Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 22:47
Ensimmäisessä työharjoittelupaikassa, uusi työkaveri sanoi jätskin hakumatkalla että minuun tutustuminen oli kuin kotiin palaaminen...veti sanattomaksi. Ystäviä hänen kanssaan edelleen, vaikka välillä mennyt vuosia yhteydenpidossa. Yksi nettiystävä jaksaa kehua ja kiittää, vain siitä että olen olemassa ja että ollaan ystäviä Ilman näitä ihmisiä olisi aika valotonta, montaa kertaa on lyhyt meili tai tekstari pelastanut päivän
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 23.01.2010 01:42
Kaveri antoi tänään (tai no päivällä) koulussa kortin jossa kiitteli olemassaoloani ja sitä miten suuri helpostus on ollut kun saa puhua mulle kun on paha mieli ja vieläpä ymmärrän. Siltä tytöltä saan suht usein kuulla että miten hyvä kun tutustuttiin. Eihän siinä muuta auta kun kiitellä takaisin kun tunne on molemminpuolinen. Ihania tommoset ihmiset
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2010 10:33
Ihanin asia mitä mulle on sanottu, on se kun Kiti sanoi mua muruks
Melkein itkin sen takia. Tuli niin ihanan hellitty olo, vähän kuin olis ollu jonkun lämpimässä sylissä

Olet ihana Kitiara
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 10:59
Toi Pikkusiskon viesti on pitkään aikaan ihaninta Siekin oot ihana
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • • Muokkasi: SnowWhite
  • Lähetetty: 26.03.2010 20:55
Ehkä ihanin mulle sanottu asia on, että näytän kuulemma Dita Von Teese:ltä kasvoista Kiltisti sanottu, vaikka en itse todellakaan samaa mieltä ole : D Ja painoarvoa kommentille antoi, että se tuli oman isukin suusta, vaikka olin asiasta saanut jo joskus aiemmin kavereiden suusta kuulla. (heidän suustaan kai jotain päivänpiristysyrityksiä)
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.03.2010 22:38
Itse likutun todella paljon ihan pienistä eleistä ihmisiltä, saa tosi iliseksi

mutt asiis asiaan. minulla oli ollut maailam v*ttumaisin päivä. kaikki vaan oli mennyt niin päin helvettiä kun ikinä voi mennä ja olin tilittänyt ja valittanut kaikesta hyvän tovin yhdelle kaverille. sitten kyseinen kaverini suostui näkemään minua ja tavataan ja jutellaan niitänäitä. sitten yhtäkkiä hän on slleen että ainiin piti antaa sulle yks juttu. sitten hän ojentaa minulle kiroileva siili - pinssin missä se siili huutaa PERKELE!! sitten kaveri on vaan silleen että "tää kuvastaa sun päivää niin hyvin." en tiedä mutta alkoi väkisinkin naurattamaan ja tuli parempi fiilis : D

Ilostuin myös hyvin paljon eräästä kehusta, kun koulussa joskus piirtelin ja ohitseni kulki eräs tyttö kenen kanssa en juttele juuri koskaan ja en muutenkaan tunne kyseistä ihmistä koska melko erilaisissa porukoissa ollaan. No, sitten vain yhtäkkiä havahdun hänen sanovan että "sun lahjat menee kyl ihan hukkaan jos meet jonnekki toimistoon töihin" ja samalla hän katsoo piirustustani jokseenkin kunnioittavalla ilmeellä tai jotenkin ää en osaa kuvailla mutta tuli fiilis että hän oikeasti tarkoittii sitä
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2010 21:14
Taidan olla melko neutraali olemassa, kun ei minulle elämäni aikana ole juuri ihanuuksia tai kamaluuksia syydetty

Oli kuitenkin aika äimistyttävää kuulla, kun taiteileva serkkuni tuossa jokin aika sitten totesi ollessani kylässä, että "Voisin tehdä sinusta ehkä joskus biisin". Öööh...? Olisin kohtalaisen kiinnostunut tietämään, mistä siinä biisissä laulettaisiin. "Hän tuijotti seinää. Hän tuijotti seinää. Kesä muuttui syksyksi. Hän tuijotti seinää". Heehe... Muutama vuosi sitten hän perusti erään kehittelemänsä piirroshahmon löyhästi minuun. Kannattaa nähtävästi olla jonkun itseään lahjakkaamman henkilön ainoa synkeämmän puoleinen tuttavuus, voi saada töitä osa-aika muusana
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2010 13:57
^ Kaveri teki media-assistenniopinnoissaan opinnäytetyönsä niin, että mun piti olla rainan päähenkilö. Ei kiitos enää ikinä, mutta oli sekin oma kokemuksensa . Olin siihen vaiheeseen vielä ihan normaalin näköinen, eli taustalla soinut Ulver sopi rainaan erinomaisen hyvin x).

Ja oli pakko tulla nyt tännekin kertomaan, kuinka ihanaa oli kun aviomies meilissään vakuutti, että tuun aina olemaan sille erikoinen ja omituinen, tunsin näyttäväni kuinka tavalliselta tai hiirulaiselta tahansa. On se ihanaa, että se jaksaa lohduttaa mua näiden vuosittaisten ulkonäkökriisieni aikana.
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2010 14:00

Lainaus: Pikkusisko

jonkun lämpimässä

Kaverini sattui lukemaan tuon: joulupukin sylissä
Meil oli hauskaa

Pahoittelut lyhyestä kommentista
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2010 15:02
Lueskelen ketjun lävitse jahka kerkiän, mutta yksi ihanimmista asioista on se, kun rakkain/tärkein ystävättäreni kertoo minulle että olen hänelle tärkeä eikä hän tiedä mitä tekisi ilman minua, ja että maailma ilman minua olisi pimeämpi paikka. Se on niin ihanaa kuulla olevansa tarpeellinen Samat asiat sanon tietysti (ja niitä tarkoittaen) myös hänelle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit