Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2006 20:20
Hehhee... Mä nyt yleensä palloja lähen pakoon, kun liianikin monta kertaa naamaan on lentänyt Yleensä kun pelaan kamujen kaa persistä, niin naamaan lentää ainakin kerran vuodessa...

Ja kerran onnistuin saamaan kyynerpäähän pesismailan, ja suoraan hermoon. Oli kyllä ikävä tunne sen jälkeen... "//
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: blackie
  • Lähetetty: 17.11.2006 22:34
Koululiikuntaa vihaan yli kaiken, se on niin kaavamaista. Talvella luistellaan ja hiihdetään, kesällä pelataan pesäpalloa ja jalkapalloa, syksyllä taas lentopalloa tai HYI rytmistä voimistelua. Ja näissä mainitsemissani asioissa aina samat jutut esim. uinnissa uidaan vain sammakkoa tai kroolataan. Kekseliäämpiä liikunnantunteja, kiitos! Rakastan liikuntaa koulun ulkopuolella! Kun on käynyt esim spinning harkoissa, sen jälkeen tulee niin hyvä olo! Jos on ollu huono päivä, liikunta auttaa. Pallolajeja kyllä kammoksun. Kun en millään osu siihen palloon jalkapallossa. :F
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.11.2006 11:00
Lasketaanko parkouraaminen liikunnaksi...?
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.11.2006 12:07
Enpä ole minäkään mikään suurin liikunnan ystävä, koulussa valittiin aina viimeiseksi joukkuepeleihin. Nykyään olen onnekseni pienemmässä erikoisryhmässä jossa on vähän rauhallisempi meininki, en vaan kestä sitä jatkuvaa päin pallon tulemista kun olen niin säikky.

Yksin tulee liikuntaa harrasteltua lähinnä iltahortoiluna metsäteillä ja yksin kotona tanssimista. (harjoittelen nääs reiveihin. > )
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:33
Liikunta on tylsää, en oikein koskaan ole erityisemmin päässyt siihen sisään. Voimistelu minult onnistuu, olen melko notkea, joten se ei tuota koulussa ongelmia. Käveleminen on ok. Pallopelit, hiihtäminen... yäk, vihaan. Olen keskiverti juoksemaan, muttei sekään pahemmin kiinnosta, rupeaa vain keuhkoihin sattumaan.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:34
Täälläkin ilmoittautuu yksi joka ei pidä koululiikunnasta.
Sen sijaan pidän laskettelusta, (vähän pakkokin on kun perheen kanssa aina hiihtolomalla ja vähän muulloinkin mennään jonnekkin päin lappia) ja luistelua joskus harrastin, sekä golfia pelaan. Nyt on tosin vielä puoli vuotta niin ettei saisi harrastaa juuri minkäänlaista liikuntaa (paitsi kävelyä ja uintia) sillä selkää vähän leikeltiin tuossa kesällä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:47
Lainaus: Chrystalis Lasketaanko parkouraaminen liikunnaksi...?

Sehän on hyvää liikuntaa, vaikken ite harrastakaan. Mä lähinnä harrastan kävelyä, ja sitäkin liian vähän. Parina talvena on jo pitänyt elvyttää hiihtotaitoa, jokohan tänä vuonna onnistuis. Sukset ja kaikki ois valmiina ja ladut aika lähellä, tossa keskuspuistossa.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 23:10
Minäkin olen kiihkeä koululiikunnan kannattaja. Toivottavasti kuoleman jälkeen pääsen limboon, jossa voin ikuisesti harrastaa sitä. No joo let's cut the crap. Siinä kävi hyvä tuuri, kun samaan liikanryhmään yläasteella eksyi toinenkin surkimus, jonka kanssa sain sitten taistella viimeiseksi valittavan tittelistä. Ei siitä saanut niin kovia traumoja, kun oli kohtalontoveri. Lukiossa taas oli jopa kaksi pakollista liikankurssia, järkyttävää.
Nyt tulee lähinnä yksilölajeja harrastettua. Lenkkeilyä (tietysti vasta pimeän laskeuduttua), pyöräilyä ja painoharjoittelua, sitä voi tehdä hyvin katsoessa samalla telkkaria. Lähinnä hyvän olon saamisen vuoksi ja öisin saa paremmin unta, kun on ihan rättiväsynyt.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2006 23:56
koululiikunnassa taisin olla suurimman osan joukkuepeleistä maalitauluna(vahtina) kun olin ainoa tarpeeksi hullu siihen puuhaan. pesiksessä siepparin paikka oli itsestäänselvyys.
keskinkertainen olin, mutta pyrin korvaamaan puutteet peräänantamattomuudella. (josta seurasi muutamia luunmurtumia ja helvetisti pienempiä ruhjeita)

sähly oli kyllä yksi karmeimmista lajeista, jotkut kun osasivat pelata ja silmälasien takia en käyttänyt maalilla maskia.

yleensä ottaen liikunta on taas kohentumaan päin: levytankoa ja penkiiä löytyy kotoa, sulkapalloa pelaan viikoittain, hiihto alkaa kunhan lunta taas tulee... luontoharrastukset ja ammunta ovat talviajan enemmän tai vähemmän jäissä.

jollakin nämä epäterveelliset elämäntavat täytyy korvata.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 08:54
Lainaus: Kuutar Liikunta... vähän liian yliarvostettu itsensäkiduttamismuoto.

No mutta eikös me gootit juuri pyritä tuohon itsensäkiduttamistunnelmaan..tavalla tai toisella.. ;D

Itse muistan hypänneeni kaksi-kolmevuotiaana liiterin katolta lumikasaan ja siitä se sitten lähti...Kaikenlaista liikunnallista on tullut tehtyä mistä vaan hyvät adrenaliinikiksit irtoaa. Ja siinä samalla on sit kunto, itsetunto ja hyvä kehonhallintakin kasvanut. Mut pitää vaan löytää itsellensä se sopiva laji ni kyl se viha liikuntaa kohtaan siitä pikkuhiljaa kaikkoaa. Ja epäonnistumisen tunne kuuluu liikuntaan. Toiset sen kestää, toiset ei...

Jostain kumman syystä sain lukiossa liikunnasta aina seiskan vaikka kuuluin siihen inhoamaanne "hyvien sakkiin". Pelit sujui hyvin ja kuntotestissä vedin tulokset aina yli maksimin. Mahtoikohan se seiska johtua siitä, että mulla oli 20 senttiä korkea punainen/oranssi keesi, nahkatakki täynnä niittejä ja helyjä naamassa..?? ;D

Pitäisköhän järjestää sellainen liikunnallinen goottimiitti..Olis hieno näky kun letit pikkuhiljaa lässähtäis ja kajalit valuis poskille... Ja ajatelkaa sitä helvetinmoista meteliä mikä lähtis kaikista helyistä !!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit