Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2007 22:17

Lainaus: Cyanide

nyt tuli pelko että tää kiusaaminen alkaa taas.. oli kyllä lohduttavaa lukea noita viestejä etten oo kumminkaan yksin tän kiusaamisen kanssa.

Täältä löytyy aina tukijoita, jos tulee vaikea hetki eteen.
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:40
on kokemusta ja haluasin unohtaa kaiken viimeisestä kolmesta vuodesta
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:43
auts! mahtaa tuntua tosi ilkeeltä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2007 23:12
miä luulen miun masennuksen pohjana on juuri se että miua on kiusattu koko peruskoulun ajan.
Kirjoittanut: heartlessdevil (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2007 20:18
Mä olin peruskoulun ajan koulukiusattu, koko yhdeksän "hel*etillisen" vuoden ajan, päivääkään en saanu olla omissa oloissani, aina jostain syystä tuli turpiin tai naamalle haukut.

Ei siis ole mikään suurikaan ihme että olen tällainen mitä olen nykyään, omiin oloihini vetäytyvä pelkuri joka ei uskalla tehdä oikein mitään muuta kuin käydä päivät hyvän porukan keskellä opiskelemassa, nyt vasta vähän aikaa sitten olen henkisesti uskaltanut muuttua tyyliltänikin, tosin musta kuvaa edelleen mun olotilaa...

:| asenne opiskeluun on parantunut ny...

Kiusaamisesta voin sanoa et henkisen puolen ja fyysisen puolen väkivaltaa. henkiset pahat sanat ei koskaan häviä, ne kulkee lopun elämää mulla.

- H e a r t l e s s D e v i l -
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2007 18:15
Ihan hirveetä luettavaa, jos kiusaajat oikeasti tietäisivät miten paljon heidän tekemänsä asiat satuttavat vielä vuosienkin jälkeen kiusaisivatko he enää? Varmasti osa, mutta tuskin kaikki.

Omalta kohdaltani voin sanoa, etten ole koskaan kärsinyt varsinaisesti koulukiusaamisesta. Kuitenkin vasta yläasteella olen tajunnut, että ala-asteella jouduin varsinkin henkisen väkivallan uhriksi niin, että se vaikuttaa minuun vieläkin. Jos tuo määrä, jonka minä koin, tuntuu vieläkin noin pahalta en osaa edes kuvitella, miten hirveältä esim. Heartlessdevilin kokemukset tuntuvat yhä. Voimia ja jaksamista, täällä ************ ihmisten joukossa.
  • Lähetetty: 11.11.2007 18:59
Myria
Kiitos, tuntui hyvältä että ymmärrät mua laitan sulle messengerin sähköpostiisi mikäli haluat, voit ottaa rohkeasti yhteyttä minuun..
-Heartlessdevil-
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2007 20:32
Minua kiusattiin ala-asteelta sitten ammattikouluun asti.
Kaikista ärsyttävintä siinä oli se koska äitini on ulkomaalainen ja tietysti omassa ulkonäössä on poekkaevaisuutta tavallisiin suomalasiin.
Joskus tuntui tosi pahalta mennä kouluun kun aloin miettimään mikähän ihana kirjoitus minuä tänään odottaa pukukaapin ovessa tai mikä kiva kepponen sitten opetuskeittiössä.
Eräs kiusaajistani myös puuttu minun vapaa aikaan ja keksi aivan ihme juoruja ja yritti viedä minulta kaikki kaverit, koska olen erinlainen jne.
Tuohon voi periaatteessa laskea rasismiin.
huh Onneksi olen kouluni käynnyt.
Nykyään saan ihan positiivista kommentia siitä että olen erinlainen.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2007 21:20
Rupeaa itkettämään, kun ajattelee, miten vaikeaa monella teistä on ollut Toivottavasti tulevaisuudessa kenenkään teistä, ei tarvitse kärsiä kiusaamisesta. Voimia teille kaikille oikein kovasti

Minua on myös kiusattu, tarhasta lukion loppuun asti. Olin aina kaikista pienin ja hiljaisin, joten olin helppo kohde. Pelkäsin usein ihmisiä, en tiedä miksi, joten en uskaltanut sanoa koskaan vastaankaan. Monesti kiusaajat pakkottivat minut tekemään mitä nöyryyttävimpiä asioita, mm. kulkemaan ilman kenkiä ulkona, sanomaan opettajalle jotain tyhmää yms. Vapaa-aikoinakin he monesti löysivät minut ja kiusasivat. Apua en koskaan uskaltanut hakea ja edelleen kamppailen ikävien muistojen kanssa. Haluaisin puhuakin tästä jollekin, mutten uskalla. Pelkään edelleen, että joku kiusaajistani löytää minut ja tuhoaa jälleen elämäni...

Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan, niin minuun voi ottaa yhteyttä, olen vapaasti käytettävissä
  • Lähetetty: 11.11.2007 21:25

Lainaus: kuurankukka

Rupeaa itkettämään, kun ajattelee, miten vaikeaa monella teistä on ollut Toivottavasti tulevaisuudessa kenenkään teistä, ei tarvitse kärsiä kiusaamisesta. Voimia teille kaikille oikein kovasti

Minua on myös kiusattu, tarhasta lukion loppuun asti. Olin aina kaikista pienin ja hiljaisin, joten olin helppo kohde. Pelkäsin usein ihmisiä, en tiedä miksi, joten en uskaltanut sanoa koskaan vastaankaan. Monesti kiusaajat pakkottivat minut tekemään mitä nöyryyttävimpiä asioita, mm. kulkemaan ilman kenkiä ulkona, sanomaan opettajalle jotain tyhmää yms. Vapaa-aikoinakin he monesti löysivät minut ja kiusasivat. Apua en koskaan uskaltanut hakea ja edelleen kamppailen ikävien muistojen kanssa. Haluaisin puhuakin tästä jollekin, mutten uskalla. Pelkään edelleen, että joku kiusaajistani löytää minut ja tuhoaa jälleen elämäni...

Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan, niin minuun voi ottaa yhteyttä, olen vapaasti käytettävissä

Mä voin sanoo et kiusaajat on itse raukkoi, kannattaa ajatella miten kateellisia ne on sua kohtaan, jos oot itse tehny asiat paremmin omasta mielestäsi..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit