Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2009 23:18
OHI ON!!!
Olen täten askeleen lähempänä ensi kevään valkolakkia, koska tänään raapustelin elämäni ensimmäiset yo-kirjoitukset. : ) Tämän voisin oikeastaan kirjoittaa sekä narinaketjuun että hyvien uutisten ketjuun, sillä vaikka tuntuu, ettei elämänkatsomustieto ehkä ihan ottanut tuulta siipiensä alle (suomeksi sanottuna saattoipa mennä vituralleen), niin päällimmäisenä olen vaan helpottunut, että se on nyt tehty. Jonkinlaisen harjoittelun kannalta tosin olin koko ajan ajatellut tämän kerran ottaa, ET kun nyt ei kuitenkaan ole mulle mikään maailman tärkein aine ja ylimääräisenä sen vaan kirjoitin, mutta kyllä se tietysti vähän kyrsii jos ihan persiilleen meni. Tiedän kyllä ketä syytän, jos tulos ei ole mikään maailman tyydyttävin (nimimerkillä "hällä väliä" -asenteella lueskelu kesällä ja vajaan kahden edeltävän päivän paniikkikertaus ei ole oikea tapa opiskella ylioppilaskirjoituksiin), mutta saa nyt nähdä. Tuloksia odotellessa jatkuu oikea elämä. : D
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2009 13:16
Tänään on hyvä päivä ja hehkutan sitä tänne koska a) Ville tulee meille b) saan siis marsunhäkinsiivousapua c)tänään oli venäjän koe joka ei ollutkaan niin vaikea, kuin odotin d) koeviikko alkoi WUUHUUU eli lyhyemmät koulupäivät
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2009 16:13
nyt ketuttaa vastakkaisen sukupuolen takia, kuinkas muuten. Koulussa on yks goottiporukka, ja niistä yhteen olen silmäni iskenyt. Tyyppi on mukava ja näyttääkin hyvältä, se vaan ettei kumpikaan saa tehtyä aloitetta! Se on kavereidensa kanssa, enhän minä nyt kehtaa minnekään ysien porukkaan tunkea. Eikä sitäkään varmasti huvita tulla nauravan tyttöporukan keskelle. Tietysti tekniikka olis yks vaihtoehto lähestyä, mutta tämän tyypin numeroa ei löydy sitten mistään! Tosin, voisin kysyä yhdeltä luokkalaiseltani, jonka pikkuserkku kyseinen ysi on Kertokaas te elämää katselleet ihmiset, mitä mä oikein teen sen kanssa?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 02.10.2009 16:24
Bongasin tänään tuttavani Helsingin Sanomien Nyt-liitteestä Oulu-jutusta, kylläkin vain tekstinä.
"Laiha goottityttö huojuu mikrofonin edessä -- laulaen Depeche Moden Personal Jesusta." Psk-baarin jameista, ei voi olla kukaan muu kuin ihanainen kaverini. <:
..ja laulaa muuten upeasti!
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 05.10.2009 19:21
Mikäli oikein muistan, niin AlienSexGardenilla on tänään synttärit? Joten hyvää syntymäpäivää!

Muoks: No voi... Olikin sen jo ehtinyt ilmoittaa jossain ketjussa, minä kun muistin sen lauantailta...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2009 21:36
Lähden huomenna Roomaan, tulen lauantaina takaisin. Joten sinä aikana en täällä tietenkään kirjoittelekkaan. Eli, pitäkää hauskaa täällä, lauantaina kirjoittelen jälleen!

Bye!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2010 14:02
Kun on liikaa aikaa, alkaa pohtia mitä kummallisempia kysymyksiä. Kuten esimerkiksi sitä, miten on menestynyt se henkseleitään täällä paukutellut superyyberpleijeri joka aikoi ryhtyä gootix ja kumoo kaikki chiksit klubeilt. Tai että miksi hemmetissä shampottoman linjan vetäjät luulevat itseään niin hienoiksi ja parhaiksi että ovat nimenneet lähes uskontoa hipovan tukanpesutyylinsä no poo:ksi. Ihan kuin kaikki shampoot olisivat kakkaa ja heidän tapansa ainoa oikea. Jepjep.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2010 16:07

Lainaus: Piiskansiima

no poo:ksi. Ihan kuin kaikki shampoot olisivat kakkaa

Päänahka tulee kovin kakkaiseksi ilman shampoota. En suostu kokeilemaan elämistä ilman shampoopesuja, saa niitä luomunakin jos kemikaaleja kammoaa. Minä en kammoa.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2010 18:27

Lainaus: Natassja

Päänahka tulee kovin kakkaiseksi ilman shampoota. En suostu kokeilemaan elämistä ilman shampoopesuja, saa niitä luomunakin jos kemikaaleja kammoaa. Minä en kammoa.

Joo, oon huomannut saman -.- Mistähän löytäisi oikeasti hyvän shamppoon, joka kuitenkin pesisi hiukset siedettävän näköiseksi, mutta ei kuitenkaan syövyttäisi koko päästä väriä irti
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2010 00:30

Lainaus: Kitiara

Kertokaas te elämää katselleet ihmiset, mitä mä oikein teen sen kanssa?

Menet sinne, nappaat riveleistä kiinni ja sanot -Sä olet nyt mun. Ja anna pusu päälle ennenkuin ehtii reagoida.

Jos menee pieleen niin saavat ainakin jotain puhuttavaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!