Gootti.net

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2010 08:02
Kundi kävi ostaa ison verenpunaisen ruusun yllättäen.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2010 21:38
Kun esitimme koulussa musikaalin, moni tuntematon tyyppi tuli sanomaan, että minun pitäisi vakavissani pyrkiä teatteri-alalle ja että roolisuoritukseni oli parhaimmistoa.

Mutta aivan ihaninta oli kun isoäidilleni itkin ihastumistani luokan tyttöön. Kun vanhemmat, kaverit ja sukulaiset ovat kaikkea tällaista vastaan, tunsin olevani yksin. Muistan yhä, kuinka isoäitini totesi: "Sulla ei oo mitään hävettävää, jokainen on omanlaisensa. Tunteet ei muutu, suuntautu ne sitten toiseen tai omaan sukupuoleen joten... Go for it girl!" Ja viimeisen hän lausui ääntäen englantia todella huonosti ja tämä kaikki sai olon tuntumaan ihanalta. Hän on edelleen ainoa läheinen, jolle olen asiasta puhunut.
Rakas isoäitini, ihanaa että olet olemassa.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2010 15:34
Luokkakamu (miespuoleinen) sanoi Gueen of Darknessiksi. Hän vissiin kuvitteli, että tykkään tuosta huonoa ja vetäsen pultit, mutta mulle se oli 100%:nen kohteliaisuus. Sitähän sanojan ei tarvi koskaan tietää...
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2010 19:30
Viikon kohteliaisuus tuli niinkin yllättävästä suunnasta kuin Ison omenan myyjättäreltä.

Tanssinäytökseen piti hankkia itse valkoinen narutoppi ja sen ajattelin löytäväni helposti halvalla H&M:stä. Marssin sinne ja kysyin myyjältä neuvoa, missä sellainen olisi. Kun kyseinen tuote oli löydetty, neiti rupesi yllättäen ja pyytämättä (kuten yleensä) mainostamaan tämän viikon muotituotteita. Miten nyt merimiestyyli on muotia ja minunkin kannattaisi tsekata läpi nuorten osaston aarteet (lue: pissistuotteet). Lopulta hän tokaisi: "Niin, kun musta sun ei pitäisi tota mustaa käyttää, se saa sut näyttämään niin kalpeelta. Vähän ku kuolleelta."

Kiitos aidosti tästä H&M:n myyjättärelle.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.05.2010 20:05
Minulle ei ole pitkään aikaan tehty mitään ihanaa, joten eilinen tapahtuma oli kyllä ehdottomasti päivän piristys. Olin ollut töissä jo 10h/12h, ja todella väsynyt ja ärtynyt. Olin kassalla töissä, kun siihen tuli mukava mummo, jonka kanssa jutustelinkin kun ei ollut jonoa. Mummo sitten lykkäsi käteeni juuri ostamansa suklaapatukan "Otapa siitä, tyttönen, namia suuhun!". Eivätpä ventovieraat mummelit ole minulle ennen suklaata ostaneet, mutta piristi kummasti.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.05.2010 18:42
Äh, en tiedä onko tämä oikeasti edes mitenkään erityisen ihanaa (tai tiedän, ei oikeastaan ole) mutta lämmittää tällä hetkellä mieltä. Ukkoni vain yllätti täysin puun takaa, ilman mitään erityistä syytä, sanomalla: "Mulla on kyllä oikeasti uskomattoman upea ja kaunis tyttöystävä." Mitäpä siihenkään voi sanoa, kuin hymyillä vaan leveästi.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 11.06.2010 17:25
"Oot hirmu kaunis, oikeen tollanen keijukainen." ja "Jos vaan haluat niin koko maailma polvistuu etees." Molemmat kohteliaisuudet sain perheenjäseniltäni. Eräs psykiatri (n.50-vuotias nainen) jonka luona kävin ennen, oli sitä mieltä että olen todella viehättävä tyttö. (Sanoi noin varmaan kolme kertaa)

Kerran kun olin eräässä ravintolassa niin yksi tarjoilija kohteli minua kuin prinsessaa. Tarjoilija oli ulkomaalainen mies (ehkä italialainen?) ja puhui vähän huonoa suomea. Mies teititteli minua ja kysyi koko ajan tarvitsenko jotakin ja oliko ruoka mielestäni tarpeeksi hyvää.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 18:06
Ystävä joka nukkuu yleensä puolille päivin, lähetti kannustus viestin ennen klo 6 koska tiesi miten pitkä ja väsyttävä työpäivä minulla oli edessä. Se piti hymyn kasvoilla pitkään
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2010 21:32
Tämän nosto on kai sallittua?
Tänään kuulin, että hyvän ystäväni pikkuveli ihailee minua, se lämmitti mieltä!
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 21:54
Eilen tyttöystävälle selitin jostain pojasta, joka ei todellakaan usko etten ole kiinnostunut hänestä, tyttöystäväni oli hetken hiljaa ja sanoi: "Kukapa nyt haluais luovuttaa kun susta on kyse? "

Sai kyllä hymyilemään typerästi
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit