Gootti.net

Ihanin asia mitä teille on sanottu/tehty?

Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.06.2009 22:13
No ihanat tai mukavat asiat joita minulle on sanottu, niin ovat kyllä niitä kun sanotaan; olet päässyt kokeesta läpi, tai ylipäätään kun jossain asiassa on onnistunut ja siitä saanut kiitosta. Itse kun noiden koneiden ja moottoreiden parissa puuhailen niin paras palaute on se, kun huomaa onnistuneensa korjaustyössä. Lisäksi kiitoksien vastaanottamista minulla vaikeuttaa se, että en osaa niitä ottaa todesta, ts. vähättelen omaa suoritustani ja ajattelen että toinen vain kehuu lämpimikseen tarkoittamatta kuitenkaan sitä. Itse tulee omassa mielessä asiat ajateltua ja punnittua, olenko nyt kiitoksen arvoinen, oliko panokseni tässä asiassa sen arvoinen että kiitokset ovat ansaittuja. Usein tulen siihen tulokseen että kiitosta en ansaitse ja toisten kehut ovat tarpeettomia. Tämä on luonteeni..hiljainen ja täsmällinen puurtaja.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.06.2009 16:43

Lainaus: Yöntuuli

vähättelen omaa suoritustani ja ajattelen että toinen vain kehuu lämpimikseen tarkoittamatta kuitenkaan sitä

Ihanaa, että joku kuuluu kerhoon 8)
Toisten antamia kehuja on vain jotenkin vaikea hyväksyä.
Eikä nyt tule erikoista mieleen, kauniiksi nettituttu haukkunu mutta ei kukaan naamatusten oo mitään erityisen ihanaa sanonut....
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2009 12:09
Ihanimmat, mitä mulle on pitkään aikaan sanottu, ovat

a) Ystävätär sanoi heti kun kuuli että odotamme lasta, että minusta tulee hyvä äiti

b) Oma kulta kertoi eilen nähneensä erään tämän kylän vierailevan pikkumissin ilman meikkiä, ja todenneen itsekseen että onneksi saa herätä minun vierestäni kun olen nätti ilman meikkiäkin. (Kuulemma näyttää aivan hirveältä meikkinsä alla.) Kyseessä oleva minua nuorempi naishenkilö kun kuuluu siihen ärsyttävään kastiin täydellinen meikki - täydelliset vaatteet, eli vaikuttaa täydelliseltä ilman minkäänlaista persoonallisuuden pilkahdustakaan. Näyttää aina vasta meikattavana olleelta missiltä mikä saa aina tuntemaan itsensä jotenkin alilaittautuneeksi kun kulkee ihan normaalilla naamalla eli arkisin ilman meikkiä.

Oli omiaan piristämään oloa, kun on muutenkin turvoksissa ja lihonut sen takia että joutui alkamaan syömään säännöllisesti ja terveesti kun lapsi ilmoitti tulostaan. Kiitän ja niiaan, koska normaalisti tuo mies osaa ilmaista itseään niin surkeasti että vastaavankaltaiset kohteliaisuudet kääntyvät pikemminkin loukkaukseksi
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.07.2009 00:58
Viimekesänä kaustisen festareilla ex-poikaystäväni (! ) pikkuhiprakassa yön pikkutunneilla alkoi kyselemään että mitenkä minulla on tanssikekat menny, ja hän sitten tarrautui yhteen tanhuun joka on aika tunnelmallinen ja ylläri mulla on siinä soolon kohta. No hän alkoi sitten vakavasti kehumaan että kun mun mie olen normisti tosi vaikeaselkoinen ihminen ja hän ei saa minusta selvää, mutta sillon ku mie tanssin niin hän näkee - jja minusta näkyy (siis hänen mielestään) että kuka mie oikeasti olen, kuinka läsnä mie olen ja se, kuinka oikiasti rakastan tanssia.

Miun mielestä jätkä kyllä sanoi todella ihanasti. En kyllä ihan heti meinannut uskoa että hän oli tosissaan.
Kirjoittanut: Bella (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.07.2009 21:56
Ihanin asia mitä minulle on koskaan sanottu oli varmaankin, kun serkkuni viisivuotias tytär sanoi haluavansa olla aivan samanlainen kuin minä Vaikka asia ei muita ehkä mitenkää saisi pakahtumaan onnesta, mutta päivääni se piristi kummasti
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.07.2009 22:57
Ihanin asia... hmm.. varmaan se kun olin päässyt vahingossa juomaan överit ja oli kauhea angstiparku meneillään niin silloinen ihastus esti itsenisatuttamisen. Istuttiin vaan lattialla ja hän piteli minuu sylissään.

Että siinä se.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 19.07.2009 09:52

Lainaus: kuopassa

Meitillä oli joskus tuolla valtion ORJANA Lapinjärvellä
FYP

Rakkauden ilmaisuja ja eeppistä runollisuutta olen joskus saanut osakseni, mutta ihanin asia mitä minulle on tehty on vanhempieni toimesta. Heidän kasvatuksensa, joka nyttemmin on ikäänkuin loppunut vanhempisuhteen muodostuttua enemmänkin ystävyyden kaltaiseksi, on ollut loistava, täynnä rakkautta ja opettanut minulle hyvin voimakkaan oikeuden tajun - jättäen jotenkin porsaanreiän oikeaoppiselle moraaliselle joustavuudelle silloin, kun pitää ratkaista ongelmia joissa moraaliset ratkaisut aiheuttavat negatiivisia ilmiöitä.

Mieleeni ei juolahda että kukaan olisi sanonut minusta tai minulle mitään oikeasti erityislaatuista. Ei ainakaan mitään mikä olisi kaivertunut mieleeni hehkuvana muistona.
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Angel Of Death
  • Lähetetty: 21.07.2009 10:44
Ei mulle oo sen suurempia kehuja tai asioita oo annettu.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2009 11:51

Lainaus: Angel Of Death

Ei mulle oo sen suurempia kehuja tai asioita oo annettu.

-.- Siinä tapauksessa voit varmaan jättää kommentoimatta ketjua ollenkaan. Edelleenkin, vain asiapitoisia viestejä, kiitos...
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.07.2009 10:15
Kaveri osti mulle muutama vuosi sitten syntymäpäivälahjaksi ruislimpun. Menin ihan sanattomaksi... En osannu sanoa mitään järkevää hänelle. Olin aivan otettu hänen lahjastaan sillä ruisleipää tulee syötyä PALJON!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit