Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 23:12
mlrd:n kommentista muistui mieleen, että itsekin olin usein maalivahtina, "luottoveskana". Tuo taisi olla pikemminkin vitsi, kuin jonkinsortin arvonimi. Kehittyi siinä taidot sentään jotenkuten kolmen pitkän vuoden aikana.

Hmm miksen ole kuullut vielä yhtään riemunkiljahdusta figureheadin loistavasta ehdotuksesta? Ensi kesänä Gootti Maraton stadissa! Nyt kaikki liikkumaan! Jee! Ihmiset saisivat ainakin naurunaihetta.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 11:31
Lainaus: Heartborne Ensi kesänä Gootti Maraton stadissa!

Joo maratonille kaikki gootit!! Matkaan menee kaksi viikkoa ja loput 40 kilometriä mennään sitten taksilla... Ja loppubileet on sitten siellä baarissa minne yli puolet karkas jo ennen lähtölaukausta...

Mut oikeesti eikö kukaan todellakaan olis valmis kokeilemaan erilaisia urheilulajeja jos sen tosiaan järjestäisi "omien kesken". Vois testata vaikka mitä. Jousiammuntaa, miekkailua, kiipeilyä ja ihan mitä tahansa. Ottais sen huumorilla ja avoimin mielin vastaan mut silti tosissaan..
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.11.2006 13:48
Gootti Maraton!!! Ois aika mielenkiintoisen näköistä.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • • Muokkasi: Heartborne
  • Lähetetty: 24.11.2006 00:13
Tietysti siellä olisi myös pari Mahtigoottia ruoskineen vahtimassa, ettei kukaan vahingossakaan askel askeleelta alkaisi pikkuhiljaa ajautua lähimmän baarin suuntaan. Sitten ne voisivat vielä tulla potkimaan persuksille, jos joku lysähtäisi maahan kesken matkan.

Oikeesti kyllähän sitä olisi valmis kokeilemaan vaikka mitä, mutta erikoislajit kurssilla sitä tuli jo kokeiltua yhtä sun toista. Ultimatea, jousiammuntaa, mikroautoilua, megazonea, seinäkiipeilyä, squashia ym. Kutosluokalla ja riparilla bofferointiakin, melkein rikoin yhen isosen silmälasit, joten kannattaa pysyä kaukana musta siinä touhussa.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 12:39
Mä oon aina ollu jotenki köpyri liikunnassa Yritin tässä alottaa showdancen ja tanssinki vuoden verran, mut olin liian laiska jatkaan... Metsissä on upeeta juosta, ku kukaan ei nää ja on helppo hengittää. Mul on astmaa meinaan. Sisällä melkeen kuolee hengenahdistukseen:/
Mut kyl monet lajit siis on tosi mukavia-esim.uiminen, luistelu, suunnistus
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:41
Lainaus: figurehead Jostain kumman syystä sain lukiossa liikunnasta aina seiskan vaikka kuuluin siihen inhoamaanne "hyvien sakkiin". Pelit sujui hyvin ja kuntotestissä vedin tulokset aina yli maksimin. Mahtoikohan se seiska johtua siitä, että mulla oli 20 senttiä korkea punainen/oranssi keesi, nahkatakki täynnä niittejä ja helyjä naamassa..?? ;D

Varmasti johtui, jos pidit nahkatakkia tunnilla.
Minäkin olen aina ollut ihan hyvä liikunnassa ja kuulunut "hyvien sakkiin", kaikki testit sujuu hyvin ja kaikkea, mutta seiskan sain minäkin. Kumma juttu. Tänä vuonna aion parantaa.
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:43
Lainaus: Heartborne Kutosluokalla ja riparilla bofferointiakin, melkein rikoin yhen isosen silmälasit, joten kannattaa pysyä kaukana musta siinä touhussa.

Minä taas rikoin serkkuni silmälasit. Lähti linssi irti ja sangat vääntyivät.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:46
Lainaus: Dante Varmasti johtui, jos pidit nahkatakkia tunnilla

Yleensä oli kyl ihan asialliset kuteet mut joskus luistellessa saattoi olla jotain muuta... ;D

Mut eiköhän se seiska tullut ihan täysin opettajan arvomaailman pohjalta. Tärkeintä tietysti oli se, et mä tiesin mihin mä pystyn ja olin siitä ylpeä
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:54
Lainaus: blackie Gootti Maraton!!! Ois aika mielenkiintoisen näköistä.

Järjestetään ihan oikeesti!!!
  • Lähetetty: 24.11.2006 15:29
Lainaus: figurehead Mut eiköhän se seiska tullut ihan täysin opettajan arvomaailman pohjalta. Tärkeintä tietysti oli se, et mä tiesin mihin mä pystyn ja olin siitä ylpeä

Se on kyllä tärkeintä, tietää itse mihin pystyy.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit