Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 14:38
Minua kiusattiin ala astella 2-5 luokalle asti.. En edes tiedä miksi. Tai silloin se oli pikemminkin vaan syrjimistä.

Mutta sitte ku menin seikalla uuteen luokkaan,siellä alko taas kiusaaminen.. Tällä kertaa se on *************** ja muutakin.. Löi minua yksi poikakin.

Kerroin opettajille monta kertaa,mutta kukaan ei kuunnellu,kukan ei tehny asialle yhtään mitään..
Paha kiusaamine jatku siihen asti kunnes itse sain kerättyä rohkeutta ja melkeen hakattua yhden kun ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa..

En olisi todellakaan halunnut sitä,koska en yleensä väkivaltaa pidä minkäänarvoisena. Olin vaan niin nurkkaan ahdistettu muidenkin ongelmieni kanssa.. SItten kiusaaminen lakkasi..
Alkoi uudelleen kasin keväällä,paheni vaan entisestään. Silloin opettaja vasta puuttui asiaan. Kiusaaminen loppui kuitenkin vasta kun toinen kiusaaista muutti kuopioon.
Tuollainen käytös opettajalta,vakavaan kiusaukseen puuttumattomuus viestii vain ammattitaidottomuutta. On se niin helppoa sulkea silmänsä toisten ongelmilta,kun ei vaan jaksa välittää.
En usko että palaudun kiusaamisen aiheuttamista traumoista ikinä.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 14:44

Lainaus: Cata

Lainaus: Kuunsilta

me kutsumme näitä copypaste-bruneteiksi

Ei jumalauta ku repesin DDD
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.09.2007 16:42
Kiusattuna olen ollut niin pitkään kuin muistan lukuunottamatta nyt lukiota. Peruskoulussa asioihin ei puututtu ja lukiossa ihmiset ovat kypsempiä. Pidän sitä täysin omana syynäni, että olin kiusattu.

Kiusaaminen jätti jälkensä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 22.09.2007 19:56

Lainaus: SinofSatan

Eikö olekkin allekirjoituksesi Turmiön kätilöitten liitto-kappaleesta? Olin keikalla ;D

kyllä se on mahtava biisi. ja keikalla olisin ollu minäkin ellei olis raha sanellut säännöt. harmittaa...

sori.. offia offia...
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 00:59
Ala-asteella minä ja lapsuudenystäväni olimme molemmat koulukiusattuja. Vanhempani olivat tuolloin näkyvästi osallisina kunnallispolitiikassa ja pienellä paikkakunnalla kun asuimme, minä sain sitten kestää osan seurauksista. Kummallista kyllä, kyseinen lapsuudenystäväni ei kokenut olevansa kiusattu, mutta minä koin. Kiusaaminen oli lähinnä henkistä, mutta muistan myös muutamia kertoja, jolloin joku oikeasti kävi käsiksi. Kenellekkään en kertonut asiasta, koska en uskaltanut. Vanhempanikin ovat ymmärtäneet asian vasta nyt, vuosia myöhemmin. Muistan kyllä, miten eräänä aamuna itkin äidilleni etten uskalla mennää kouluun kun muut haukkuivat. Äitini neuvoi olemaan välittämättä asiasta.
Yläasteella kiusaaminen jatkui henkisenä kiusaamisena joka paheni edelleen. En edes uskaltanut kävellä yksin käytävillä, joskaan en sitä kenellekkään tunnustanut.
Nyt lukiossa kaikki tuo on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Edelleenkin kyllä aina silloin tällöin kuulen joitakin epämieluisia kommentteja taikka juoruja minusta, mutta nykyään osaan jo nauraa nille.
Jonkinmoisia jälkiä silti jäi, etenkin yläasteelta. Painoni putosi vuoden aikana noin 20kg vain koska halusin saada haukkumiset loppumaan. Enkä alunperinkään ollut mitenkään lihava. Edelleenkään en voi sietää omaa peilikuvaani ja pyrin ehdottomaan virheellisyyteen koskien sekä ulkonäköäni, käytöstäni, olemustani ja eleitäni sekä koulunkäyntiäni.

Ja anteeksi kovasti huono kirjoitusasu.:>
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.09.2007 17:53
Pikkuveljelleni kävi sitten samalla tavalla kuin mitä minullekin aiemmin.
Hänetkin passitettiin koulukuraattorille keskustelemaan yksinolostaan ja siitä johtuneesta kiusatuksi joutumisesta, koska opettajat eivät pysty (lue: halua) tehdä asialle mitään.

Jumalauta kun pistää *********** tämän ko. koulun toiminta.
Ihmeellistä, etteivät asiat ole ehtineet muuttua yhtään paremmaksi siitä, kun minä olin vielä peruskoulussa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:45

Lainaus: Lilith

Lopulta menin koulukuraattorin puheille jonka seurauksena minut erottiin koulusta.

Mitä ihmettä Mites tuo erottaminen voi olla perusteltavissa:/
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:52

Lainaus: CybellaTraurig

Lainaus: Lilith
Lopulta menin koulukuraattorin puheille jonka seurauksena minut erottiin koulusta.

Mitä ihmettä Mites tuo erottaminen voi olla perusteltavissa

niinpä...Lilith selittikö ne sitä erottamista mitenkään vai tokasko ne vaan että "sulla eo oo asiaa kouluun"
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2007 10:30
Koko peruskoulu ajan jouduin systemaattisesti ja julmasti kiusatuksi. Ympärilleni kehittyi kova kuori, jonka takia koen vaikeuksia päästää ihmisiä oikeasti lähelleni. Amiksesta löysin ystäviä ensimmäistä kertaa ja aloin päästää ihmisiä hieman lähemmäs, mutta varon vieläkin paljastamasta sisintäni erittäin pitkään. Intissä sopeuduin porukkaan välittömästi ja kumma kyllä avauduin helposti muille.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 24.09.2007 11:01
Kiusattu on, ekalta luokalta yläasteelle. Ala-asteella se oli enimmäkseen haukkumista (1 ja 2 luokilla haukuttiin kiinalaiseksi, koska rusketun helposti ja kesän jäljiltä olin....noh, aika papu) ja eristämistä muusta porukasta. 5 luokalla kiusaaminen yltyi, kerroi äidille, joka sitten puhui opettajan kanssa asiasta. Opettaja piti puhuttelun kiusaajille ja kiusaaminen lakkasi vähäksi aikaa kunnes muuttui henkiseksi kiusaamiseksi jota jatkui sitten yläasteelle asti. Muistan kuinka 6 luokan alussa yksi kiusaajista kysyi kaveriltani että "miks ootte ton kanssa?"...johon kaveri sitten vastasi "kun ei sillä ole muitakaan", välillä mietin perustuuko ystävyytemme säälille (tämä kyseinen henkilö on edelleen ystäväni). Rupee ärsyttämään kun miettii noita juttuja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit