Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2009 21:36
Uskon jumalaan, mitään tiettyä uskontoa en tue.
Mutta uskon että kuoltua jumala päättää mitä henkilölle käy, olen tutustunut hare krishna liikkeeseen myöskin kristinuskon lisäksi ja satanismeihin.
Kirjoittanut: ragdoll (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.04.2009 10:10
Hahahahahahaah.... Kyllä se ehkä vähän meille kuuluu... vanhemmat aina sanoo että älä vielä mieti kuolemaa kun oot niin nuori. Totta se on, ei ole järkeä syntyä jos jossain vaiheessa kuolee pois!! Uskon, että sielu jää maan päälle vaeltamaan. Ihan totta! Se voisi olla aika hauskaa... No mutta sitten kun joku kuolee niin tule kertomaan että mitäs tapahtui!
Kirjoittanut: Abigail.. (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2009 19:49
maanalle tai poltetuksi tietty ;D
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.05.2009 15:59
Kun minusta tulee kuollut... niin matkaan Valhallan suureen saliin, jonka seinältä toiselle on niin pitkä matka, ettei sitä voi edes päivässä ratsastaa.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:57
Suurin osa päättyy hautaan! Mutta hengestä en tiedä!
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 21.05.2009 10:48
"I believe when I die I shall rot ..."
-Bertnand Russel.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2009 11:24
Sinänsä kuolema on vain aivotoiminnan ja elintoiminnan pysähtymistä...
Mutta niin, mitä kuolema merkitsee, ja mitä se merkitsee minulle...
...Toisaalta epäilen sen olevan vain syvä tyhjyys, toisaalta kadotus tai paratiisi, mutta noihin kahteen viimeiseen uskon vähemmän..
Tieteellisten teorioiden mukaan kuolemanraja kokemukset voidaan selittää ihmisen viimehetkillä aivoihin vapautuvilla eritteillä (hormoneilla ja biokemiallisilla aineilla)
Yksi hyvä esimerkki on DMT, jota on ihmisen aivoissa luonnostaan mutta toisaalta sitä käytetään päihteenä ja käyttäjät ovat kuvailleet henkistä valaistumista, ruumiista irtautumista. Toisaalta esimerkiksi ketamiinilla (anestesia lääkkeellä) on aiheutettu tarkoitukseksella ruumiista irtautumis kokemuksia leikkausten aikana jotta potilas ei tuntisi kipua. Toisaalta tuo itsessään kuulostaa uskottavalta että kaikki kokemukset taivaasta ja helvetistä ovat vain hallusinaatiota ja unta joka seuraa ihmisen vajotessa syvään tajuttomuuteen.. Mutta sinänsä ihminen on outo kokonaisuus joten empä mene noille teorioille hirveästi sanaani antamaan, päätin vain mainita ne.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2009 10:01
Minne päätyy kun kuolee? Minä ainakin pääsen ikuiselle lomalle, muista en tiedä. Ja kerrankin saa nukkua
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.06.2009 11:15
Minä uskon että kun kuolee niin päätyy multien alle mätänemään, sillä tavalla ihmisessä oleva energia pääsee takaisin kiertoon. Mutta koska uskon aaveisiin epäilen että ihminen jolla on ollut paljon energiaa kuollessaan, vaikkapa vihaa jää tänne kummittelemaan.
Kirjoittanut: Kirkkain valo luo pimeimmän varjon (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 14:50
Poisonin tapaan minäkin olen satanisti mutta en usko helvettiin. Tosin en kyllä usko että mitään taivaan tapaistakaan on kuoleman jälkeen. Ken tietää. Eikä asia suuremmiten minua kiinnosta. Vastaus nähdään sitten kuin kuollaan, turha sitä on elävänä miettiä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit