Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.04.2010 19:12
Itse aloitin taistelun homottelua vastaan jo ala-asteella: joka kerta kun joku huusi jollekin: "V***n homo!" niin oma kommenttini oli: "Homo ei ole synonyymi sanalle tyhmä."
(Arvatkaa, olinko ainoa ala-asteelainen, joka tiesi, mikä on synonyymi. )

En tiennyt, miksi olin niin innostunut tällaisen puolustamisesta. Se vain tuntui tärkeältä. Ja yleisen homot alas-mielipiteen takia olin varma että hetero itsekin olen.
Yllättäen rippileirillä eräs isonen totesi suunnilleen sivulauseessa kihlauksestaan tytön kanssa (tyttö hänkin) ja ilmoitti olevansa bi. En tiedä miksi, mutta tämän jälkeen aloin pitää mahdollisena oloa tytön kanssa... Intiimissäkin suhteessa.

Minulla on tapana ns. "fantasioida" eli tavallaan rakennan tarinaa ja kuvittelen itseni intiimeihin tilanteisiin... Toimii hyvin ja tuntuu ihanalta. Yhtäkkiä en kuvitellut ainoastaan ikäisiäni poikia kanssani vaan myös kauniimman sukupuolen edustajia ja huomasin kuvitelmien pitävän mahtinsa.

Koska olen melko nuori, en sano olevani bi, voi olla että vain "utelias hetero", kuten moni täällä on itseään kuvaillut. Pitäisi kokeilla ihan luonnossa että tietäisi... Ja silloinkaan en varmaan saisi kovin hyvää kuvaa.

Kaapissa ollaan, perhekään ei tiedä... Ainoastaan isoäiti, joka on ollut suurena tukena.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 19:08
Noin pääpiirteittäin hetero...mutta myönnän, että en ihan 100%:sti.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2010 19:40
Taidan olla hetero. Kyllä naiset vähän kiinnostaa, mutta en silti vielä luokittele itseäni bi:ksi, kun miehet kuitenkin kiinnostaa enemmän.
Tuttava piiriin ei kuulu ketään bi:tä, homoa tai lesboa. Jostain syystä olisi kuitenkin ihan kiva tuntea joku homo jätkä. Ties miks.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2010 22:50
Jaa-a, on muuten hyvä kysymys, kun olen aika aseksuaalista elämää tähän mennessä elänyt. En nyt kuitenkaan mielelläni itseäni leimaisikaan, joten annan olla ja keskityn vain olemiseen.
Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 00:16
Olen sitä hetero sorttia. Mutta hyväksyn kaikki aivan sellaisena kuin ovat. Siinä ei ole mitään ongelmaa. Ja "Morjes!", voi heittää aina ilmoille.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:04
100% hetero. En tunne täl hetkel ketään homa/leboa/bi-seksuaalista... Ellei joku oo jättäny jotain kertomatta Mut olis vaan jotenki helpompaa olla bi. Varmaanki siks ku mulla olis paljon miehille annettavaa, mutta kukaan ei halua ottaa mun rakkautta vastaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:08

Lainaus: Faery

Taidan olla hetero.

Lainaus: Nightbreath

Olen sitä hetero sorttia. Mutta hyväksyn kaikki aivan sellaisena kuin ovat. Siinä ei ole mitään ongelmaa. Ja "Morjes!", voi heittää aina ilmoille.

Lainaus: Swiine

100% hetero. En tunne täl hetkel ketään homa/leboa/bi-seksuaalista...

Ja muut: Onneksi olkoon, kerrankin joillakuilla on pokkaa myöntää että on hetero. Eikä siinä ole yhtään mitään väärää, se ei ole yhtään vähemmän jees kuin mikään muukaan suuntautuminen.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:12

Lainaus: Swiine

homa/leboa

Vitsit osaan taas kirjottaa repesin. Sori aiheeton kommentti
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.07.2010 18:40
Joskus ajattelin olevani lähinnä bi-curious, mutta nyttemmin olen huomannut, että enköhän minä olen ihan vain hetero. Tietty pidän kauniiden naisten katselemisesta, mutta siihen se jää. En osaa kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa, sänkypuolesta puhumattakaan.

Muut ihmiset saavat toki tehdä mitä lystäävät eikä se haittaa minua lainkaan, mutta itse en selkeästi osaisi. O.o
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 10:55
Olen todella kehno lokeroimaan itseäni, enkä sitä kovin mielelläni tee, mutta eipä siltä tässä maailmassa paljolta voi välttyä. Siispä minulla on kaksi patenttivastausta, jos minulta kysytään seksuaalisesta suuntautumisestani.

Jos joku kysyy tilanteessa, jossa en halua asiaa enempää ruotia enkä jaksa selittää sukupuolikäsityksiäni monologina ja haluan vain tilanteesta pois, vastaan olevani bi-seksuaali.
Jos tilanne on miellyttävämpi ja saatan jaksaakin aiheesta enemmän puhua, vastaan olevani panseksuaali. Vähän kömpelö ja huonosti tunnettu termi, mutta ainut joka osuu lähelle.

Koen siis vetoa yhtäläisesti naisiin, miehiin, androgyyneihin, inter- tai transsukupuolisiin. Sekä muihin ryhmiin tai ihmisiin jotka eivät koe osuvansa minkään kategorian alle. Toki minulla on omat kauneusihanteeni jotka vaikuttavat siihen millaista ulkonäköä pidän viehättävänä jne, mutta ne eivät ole suoranaisesti kytköksissä mihinkään sukupuoleen. Tähän on varmasti vaikuttanut se, että lähipiirissä pyörii kaikkea umpiheteroista aseksuaaleihin. Muutama on vaihtamassa sukupuoltaan, osa ei edes yritä asettua mihinkään sukupuoleen jne. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että itse koen ehdottomasti olevani nainen. Kuten kaikissa, minussakin on toki niitä äijämäisiä piirteitä ja itseasiassa jonkin vanhan SETAn testin mukaan olin sukupuolineutraali, mutta testit on testejä enkä tuota tulosta allekirjoita. Tällä hetkellä seurustelen umpiheteromiehen kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit