Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: näköharha (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: näköharha
  • Lähetetty: 07.07.2009 22:31

Lainaus: Chuuko

Olin prideilemässä tänävuonna, ja kovasta kameroidenvälttely-yrityksestä huolimatta päädyin nelosen uutisiin jopa kahteen pätkään.
Äiti ei tykänny

Tuo on just se ehkä pahin mahdollinen tapa "jäädä kiinni itse teossa" Toivottavasti selvisit kuitenkin tilanteesta kunnialla

Argh pahoittelen, en nyt oikein onnistunut noiden postauksieni yhteen muokkaamisessa Se korjatkoon ken osaa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2009 22:45

Lainaus: näköharha

Se korjatkoon ken osaa

Jos huomaat jälkikäteen että haluaisit laittaa postaukseesi vielä jonkun toisen lainauksen, niin se onnistuu näin: lainaa -> teksti ilmestyy viestikenttään -> kopioi lainauspätkä -> muokkaa -> liitä.

Onnistuisin kyllä muokkaamaan nuo postaukset yhteen mutta eiköhän tuon voi antaa tällä kertaa olla kun sivukin vaihtui sopivasti. Tärkeintä on, että yrität välttää tuplaposteja! (jee, joku havaitsee asian itse! Vihdoin!)
Kirjoittanut: näköharha (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2009 00:25

Lainaus: Piiskansiima

lainaa -> teksti ilmestyy viestikenttään -> kopioi lainauspätkä -> muokkaa -> liitä.

Aaaa kas kun en itse tajunnut, mutta ajattelin itsekin että antaa olla tuon muokkauksen kanssa kun sivu juurikin vaihtui sopivasti

Lainaus: Piiskansiima

(jee, joku havaitsee asian itse! Vihdoin!)

Hyvä minä!
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 22:17
Olen umpi hetero, mut itselleni on aivan sama minkälaiset geenit ja tunteet kullakin ihmisellä on. En ole tai tule arvostelemaan saati haukkumaan homoja tai keitään muitakaan ihmisiä heidän mieltymyksiensä tai tapojensa takia. Olen sikäli tyytyväinen, et omaltakohdaltani tuo homottelu on jäänyt sitten yläasteen, se on tavattoman ikävää ja typerää, lapsellistakin käyttäytymistä.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 10:37
Olen hetero mutta myös homofobi. Ei, en edelleenkään kivitä homoseksuaaleja, ja kaveripiirissänikin on jopa yllättävän monta biseksuaalia (naista). Tänään en ole sillä tuulella, että haluaisin selitellä näkemyksiäni, mutta sanotaanko, että ymmärrän sen olevan negatiivinen psykeen piirre, joka johtuu monilta osin lapsuuteni/nuoruuteni kokemuksista (aiemmista - kyllähän nuoruus yhä jatkuu).
Käytännössä en vain halua olla juuri missään tekemisissä ainakaan mieshomojen kanssa, koska se aiheuttaa minussa jonkinasteisen inhoreaktion, enkä siis koe todellakaan tällaista seuraa erityisen miellyttäväksi. Tähän minulla sentään on mielestäni oikeus, vaikka sekin voitaisiin laskea syrjinnäksi ja miksiköhän kaikeksi. Joudun usein puolustelemaan kantaani niin homoseksuaaleilla kuin muille homofobiaa vastustaville, mikä alkaa ironista kyllä tuntua aivan oikeasti siltä kuin itse asiassa olisin itse tässä se vainottu.
Olen jopa saanut julkisen homoseksuaalin myöntämään, että homofobeja oikeastaan inhotaan enemmän kuin homoseksuaaleja nykyisin. Siis empaattisella tavalla myöntämään.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 04:29
Mielenkiintoisia pointteja ihmisillä ja muutamia hiukan huvittaviakin kommentteja Eniten kiinnitin huomiot Heetterin mielipiteeseen siitä, miten yleinen normi on nykyään bi-seksuaalisuus heterouden sijaan. Itsekin olen pyöritellyt vähän samanlaisia asioita päässäni.

Mutta kuinkas minun tilanteeni? Olen parisuhteessa miehen kanssa, ollut teinitytöstä asti, rakastan häntä kovasti ja meillä on mukavaa yhdessä. Ongelmia tuli kuitenkin siinä vaiheessa, kun noin vuosi sitten naiset rupesivat herättämään minun uteliaisuuteni ja muutamien valittujen kanssa tuli päädyttyä suutelemaankin. En nyt sen perusteella voi tietenkään väittää olenko bi, lesbo vaiko pelkästään utelias hetero, mutta luonnollisesti nautin niissä tilanteissa toisen ihmisen läheisyydestä. Ajatus seksistä naisen kanssa on myös hyvin kiehtova enkä näe myöskään mitään estettä sille ettenkö voisi joskus rakastua naiseen, perustaa hänen kanssaan perheen ja elää onnellisena elämäni loppuun asti. Ne naiset, joidenka kanssa olen ollut läheisemmissä väleissä, ovat minulle hyvin tärkeitä ihmisiä, mutten tämän hetkisen parisuhteen vuoksi tietenkään voi miettiä heitä muuten kuin ystävinä. Miehelleni olen tietenkin näistä asioista kertonut ja hän suhtautuu koko asiaan niin kuin miehet nyt yleensä suhtautuvat eli ihanaa, kaksi suutelevaa/sekstaavaa naista, count me in! Hän ei pidä naista uhkana meidän onnellemme, muiden miesten suhteen hän kyllä jaksaa olla mustasukkainen ja pullistella, perinteistä äijien meininkiä siis *roll eyes*

Minulle seksuaalinen suuntautuminen noin yleisesti on siis täysin yhdentekevä asia, jokainen tehkööt mitä sydän sanoo ja eläköön sen ihmisen kanssa jonka kanssa tahtoo. Sukupuoli loppujen lopuksi ei merkitse parinvalinnassa nimeksikään, tärkeämpää on se että luonteet natsaavat yhteen ja löytyy yhteistä juteltavaa sekä samoja kiinnostuksen kohteita. Niiden varaan se suhde sitten loppujen lopuksi rakentuu eikä se sukupuoli välttämättä siinä paljoa paina.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2009 20:36
Vielä hyvin epäselvä on asia minulle. Tunnen kuitenkin kallistuvani ainakin tällä hetkellä enemmän tyttöihin, mutta toisaalta myös pojat kiinnostaa. Ja toisaalta olen todella nuori eikä asioiden vielä tarvitse selviä ollakkaan. Omassa kaveripiirissäni on vain yksi bi-tyttö, jonka kanssa seurustelenkin. Tällä hetkellä pojan kanssa serustelu olisi minulle mahdotonta.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • • Muokkasi: BLaCKIE1990
  • Lähetetty: 10.11.2009 15:00
Itse olen bi seksuaali ja olen itseasiassa ollut jo pienestä pitäen. Myönnän, että tytöt kiinnostaa minua enemmän kuin pojat ja tämäkin on johtunut pitkälti siitä, että minulla yleensä synkkaa paremmin tyttöjen kanssa ja minulla on vain jäänyt hieman huonoja kokemuksia poikien kanssa olemisesta.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2009 00:46
hetero olen.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2009 01:53
Tulee tässä mietittyä, jotta tytöillä tuntuu olevan matalampi kynnys asian julkistamiseen. Omatpahan ovat asiansa...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit