Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.09.2010 22:07

Lainaus: Vaulderie

Pitkähkön hiljaisen stalkkailun jälkeen päätin viimein rekisteröityä tänne. Olen siis -87 syntynyt turkulainen teatteriopiskelija,

No kappas. Fundeerasinkin joskus että on ihme kun et ole tänne asti eksynyt. Itseltäni on nyt jäänyt gootti.netissä moderointi vähemmälle koska pääsen kys. sivustolle vain muualta kuin kotootani.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 27.09.2010 20:15
Heipä hei...

Olen minäkin näitä sivuja stalkkaillut hieman, ja päätinpä sitten liittyä. Eli olen 16- vuotias, Pohjois- Karjalasta kotoisin oleva naispuolinen immeinen. Suoritan tällä hetkellä kaksoistutkintoa (ensimmäinen vuosi tietysti menossa), amiksen puolella olen merkonomi. Asun isäni luona korvessa sijaitsevassa omakotitalossa, minulla ei ole sisaruksia, kaksi kissaa sen sijaan löytyy. Minulla on yksi paras ystävä johon luotan yli kaiken ja pari kaveria, joiden kanssa juttelen silloin tällöin.
Luonteeltani tuppaan olemaan ujo ja hiljainenkin ei-niin-tuttujen seurassa, mutta läheisempien ihmisten seurassa olen aikalailla puhelias, parhaan ystäväni seurassa osaankin sitten olla se hullumpi puolisko. Muuten olen rauhallinen ja suht koht kärsivällinen, kieltämättä hieman herkkäkin. Pyrin olemaan avoin ja tulemaan kaikkien kanssa toimeen.
Ulkonäöltäni olen n. 163 cm pitkä ja normaalivartaloinen (ei luuranko, muttei norsukaan). Hiukseni ovat mustiksi värjätyt ja pitkät, pidän niissä aina joko violettia tai sinistä raitalisäkettä. Meikkaan aina ihmisten ilmoille lähtiessäni, jonkin sortin goottimeikkiä yritän tehdä.
Pukeutumisesta mainitakseni; käytän näin arkisin remmihousuja, erikoisempia huppareita (mm. hiippahupun tai nyöritysten kera), korsettitoppeja tai toppeja erikoisimmilla printeillä, platformsolkisaappaita ja melkein maata laahaavaa mustaa takkia. Asusteina täytyy olla vähintäänkin rottaniittikaulapanta ja mustat verkkohanskat.
Harrastuksiini kuuluvat musiikin kuuntelu, piirtäminen, lukeminen ja kauhuelokuvien katsominen ja kerääminen.
Musiikki on minulle hyvin tärkeä asia, tulee kuunneltua lähes aina milloin mahdollista. Kuuntelen lähinnä kaikenlaista metallimusiikkia, gothic rockia ja horror punkia.
Goottiudesta kiinnostuin ollessani 11- vuotias, silloin olin kova HIM- fani (en tosin enää) ja bändin musiikin synkkä tunnelma sai minut suosimaan vaatetuksessani enempi mustaa. Käytin kyllä silloin pitkää, mustaa polvipituista takkia, tummia farkkuja, joissa oli edessä "ylimääräisiä" d-lenkkejä ja mustia saappaita, mutta siinä se sitten olikin. Kinusin itselleni goottikauppojen kuteita, mutta ne olivat vanhempieni mielestä liian kalliita, ja tämä goottiuteni menikin "taustalle". Välillä oli muutama vuosi, jolloin olin enempi kiinnostunut animesta ja mangasta, kuitenkin pukeutumatta ernumaisesti. Sitten, jostain syystä, kiinnostukseni goottiuteen alkoi taas pikkuhiljaa kasvaa 14- vuotiaana. Metallimusiikkikin alkoi kiinnostaa. Silloin 8- luokalla en vielä goottivaatteita käyttänyt kun ei rohkeus ja raha riittänyt, kuitenkin pukeduin aavistuksen rockmaisesti. 15- vuotiaana aloin meikata yhä enemmän, värjäsin hiukseni mustiksi ja tein vaateostokseni goottikaupoista. Horrror punkinkin löysin, ja myöhemmin gothic rockin. Tässä sitä nyt ollaan.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Shadow Dragon
  • Lähetetty: 13.10.2010 22:16
Moi, kirjoitinkin tänne jo aiemmin, mutta päätin poistattaa sen edellisen viestin ja kirjoittaa uuden.
Olen siis 15-vuotias hevarigootti(Ehkä enemmän hevari, mutta alan jo muuttua gootiksi... ) Kuopiosta. Käyn Kuopion Yhteiskoulua ja harrastuksiani ovat kitaran soitto, Aikido, Ninjutsu, Parkour, sekä musiikki yleensäkin. Olen iloinen ja mukava ihminen, ja olen tutustunut jo pariin ihmiseen täällä, ja mukavaa porukkaahan täällä on. Liikun paljon Kuopion keskustassa, joten sieltä minut yleensä löytää.

Aloin kahdeksannen luokan alussa pukeutumaan hevarimaisesti, ensin kuvioihin tulivat maastohousut, sitten maiharit ja ketjut, sekä Metallimusiikki, johon tutustuin, kun näin Children of Bodomin In Your Face kappaleen youtubessa, ja innostuin metallista, nykyään kuuntelen yleensä Metallia( mm. Ensiferum, Dimmu Borgir,Cradle of Filth), mutta myös Glam Rockia/Metallia tulee kuunneltua paljon.( mm. Reckless Love) Olen uusien ihmisten seurassa yleensä hieman ujo, mutta kun tutustun, alkaa juttu jo luistaa. Aloin kasvattaa hiuksia kahdeksannen luokan alussa, kasvatan edelleen ja nyt ovat n.18cm pitkät. Värjään ne tämän kuun lopussa mustiksi. Olen aika lyhyt, vain n. 165cm pitkä, sekä hoikka mutta kasvavassa iässähän sitä ollaan joten ei tässä kiireitä. Pukeutumisestani, Käytän yleensä Necessary Evilin mustia renksuhousuja, tai tummia farkkuja, joskus vaihtelun vuoksi. Ylensä jalassa pidän skeittareita tai mustia 9-14 reikäisiä maihareita. Renksuhousujen kanssa käytän yleensä mustaa kauluspaitaa, jossa hihat käärittyinä, sekä puna-mustaa arabihuivia, sekä ylensä kuulokkeita kaulassa. Lisäksi ostin X-Tra-x:stä nahkahousut, jotka tosin vielä näin lämpimällä ovat turhan kuumat, aloitan niiden käytön luultavasti tämän kuun lopulla. Lisäksi minulla on nilkkapituinen Poizen Indostriesin kangastakki, jota olen alkanut käyttää. Ja jos jotakuta kiinnostaa tulla joskus juttelemaan, niin saa tulla, tutustun mielelläni uusiin ihmisiin.
  • Lähetetty: 15.10.2010 14:30
Tervetuloa kaikille uusille, olkaa aktiivisia, ja tutustukaa foorumin sääntöihin täällä: http://www.gootti.net/keskustelu/2_2800_0.html
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2010 19:39
Terve,
pari kertaa olen täällä käynyt vilkuilemassa, ja nyt päätin ihan kokeilla tulla katsomaan mitäs täällä tapahtuu.
Olen Itä-Suomesta (sen tarkemmin kertomatta), ja opiskelen taide-alaa. En ehkä itseäni aivan gootiksi kutsuisi, mutta kaipa minä jotain siihen suuntaan olen. Goottirokkia olen tässä muutamien kuukausien aikana opetellut kuuntelemaan enemmän, ja kieltämättä on sieltä todella hyviä bändejä löytänyt. Ja varmasti löytyy vielä ajan saatossa lisääkin. Muuten on aika laaja musiikki-maku, metallia ehkä tulee kuunneltua enemmän (ja varmaan painottuu hitusen enemmän sinne industrial metallin puolelle). Jos nyt jotain tässä mainitsisin tämän hetken ehdottomista suosikeista niin Nine inch nails, Ulver, Neurosis, Fields of the Nephilim, Siouxsie and the Banshees ja löysin tässä sellaisen kuin Agalloch.
Enempää en nyt tässä ala ketään tylsistyttämään elämäntarinallani, varmasti kirjottelen tuonne muualle vähän lisää, että siitä sitten selviää millainen tyyppi on kyseessä Niin, ja ikää on 23 vuotta.
  • Lähetetty: 26.10.2010 08:11
Tervetuloa myös byronille! Kurkkaa toki ylläsi olevaa viestiä ja tutustu foorumin sääntöihin.
Kirjoittanut: Sustrast (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:51
Hell o!

