Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2010 14:43
Mie olen omasta mielestäni ihan hetero, mutta eipä ole mitään lepakoita, bissejä, transuja, homppeleita tai muitakaan sateenkaarikansaan kuuluvia vastaan. Tykkään kattella nättejä naisia sekä pystyn antamaan heille palautetta ulkonäöstään tjsp, mutta sen enempiä ei kiinnosta tää oma sukupuoli Semmonen pitkätukkanen hevari *drool*
Kirjoittanut: Jasonic (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2010 14:54
Itse olen bi seksuaali ja kaverini tietävät sen ja ovat ottaneet sen hyvin vastaan
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 23:03
heteroa ollaa. jokanen saa olla millanen haluaa. kokemusta ei ole mutta olen ymmärtänyt että jotkin homot ovat normaalia iloisempia mitä heterot. mut leimattii peruskoulus ala-asteel homoks ja itel ei ollu mitää sillo mitää tietoo mikä se on. kunnes sit jälkeenpäin tajus itse.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2010 19:21
Biseksuaali täällä hei~ Olen tiennyt olevani tällainen sateenkaari-ihminen jo monta vuotta, eikä minulla ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa siitä. Aina olen tiennyt, ettei siinä ole mitään outoa ja hävettävää, vaan se on normaali asia. Kavereille olen jo tullut ulos kaapista, sukulaisille ja perheelle en ole uskaltanut vielä. Velipuoli ja äiti voivatkin jo jotain epäillä, mutta isä on autuaan tietämätön asiasta. En uskalla hänelle kertoa ainakaan vielä, sillä hän on jonkun asteinen homofoobikko. Kaverit sen sijaan ovat ottaneet asian tosi hyvin vastaan! Seurustelen tällä hetkellä miespuolisen henkilön kanssa, tytönkin kanssa on joskus tullut seurusteltua.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2010 13:07
Meidän kauniin planeettamme ongelmana on liika kansoitus. Minä kannatan homoutta koska homot eivät voi lisääntyä keskenään ja olenkin sillä kannalla että kaikki heteroseksuaaliset ihmiset kuohittakoon. Täten saataisiin väestö vähenemään. Ja olen kuullut että homovanhemmat olisivat parempia vanhempia lapsilleen (mikäli adoptoivat lapsen/lapsia) kuin monet heterovanhemmat. Minulla ei ole empiiristä tietoa asiasta koska en ole koskaan tavannut homoparia jolla olisi adoptiolapsia. Muistelen lämmöllä erästä lapsetonta oululaista homoparia. He olivat hyvinki lepposia immeisiä. Hyvin harvoista heteroista huokuu sellaista ystävällisyyttä ja lämpöä kuin heistä.

ps. olen seksuaaliselta suuntautumiseltani hetero (joten kuohinta koskisi myös minua, heh!) ja en ole tietääkseni siittänyt yhtään lasta tälle planeetalle. Siitä selvänä merkkinä on ettei postin tädit/-sedät ole kiikuttaneet miulle yhtään isänpäiväkorttia vielä...
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:23
Mä ite olen hetero ja suhtaudun todella avoimin mielin kaikkiin seksuaalivähemmistöihin.
Itseasiassa koko sanaa "vähemmistö" ei tulisi käyttää ollenkaan, siksi ite käytän ainoastaan
stereotypioita.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:28
Olen hetero, eikä ole mitään sateenkaarikansoja vastaan. Eräs entinen lesbotuttavani tosin piti minua jotenkin alempana ja esim jos porukassa keskusteltiin seksistä, oli ok puhua miehen ja miehen tai naisen ja naisen välisestä kanssakäymisestä, mutta jos mä puhuin miehen ja naisen asioista, se alkoi mököttää. Onneksi näin ei ole yleensä. Hyvin suuri osa tutuistani on homoseksuaaleja tai bissejä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 15:16
Hetero olen itse, mutta en kiellä etteikö joskus olisi tullut mietittyä asiaa että voisiko toisinkin olla, ihan uteliaisuudesta. Minulla on monia kavereita jotka ovat lesboja tai homoja tai biseksuaaleja tai pan seksuaaleja yms. Eli ei mitään sellaisia vastaan, mielestäni ihminen on normaali, tykkäsi sitten mistä sukupuolesta tahansa. Joskus ihmiset epäilevät seksuaalista suuntautumistani, kun kehun vaikka telkkarissa näkyvää näyttelijää että "ompa hottis!" "kato ku kaunis nainen!" tai joskus jopa "kivat tissit!" D
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 08.11.2010 17:41
Sen kummemmin edellisiä viestejä selaamatta, olen kyllä sitä mieltä, että se on ihan normaalia havannoida kauneutta ja mielenkiintoisia piirteitä ihmisestä sukupuolesta välittämättä. Itse huomioin kyllä (mielestäni) hyvännäköiset naiset että miehet, mutta ei siihen mitään seksuaalista useinkaan liity (etenkään miesten kohdalla).

Juu, omasta suuntautumisestani en ole kyllä täysin varma. Väittäisin olevani hetero, mutta en tiedä miten pitkälle voisin miehen kanssa mennä.
Kirjoittanut: Hydrocyanic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2010 01:10
Olen hetero, joskaan mihinkään sataprosenttiseen heterouteen en millään jaksa uskoa kenenkään ihmisen osalta. Jokaisessa meissä asunnee pieni biseksuaali, uskoisin. En tunne yhtään homoa tai lesboa, mutta tästäkään huolimatta en ole koskaan ollut ennakkoluuloinen seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit