Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2009 18:32

Lainaus: Gothica

Olisiko tällä foorumilla mitään "Kehu foorumia"-tyylistä aihetta?

On joo jossain, kunhan muistaisin vielä otsikon ja löytäisin sen. Etsimään ->

Muox: äh, olenkohan vain kuvitellut yhden ketjun olemassaolon? No kuitenkin, kehua saa vaikkapa ketjuissa "Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta".
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.09.2009 19:02

Ja lisäksi kysyisin, että olisiko mitään järkeä "Mielipiteet"-aiheella? Kysyn sitä täällä, koska jos saisi kannatusta, niin perustaisin sellaisen, jollei, niin sitten en perustaisi. Siis sellaisella, jossa voisi kertoa mielipiteitään maailmasta?

Kannattaa mieluummin selata yleiskeskustelut -osion viestisivut läpi ja postata jonnekin kuin perustaa mielipideketju, johon tulee täysin sattumanvaraisia "musta marsut on kivoi" ja "alkoholiveroa pitäisi nostaa" -lauseita. Se tuskin herättäisi keskustelua.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 05.09.2009 11:32
No niin... onkohan tää nyt se sama trolli joka täällä pyöri aikasemminkin
"Goottiyhteisön tuorein jäsen on Cothix."
Nimimerkki on aika asterix mun mielestä
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 05.09.2009 11:48

Lainaus: MustaHukka

onkohan tää nyt se sama trolli joka täällä pyöri aikasemminkin
"Goottiyhteisön tuorein jäsen on Cothix."

No onhan se ihan varmaan...Ei ole ihmisellä selvästikkään elämää. Säälittävää. Kohta tulee luultavasti joku idiootti ketju tuonne, "mulla on maiharit, mutta en osaa solmia niitä. apua!"

Olisiko tällä foorumilla mitään "Kehu foorumia"-tyylistä aihetta? Tekee niin mieli päästä hehkuttamaan tämän foorumin loistavuutta!

Minulla on ainakin semmoinen muistikuva että olisi. Tai sitten olen kuvitellut omiani?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2009 13:04
Eipä taida olla, mutta erittäin moni on kehunut foorumia "Kiitos ihan mistä tahansa asiasta!"-aiheessa.

Hakukone ei tunnu taaskaan toimivan, sillä piti kaivaa tuo aihe lisäsivuilta itse...

edit. mutta niinhän Piiskansiima jo mainitsisi. Omaa aihetta ei ole, eikä tarvita.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.09.2009 21:51
Tiedättekö te, mitä ovat piilokuvat? Onko monikin katsonut sellaisia? Osaatteko katsoa niitä? Minä sain viime jouluna lahjaksi kirjan, jossa on niitä 200 kappaletta. Ennen sitä olin niitä jossain nähnyt, mutten osannut katsoa niitä. Opin katsomaan piilokuvia vasta tuossa keväällä, se kävi ihan yhtäkkiä. Kannattaa kokeilla, ovat tosi hauskoja!

Opin muuten tänään vihdoinkin sanaan linkityksen jalon taidon. Tässä Wikipedia-sivupiilokuvista
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2009 13:43
Täällä piteis olla muuten chatti tai jotain..
Vai onkos täällä porukalla joku irc kanava jolla vois nolifettää? xD
Laiskimus ei jaksa nyt tutkia asiaa D: ja teki mieli tehdä joku turha viesti.
  • Lähetetty: 07.09.2009 14:00

Lainaus: tharanthiel

Vai onkos täällä porukalla joku irc kanava jolla vois nolifettää? xD

Onpa hyvinkin, eli Quakenetin puolella #gootti.net
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 08.09.2009 09:59
........

Miksi sanotaan, ettei mielipiteistä voi kiistellä? Mistä sitten voi?! Ei kai yleisistä, tieteellisistä faktoista kuitenkaan?

.....
  • Lähetetty: 08.09.2009 10:09

Lainaus: Felicia

Miksi sanotaan, ettei mielipiteistä voi kiistellä? Mistä sitten voi?! Ei kai yleisistä, tieteellisistä faktoista kuitenkaan?

Mikäänhän ei ole niin hauskaa/turhauttavaa kuin mielipiteistä kiistely, mutta myös mm. maailmankatsomuksesta voi kiistellä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!