista saada vanha profiili takaisin mut kuitenkin. Voinhan tämän taas aloittaa "alusta"

Eli, olen yli 30-vuotias äijä täältä Uudeltamaalta. Asustelen 1 koiran ja 3 kissan kanssa. Onhan minulla myös kihlattukin vierelläni tarpomassa. Harrastuksinani ja paheinani ovat yhä edelleen Festarit, keikat yms. meininki. Tällä hetkellä matka suuntautuu RadioRock-risteilylle.

Tyylisuuntautumiseni on vähän semmonen epäselko. En varmaankaan edusta oikein mitään tiettyä tyylisuntaa vaan pidän aikalailla kaikesta.(paitsi iskelmä, hiphop ym. vastaava) Ensimmäisiä kosketuksiani musiikkiin lienee ollut The Cure, Smiths, CMX(vanhempi tuotanto), Accept, Dio, Twisted Sister, W.A.S.P sekä "muutamat" punkbändit joita en nyt jaksa luetella.

En nyt tähän muuta jaksa kirjoitella, ettei tule ihan romaania.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2010 14:48
Pitkähkön hiljaisen stalkkailun jälkeen päätin viimein rekisteröityä tänne. Olen siis -87 syntynyt turkulainen teatteriopiskelija, joka on löytänyt mustan ilmeisesti jo hyvin nuorena. Tästä todisteena minulla on alle kouluikäisenä saamani kirje serkultani, jossa lukee jotakuinkin "Olen kuullut, että sä olet kiinnostunut nykyisin jostain vampyyreistä!" sekä toisen luokan kevätjuhlakuva, jossa olen halunnut pukeutua mustaan mekkoon ja niittihiuspantaan.

En tahdo rajoittaa tyyliäni sen suuremmin. Pukeudun mihin pukeudun, niin kauan kun se tuntuu hyvältä. Teininä kävin samettivaiheen jo läpi ja sain siitä tarpeekseni. Sen sijaan D-lenkeistä, sirkoista ja muista killuttimista en saa vieläkään tarpeekseni. Uusin rakkauteni on steampunk ja uudet shoppailupaikkani ovatkin romuvarasto ja kirpputorit.

Musiikkimakuni on laaja. Enemmän tykkään kuulla paria oikeasti hyvää biisiä tekijältä kuin että "pitäisin" jonkun bändin koko tuotannosta vain fanittamisen vuoksi. Jos jotain suht suuren suosioni saaneita poppoita olisi mainittava, niin Hanzel und Gretyl, Massive Attack, Rob Dougan, PMMP ja Snake River Conspiracy. Rakastan myös Sims-musiikkia (), Disney-musiikkia ja paheikseni mainittakoon Britney Spearsin (oh noes!) uudempi tuotanto ja Pussycat Dollsin muutamat peffanketkutusbiisit - tanssitaitoinen kun olen.

Opiskelen teatterialaa ja teen siinä sivussa välillä kuvauskeikkoja niin mallina kuin maskeeraajana. Myös laulamista tulee harjoitettua vähän enemmänkin. Kasvatin aiemmin papukaijoja. Linnut olivat elämäni tärkeimpiä asioita, mutta viime keväällä todetun pölykeuhkon vuoksi olen joutunut laittamaan elämän arvot uusiksi. Etsin uusia tuttavuuksia, uusia harrastuksia ja virkistystä elämään estetiikan kautta.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 18:30
Howdyy~

Tämän nimimerkin taakse kätkeytyy pidempään foorumilla pyörineille ehkä jopa tuttu henkilö, Irodorareta. Kävi niinkin tapaturmaisesti, että unohdin sekä foorumin, että sähköpostin salasanan! Hetken aikaa sitten elelin ilman gootti.nettiä, nyt päätin rekisteröityä uudelleen, uudella, hienolla nimimerkillä.

Tällä hetkellä mie olen 15-vuotias, edelleen Kuopiolainen akka, käyn ysiluokkaa ja silleen. Tykkään joistain asioista (mm. hyvä musiikki ja ihanat ihmiset ♥ ja joistain en. Formspring on hyvvää ajanvietettä (http://www.formspring.me/WYMIOCIONY, kyselkää jottain!), samoin myspace (http://www.myspace.com/burnbiatchburn). Pakko oli mainostella tässä, yrittäkää ymmärtää.
Soittelen edelleen selloa, kirjoitan runoja, novelleja, fan fictionia ja biisejä, laulan, tanssin, roolipelaan ja vielä larppaankin

Tykkään musiikista. Ei - rakastan musiikkia. Kuuntelen aika lailla laidasta laitaan, tällä hetkellä soi Lady Gagan Alejandro. Myös Dodkvlt kuuluu suosikkeihin, samoin konemusiikki laidasta laitaan (erityisesti hardcore). Juuh.

En taida jaaritella enempää itsestäni, vaikka kerrottavaa olisi kuinka paljon. Terve kaikille, olkaa kivoja :3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit