Gootti.net

Olemmeko ainoat?

Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:02
Toivottavasti emme ole ainoat, sillä kuka muuten tulee hakemaan mut pois täältä maanpäällisestä helvetistä?! Heei minäkin näin tuon CSI jakson, mielestäni tuossa virkkeessä on hyvä pointti. Ehkä sitä elämää on muuallakin, mutta ei vaan "tarpeeksi" lähellä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:05
Ei me olla ainoita. Mä tiedän. Elämää on muuallaki. MIkä mä muuten voisin olla? Kuollu? En siis oo kotoisin maapallolta...
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2006 16:15
Uskon, uskon. Universumihan on suunnaton! Emme millään voi olla ainoita eläviä olentoja koko maailmankaikkeudessa! Olisi tosiaan kiva tietää minkälaista elämää muualla vietetään. Onkohan niittenkin planeetta yhtä saastunut kuin meidän?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2006 17:48
Mä uskon, että elämää on. Ajattelen niin, että muut olennot tulee hakemaan meitä kun kuolemme. Hihhuli-hei, terveisiä Johan af Grannille.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 12:48
Tiedän elämää olevan muuallakin. En itseasiassa ole täältä kotoisin. Maailmankaikkeuksia on useita sisäkkäisiä, ja niiden välillä reissaaminen on mahdollista.

Huomaatte kai, että olen yhä tässä iässä aika pölhöBD Kun menin paljastamaan salaisuuteni...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:56
Lainaus: Inle Huomaatte kai, että olen yhä tässä iässä aika pölhöBD Kun menin paljastamaan salaisuuteni...

Etsie Inle murumussu ole pölhö. Muuten mäki oon! Enhän mä oo???

Hei, kyllä nämä tyypit ymmärtää meiän jutun, eikö? Moni muuki täällä voi tulla toisesta todellisuudesta... Ei vaan välttämättä muita zamataulaisia ole tälle foorumille eksyny
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 17:02
Juu, ainahan mä olen uskonut. Jotenkin tuntuis hölmöltä ellei näin olisi.
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 17:31
Lainaus: Iiriva Marsista on kyllä löydetty vettä ja fossiileja pienistä, milteinpä mikroskooppisita madoista. ja ihan varmasti muuallakin on Maan kaltaisia planeettoja, mutta ehkä erilaisilla eläimistöillä ja kasvillisuuksilla.

Onneksi me olemme kehittyneet, emme ole matosia.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2006 20:55
Ei täällä yksin olla oltu enää pitkään aikaan, joten aivan turhaa pitää silmiä kiinni ja koettaa tuudittautua siihen uskomukseen ettei sellaisia ole olemassa joita et juuri henkilökohtaisesti, ehkä, ole tavannut.
Mutta sanottakoon vaikka niin että kyllä siellä ja täällä on yhtälailla elämää ollut, ja tulee olemaan. Aina tosin älykkyydestä ei voi mennä takuuseen kummankaan puolen taholta, viisaus on viisautta ja teknologia voi jyrätä ylitse kehityksessä mutta kuolemakaan ei paranna typeryyttä.

Mielenkiintoista kuitenkin hillua tällä erää fyysisesti heikoksi helposti luonnehdittavalla elämänmuodolla, joka ominaisuuksiltaan kuitenkin on tilanteisiin mukautuva ja tarpeen tullen planeettansa karujakin olosuhteita kestävä.
Haitta kuitenkin on lyhyt elinikä, joka voi olla dramaattisenkin lyhyt sillä kyseinen otus on kovin hanakka ja näppärä tappamaan lähes kaikella minkä käsiinsä saa, ja vaikkei saisikaan.
Mikä lieneekin kiehtova lajillinen erikoisominaisuus.

Kiitos.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2006 11:31
Hyvä kysymys, onhan se toisaalta mahdollista että jonkunlaista elämänmuotoa jostain toiselta planeetalta löytyy ,mutta... epäilen ettei mitään kovin kehittynyt vrt. maan olennot, olosuhteet ovat kuitenkin aika huonot monilla planeetoilla, joko liian kylmät tai kuumat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit