Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2009 10:43

Lainaus: Heetteri

Onpa hyvinkin, eli Quakenetin puolella #gootti.net

Yay, pääsen olee siellä "äänessä" ihan yksinäni :3 työaikana xD
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.09.2009 11:05

Lainaus: tharanthiel

Yay, pääsen olee siellä "äänessä" ihan yksinäni :3 työaikana xD

No mä tuun sun seuraksi. :P
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.09.2009 12:32
Onko kenelläkään täällä Messengerin uusinta versiota? Kun edellisessä versiossa web-kameran asetusten vaihtaminen sujui hyvin, tässä uudessa en osaa ollenkaan. Osaako kukaan auttaa, mistä ne asetukset saa?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2009 23:26
Der Untergang meets Audi...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.09.2009 11:09
^hajosin tolle : D kiva piristys näin kipeenä ollessa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2009 19:11
Täytyy kyllä sanoa, että mitä enemmän Lady Gaga saa gagaa niskaansa vaatevalinnoistaan, sitä enemmän hänen tyylistään pidän. Kerrankin julkkisnainen uskaltaa survoa romukoppaan kaikki ne vaatimukset siitä miltä naispuolisen kuuluisuuden tulisi näyttää! Tarviiko kaikilla oikeasti olla ne samat tuntikausien väännön tuloksena saavutetut kiharat ja kahteensataan kertaan nähdyt iltapuvut ja timantit ja manolot?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.09.2009 19:31

Lainaus: Piiskansiima

Kerrankin julkkisnainen uskaltaa survoa romukoppaan kaikki ne vaatimukset siitä miltä naispuolisen kuuluisuuden tulisi näyttää!

En mä tosin usko että se itse kuteitaan valitsee. Mun mielestä se ei ole kuitenkaan tyylikäs, vaikka olisikin omaperäinen.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.09.2009 20:06

Lainaus: Heetteri

En mä tosin usko että se itse kuteitaan valitsee. Mun mielestä se ei ole kuitenkaan tyylikäs, vaikka olisikin omaperäinen.

Hell looks kamaa...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2009 15:38
Äh minnuu rassaa nyt koska en omista facebook pelissä nimeltä farmville tällä hetkellä kolikon kolikkoa ja tuottoa on tulossa vasta monen tunnin päästä yhyyy....
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2009 15:57

Lainaus: SirMarylee

Äh minnuu rassaa nyt koska en omista facebook pelissä nimeltä farmville tällä hetkellä kolikon kolikkoa

Minä taas voisin sanoa, että minua rassaa juuri nuo farmillen ja muiden naamakirjapelien ilmoitukset tyyliin "maijalta karkasi karitsa". Kutsut ko. peleihin muistaakseni onnistuin kytkemään jotenkin pois päältä. Naamakirja on kuvien katseluun ja muutamien tuttujen kanssa höpisemiseen ihan kiva, mutta nuo pelit ja testit, huoh..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!