Sivujen laajamittaisen stalkkaamisen jälkeen uskaltauduin liittyä raikkaaseen joukkioonne. Olen Tampereella asustava neito, joka on syntynyt maaliskuussa vuonna -94. Eli tätä kirjoittaessani olen 16 ja käyn lukiossa ensimmäistä vuotta.
Musiikkimaku on suhteellisen laaja, mutta sisältää keskimmäisenä metallin ja goottimusiikin. Suurin rakkauteni on kuitenkin shock rock, jonka pariin eksyin viisi vuotta sitten. Tummiin taas olen pukeutunut koko ikäni. Yläasteen alussa kaverini näytti Back Streetin ja siitä se kunnon pukeutuminen lähti ja ulotti juurensa yhä useampiin liikkeisiin.

Harrastan teatteria ja roolipelejä.
Luonteeltani olen melkein liiankin avoin ja suorastaan hypersosiaalinen. Rakastan ihmisiä todella paljon ja solminkin mielelläni uusia tuttavuuksia. Olen optimistinen, luova ja eläinrakas (Omistan kolme kissaa). Itsetuntoni on hyvin vahva ja katse aina kohti tulevaa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:27
Heipähei ihan tasapuolisesti kaikille!
Kuulun myös heihin, jotka stalkkasivat näitä sivuja ensin. Joskus kun etsin rastajuttuja googlen kautta niin sieltä tuli tämän sivun linkki kyseiseen keskusteluun. En kuitenkaan tajunnut heti mikä tämä on. Monta kertaa kun googlen kautta yritin jotain löytää, se ohjasi mut tälle sivustolle ja sit monen kerran jälkeen aloin kiinnostua että mikä tää oikeen on! Hetken tutkailtuani ja kyyläiltyäni päätin, että hei tonne mäkin haluun! Sit rekisteröidyin ja mietin et mitä mä aina oon tehny ilman tätä sivustoa!
Mutta tosiaan vähän enemmän minusta. Olen 18 vuotias tsirpula Pohjanmaalta (vaasan ja seinäjoen välistä) ja opiskelen viimeistä vuotta kaksoistutkintoa Seinäjoella kauppiksessa ja lukiossa. Tämän jälkeen olisi tarkoitus suunnata avaruustieteilijäksi tai insinööriksi. Harrastuksiini kuuluu teatteri, lumilautailu, musiikin kuuntelu ja tekeminen, sekä muu taiteilu, kuten piirtäminen ja maalaaminen. Luonteestani sen verran, että olen erittäin sosiaalinen, tulen toimeen kaikkien kanssa, ja olen todella luotettava kuuntelija. Kuuntelen mielelläni ihmistein murheita ja muita aatteita, ja todella moni niistä minulle tuleekin puhumaan. Olen myös itse todella avoin, saatan heti ensimmäisellä tapaamisella alkaa kertoa elämästäni asioita joista normaalisti ei kaikille puhuta (masennus sun muut esim) Päälle päin olen iloisen oloinen vaikka pessimisti olenkin ja oikea synkistelijä, mutta en sitä aina tykkää näyttää ihmisille. Olen todella hullu ja juttuni voivat joskus olla sairaan huonoja tai tyhmiä, ja se on yleensä se syy miksi itse niille naurankin Rakastan eläimiä! Jos pitäisi päättää kumpi kuolisi, ihminen vai kissanpentu, sanoisin että ihminen silti olen lihansyöjä (en vain toki syö mitään kissanlihoja sunmuuta). Musiikkimakuuni kuuluu metalli ja kaikki sen alalajit ja oikeastaan vähän kaikenlainen musiikki. Käytän yleensä lyhyitä hameita, koska niissä on mukavampi olla kuin housuissa. Tyylini on alkanut muuttua enemmän cybergootin suuntaan. Rakastan tiettyjä telkkariohjelmia, esim. Rillit huurussa, Frendit, Dexter, Serranon perhe.... ja tosi usein katselen niiden jaksoja uudestaan ja uudestaan!

Pitäisiköhän tähän nyt lopettaa? Hah, tässähän taisi tulla oikein romaanin pituinen todistus siitä että tosiaan olen melko avoin DDD
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:30
Anyxia, meissä on ihan mielettömästi samoja piirteitä! Olisi kiva tutustua sinuun paremminkin!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:40
Voi se olisi kivaa! Pistätkö vaikka yksärillä jonkun jolla voisi olla yhteydessä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!