Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2009 11:03
No, jos tästä on jo päinvastainen aihe, niin miksei tälläistä? Tuo "Loukkaavin asia mitä teille/teistä on sanottu?" ei ole ehkä mitään iloisinta lukemista tällä foorumilla, joten nyt puhukaamme mukavista asioista... Jos tämä nyt sitten on teidän mielestänne turha, niin poistakaa, modet mutta minusta tälläinenkin olisi mukava olla täällä. Ja eikun kertomaan kokemuksianne!!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.06.2009 11:37
Niin, Gothica, mikäs on Sinun mielestäsi omalle kohdallesi sattunut ihanin teko tai asia? Meitillä oli joskus tuolla valtion elättinä Lapinjärvellä ollessani mahdollisuus ottaa henkilökohtaista lomaa ja silloinen neitiseni sovitti omat aikataulunsa samalle ajalle. Vietimme mukavia kesäpäiviä ja -öitä yhdessä. Se oli ihkuu.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2009 15:14
Paras kaverini osti minulle kukkia piristääkseen todella huonoa päivääni. Ja eilen tämä uhkarohkea ystäväni tuli luokseni minun ollessa vielä täysin aamuäreyden vallassa, keitti kahvit ja toi mulle mansikka piirakkaa, jonka hän oli itse tehnyt. Tarjoili vielä molemmat sänkyyn, josta olin vasta kömpimässä istuvaan asentoon.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:53
Kerroin rakkaalleni asian,jota vanhempani ei tiedä eikä edes 11 vuotta olleen paras ystäväni.. Ja hän kertoi,ettei pidä minua likaisena eikä inhottavana,että rakastaa minua ja haluaa pitää huolta ja viedä pois kaikista huolista.

Se oli kauneinta,ja varmasti tulee olemaankin koska kellekkään muulle en ikinä enää sitä asiaa sano.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2009 21:20
Se, että eräs ihminen rupesi minulle ystäväksi yläasteella. Uskon vakaasti että ilman häntä tuskin enää olisin tässä maailmassa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2009 10:15
Liiian monta ihanaa asiaa

*viime keväänä iski itselleni paha raivokohtaus-stressi. Mies käski mun paneutumaan ainoastaan kouluun ja työn tekoon. Hän hoiti kodin: tiskasi, siivosi, hoiti kissat, pesi pyykkiä jne.

*viime kesänä hän lähti töiden jälkeen ajamaan autolla turusta helsinkiin ja kävi ostamassa kuolaamani korsetin mitään sanomatta
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2009 23:35
Kyllä ihan kiistatta kauneinta mitä minulle on sanottu, oli lause jonka eräs ystäväni lausui n. puoli vuotta sitten: "Mä autan ja oon sun tukena, tapahtu mitä tahansa."
Meinasin ruveta itkemään kun hän lausui nuo sanat.. Olin sillon varmaan pahimmassa alamäessä masennukseni kanssa mitä olen ikinä ollut, joten nuo sanat liikuttivat todella paljon
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2009 01:54
''voin tarjota sulle pari kaljaa'' ah, aina toimii.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2009 23:40
Aina kun isäni sanoo minun olevan hänen pikkutyttönsä ja että tulee aina olemaan ylpeä minusta, mitä tahansa teenkin, niin kyyneleet kirvelevät silmiä. Isä on rakas
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.06.2009 10:54
Minulle on sanottu ja tehty kovastikin ihania asioita, mutta jotkut vain jäävät mieleen, esimerkiksi nyt viikonloppuna "sä oot merkillinen nainen; sä jotenkin säteilet älykkyyttä". Joka oli 100000 kertaa siistimpi kohteliaisuus kuin iänikuiset "olet kaunis" -kommentit.

Kauneudesta on kiva tietysti saada kuulla, mutta kun kyse on lähinnä siitä että nenäni ja silmäni ovat asettuneet suhteellisesti keskenään hyvään asentoon ("Kiitä mutsiani ja faijaani".)...Älykkyys taas tuntuu enemmän omalta aikaansaannokseltani. Tai ainakin oppineisuus, täällä ruudun takana kun on henkilö joka pohtii, analysoi, lukee ja teorioi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit