Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Olemmeko ainoat?

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:08
Jaa-a, enpä tiedä.

Tämä on niitä aiheita, joita miettiessä pystyy sekoittamaan pikku päänsä oikein kunnolla, jos alkaa pohtia syvällisiä. Kaikki on mahdollista: joko ollaan yksin tai sitten ei. En varsinaisesti tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto, vaikka on sitä joskus tullut pohdittua.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2008 09:05
Miksi muuten niin monet tuntuvat ajattelevan, että elämää voisi olla vain tämän Maapallon kaltaisilla planeetoilla? Mitäpä jos jossain kaukana elävät olennot ovatkin sopeutuneet elämään jossain ihan muissa olosuhteissa kuin me?
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 02:15
Tiedä vaikka olisikin.
Itse en halua kuitenkaan sitä miettiä koska minulla on kammo kaikenlaisiin avaruusolihoihin. Kiitos elokuvan: "Mars hyökkää" Juu, tiedetään! Se on komedia. *nolona* Eh, minä ja minun kummat pelkoni.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 09:26
mie ainakin uskon että elämää on muuallakin ku täällä.. ei me varmana olla ainoat ihmiset/elävät olennot täällä universumissa.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2008 10:41
Jos maailmankaikkeus on ääretön, siellä on myös ääretön määrä planeettoja ja myös ääretön määrä planeettoja, joilla on jonkinlaista elämää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.05.2008 10:45

Lainaus: Tristessa

Jos maailmankaikkeus on ääretön, siellä on myös ääretön määrä planeettoja ja myös ääretön määrä planeettoja, joilla on jonkinlaista elämää.

Jos universumi olisi ääretön, se ei voisi laajentua. Universumi laajenee kiihtyvällä tahdilla. Ja vaikka todennäköisyydet eivät siitä huolimatta muutu, on kohtuullisen looginen päättelyketju, että jos on yksi aurinkokunta jolla on yksi planeetta, jolla on elämää, niitä on varmasti useitakin. Jos ruotisin asiaa laajemmalti, alettaisiin liikkua pseudotieteiden rajamailla, mutta tämä on koko lailla spekulaatiota kyllä hela ketju, kun ei muutakaan voi. :P

Lainaus: Penni

Kiitos elokuvan: "Mars hyökkää" Juu, tiedetään! Se on komedia. *nolona* Eh, minä ja minun kummat pelkoni.

Sinänsä huvittavan ironista, että niille muiden planeettojen asukeille sinä olet pelottava avaruusolio. "Äiti, sillä oli kaksi silmää ja käsissä kymmenen karmivaa uloketta!!!"
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:09

Lainaus: Heetteri

Sinänsä huvittavan ironista, että niille muiden planeettojen asukeille sinä olet pelottava avaruusolio. "Äiti, sillä oli kaksi silmää ja käsissä kymmenen karmivaa uloketta!!!"

*nauraa*
Sitten juoksemme kummatkin karkuun kirkuen. Minä luultavasti menisin niin suunniltani että karkuun juokseminen muuttuisi lähinnä ympyrää juoksemiseksi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:12

Kiitos elokuvan: "Mars hyökkää" Juu, tiedetään! Se on komedia. *nolona* Eh, minä ja minun kummat pelkoni.

Hei, minä luulin olevani ainoa ihminen koko maailmassa joka kammoaa tuota elokuvaa! Arvaa olinko helpottunut nyt löysin toisenkin. En tiedä mikä siinä on, mutta se on kamala. Ukkoni aina kiusaa minua tuosta aiheesta, se julma paskiainen...
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:22

Lainaus: BronzeRain

Hei, minä luulin olevani ainoa ihminen koko maailmassa joka kammoaa tuota elokuvaa! Arvaa olinko helpottunut nyt löysin toisenkin. En tiedä mikä siinä on, mutta se on kamala. Ukkoni aina kiusaa minua tuosta aiheesta, se julma paskiainen...

Ei voi olla totta! Minulla sama juttu: Kaverit nauravat ja sanovat aina: "se on KOMEDIA, ei kukaan voi sellaista pelätä!"
Ihanaa! Nyt voin sanoa etten ole ainoa!
Niin, mikä niissä on kammottavaa? Sitä monesti itsekin olen miettinyt. Ehkä se on niiden kasvot tai ääni, tiedä nyt kumpaa kammoan enemmän.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:27

"se on KOMEDIA, ei kukaan voi sellaista pelätä!"

Yleensäkin kun tuosta tulee jotenkin puhetta, porukka suhtautuu siihen juttuun niin kuin heittäisin läppää. Ei porukka tunnu uskovan että kukaan voisi tuollaista leffaa pelätä. Ärsyttävää, en minäkään naura muiden peloille... Kiva päästä sanomaan etten ole ainoa.
Minua kammotti kakarana eniten se naispuolinen marsilainen joka siinä oli. Enole vieläkään toipunut... Hyi...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit