Gootti.net

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 11:51
Tuli yksi tapaus parin vuoden takaa. Asuin vielä miehestäni 300 kilsan päässä ja muutenkin oli aika masentavan vitutus-kausi menossa. Olin jo muutaman päivän kiukkunut ja ********** miehelle netin ja puhelimen välityksellä. Muutenkin vitutti kun kaikki meni päin helvettiä töissä (ABC-asemalla jäätelökioskin myyjänä) jne.

Kerran vuoro oli lopussa ja olin tylsyyttäni viestitelly miehen kanssa ja kertonut asioita. Yhdessä vaiheessa vastailu loppu ja luulin mieheni suuttuneet.- ei todellakaan. Mies oli lähtenyt Turusta ajamaan kohti Kouvolaa viimeisillä rahoillaan. Perille hän pääsi n. 30 min ennen vuoroni loppumista. Tämän jälkeen keskusteltiin 2 tuntia, kunnes mies taas lähti ajamaan 3,5 tuntia kohti kotia.

ASiat tuli ainakin käytyä läpi ja paremmaksi ne kääntyivät. Ei oltu nähty kuukauteen
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 12:36
No, ihanimmat asiat ovat olleet ihanat kommentit kouluni opettajilta.Ja toinen juttu oli, kun olin kaupan kassalla (tapahtui joskus ennen pääsiästä) ostamassa siskolle suklaalevyä ja tietysti rahapussi päätti ruveta juuri kassalla lakkoamaan, eikä vetoketju auennut sitten millään.Pyysin kassaneitiä avamaan pussin, mutta vetoketju pysyi jumissa.Lopulta hän sitten kysyi, saako leikata pussin auki ja annoin luvan.Sitten takanani ollut mies keskeytti ja sanoi:"Ei tuon pikkuostoksen taia kannatta hyvää pussia alkaa särkemään.Laita se suklaalevy vaan minun piikkiini."Se mies sitten maksoi suklaalevyni ja kiitin häntä oikein kovasti.Kyllä niitä oikein ystävällisiä ja avuliata ihmisiä löytyy vielä tänäpäivinäkin
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2009 15:46
Minulle tulee tästä aina mieleen mieheni ja, kun katottiin Sincitya ja siinä se mies kuvailee sitä goldieta (olikohan tuo sen nimi) kuitenkin blondi nainen jota hän palvoo ja joka tapetaan, niin siinä tämä mies sanoo jotakin "Olet kuin jumalatar, vastustelu on turhaa lähelläsi" tai jtn niin mieheni vain sanoi ääneen: ihan kun toi mies puhuis susta.
Tähän joukkoon kuuluu myös hänen suustaan tulleet mokoman biisien sanojen lainaukset mm kappaleesta Silmäterä ja Sinä riität ja tähän kappaleeseen liitetty "en tuu omistamaan yhtäkään biisiä kellekään elämässä mutta tän voisi kyllä omistaa sulle". en tahdo tietää mantran voimasta kuulla lehmän suurasta tahdon tietää enemmän sinusta [Chorus] Saat olla juuri tuollainen en tahdo jumalaa tahdon ihmisen saat olla keskeneräinen en tahdo valmista, tahdon sinut heikkouksineen sinä riität minut täyttämään

Tosin minusta teot ovat usein enenmmän kuin sanat, niin yksinkertaista kun se onkin.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2009 00:20
Paras ystäväni (=yksi niistä) tuli käymään äsken ja toi minulle paperista leikatun sydämen, jossa luki "tervetuloa kotiin", ja sitten sain vielä kunnon halauksen. ;o; I'm so touched. On ne ystävät muulloinkin olleet ihania, tämä nyt vain kruunasi kotiinpaluuni.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 12.08.2009 14:16
Ihanimmasta en nyt tiedä, muta aikamoinen "awwwwwwwwww"-fiilis tuli kun yksi Heetterin ja minun ystäväni tokaisi meille "Olette niin tajuttoman ihania, adoptoikaa minut!" :'DD
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.08.2009 17:27

Lainaus: Jonepeikko

Heetterin ja minun ystäväni tokaisi meille "Olette niin tajuttoman ihania, adoptoikaa minut!" :'DD

Se oli hurjan suloista. Ei taida tosin karhua ja kultapandaa ihan saada opiskelijakämppään mahtumaan. :3
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 17:42
Outoa, tätä ei tarvinnut miettiä.. ihaninta mitä minulle on tehty; Joopa, Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta minun silloinen miesystäväni tuli kerran ilmoittamatta pikkutunneilla vara-avaimillani asuntooni hyvässä humalassa, sytytti valot (siihen minä heräsin, luulin että on aamu), ja aikansa kolisteltuaan tuli herättämään minua että: -Tule syömään.
Olin ihan pihalla mutta nousin kuitenkin ylös (olin kuitenkin jo herännyt). Mies oli kävellyt minun luokse keskustasta, hakenut itselleen ruokaa jostain grillikioskilta, ja ostanu minullekin makkaraperunat (kaikilla mausteilla vaikkei olekaan mun juttu). Suloista, varmaan romanttisinta mitä olen kokenut
Sama henkilö myös sanoi minulle joskus että "Sinä tuoksut aina hyvälle". Oli hienoa kuulla sellaista, kun olen oikeasti superneuroottinen ja varma että kaikki ympäröivät pahat hajut tarttuu minuun ja sitten haisen kamalan pahalle..
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 19:24
Rakkauspuolella minulle ei ole suoraan sanottuna tehty koskaan mitään ihanaa. Jos jotain, niin olen itse yrittänyt saada jotain tehdyksi, mutta no, ilmeisesti se ei vain sovi kaikille. Enkä nyt tarkoita itseäni, vaikka kieltämättä olenkin aavistuksen huono ilmaisemaan tunteitani.
Ihaninta, mitä minulle muuten on tehty... Mmmm... Todella paha sanoa! Ensimmäisenä mieleen pilkahtavassa oli myös kääntöpuolensa, eikä se muisto sinänsä ole mitenkään kovin "ihana", vaikka se taitaakin olla ensimmäinen ja ainoa kerta elämässäni, kun olen itkenyt lähinnä ilosta.
Toisin sanoen isäni (varsin vanhoillinen mies oikeastaan, vaikka onkin rockin ystävä ja aika salliva) sanoi: "Sinä olet mielestäni varmaan ainoa mies, jonka ei tarvitsisi käydä armeijassa."
Tuo siis sanottiin hyvässä mielessä - hän ilmeisesti pitää minua niin omana henkilönäni, että simputus vain tappaisi jotakin minusta, ja jokseenkin kai myös ihmisrakkaana, jolloin aseenkäyttöön pistäminen olisi väärin. Kääntöpuolena oli, että hän ei ehkä pitänyt minua tarpeeksi miehenä siihen - koskaan ei voi olla sataprosenttisen varma.
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 11:18
Ihaninta on ollu kun riideltiin poikaystävän kanssa todella pahasti ja melkein erottiin,lähdin kotiinpäin sieltä kävelemää. kohta tuli poikaystävä sitten juosten perässä ja sano että " älä kävele pois. mie en päästä sinua. sie oot miun oikee ja mie rakastan sinua." rupesin sitten itkemään ku olin nii onneline
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.08.2009 19:21

Lainaus: snowprints

" älä kävele pois. mie en päästä sinua. sie oot miun oikee ja mie rakastan sinua." rupesin sitten itkemään ku olin nii onneline

Voi miten herttaista. Lyhyt kommentti, pahoittelut siitä. Tuntui vain että haluan sanoa tähän jotain.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit