Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2010 00:04

Lainaus: Kitiara

Eilen tyttöystävälle selitin jostain pojasta, joka ei todellakaan usko etten ole kiinnostunut hänestä, tyttöystäväni oli hetken hiljaa ja sanoi: "Kukapa nyt haluais luovuttaa kun susta on kyse? "

Aws... Ei mulla muuta
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2010 01:40
Parisuhdesöpöilyllä mennään: Tyttöystävääni ei haittaa että olen vähän tukevampi ihminen, vaan söpösti kutsuu omaksi pesupallokseen, joka on tosi nuu miun mielestä. :3
Kirjoittanut: Butterfly82 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.01.2011 01:37
"Sä olet kuin kuva!" (tuntematon)

"Sä suutelet todella hyvin!" (homoseksuaali ystäväinen)

Äiti kertomassa elämästään.

Koira, jonka tapaan ensimmäistä kertaa, heittäytyy hetken rapsuttelun jälkeen selälleen, sulkee silmänsä ja paljastaa kaulansa.

Kissa näykkii sormiani aamutuimaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2011 18:11
Minulla ja miehekkeelläni on tänään vuosipäivä. Aamulla sitten kun ihan vain möngersimme sängyllä (eli vain makoilimme toisiimme kietoituneina) hän sitten sanoi, että on edelleen ylikiitollinen siitä, että pelastin hänen henkensä, koska autoin häntä kuulemma parantumaan, ja että hän haluaa tehdä minusta vaimonsa tulevaisuudessa.

Siis, hänellä oli syöpä aiemmin, ja minä juttelin hänelle joka päivä hänen ollessaan viikkotolkulla syöpäosastolla, ja kun hän osastolta pääsi, aloimme seurustella. Kuulemma olin syy parantua.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.08.2011 07:04

Lainaus: Iiriva

Siis, hänellä oli syöpä aiemmin, ja minä juttelin hänelle joka päivä hänen ollessaan viikkotolkulla syöpäosastolla, ja kun hän osastolta pääsi, aloimme seurustella. Kuulemma olin syy parantua.

Oi ihanaa, herkistyn .
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.08.2011 09:45
Tämä ei varmaan varsinaisesti kuulu tänne mutta menköön. Random mummeli tuli juttelemaan äsken ja pelasti päivän kyllä kummasti kun hän hymyili ja jutteli vaan koirista ja Kuopiosta.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.09.2011 02:44
"Sä oot mulle tosi tärkeä."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit