Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.01.2007 20:09
Olen nähnyt omituisia unia viime aikoina.
Niissä vilisee steppaavia kääpiöitä, sekopäisia ihmisiä, keijukaisia ja kaikkea muuta mukavaa, olen varmaan viime aikoina katsellut vähän liikaa Twin Peaksia, heh.

Oikeasti pelottavia ja ahdistavia painajaisia en ole nähnyt pitkiin aikoihin, tai sitten alitajuntani ei salli minun muistavan niitä.
Nuorempana oli usein hyvin pitkäkestoisakin kausia, jolloin näin yö toisensa jälkeen sen verran häiriintyneitä unia, että pelkäsin nukkumaan käydessäni, mitä mieleni sillä kertaa mahtaisikaan kehittää.

Joten jos tulisi valita, näkisinkö mielummin noita painajaisiani vai häiritseviä unia tyllihameisista sumopainijoista, niin valitsisin tuon jälkimmäisen.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.01.2007 20:16
Näen yleensä vain painajaisia kertauksena kidutuksesta ala-asteelta. Ainoa ero on ala-asteeseen että juoksen kauan karkuun ja lopuksi ryömin jonnekin puun alle syntyneeseen koloon kuolemaan. Joskus hyvin harvoin näen unta ihmissutena olemisesta
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.01.2007 18:41
Näin viime yönä kamalaa painajaista! Fanitin siinä Britney Spearsia ihan täysillä!! o____________O Mistäköhän se kertoo... iik! No, viisastuin onneksi sitten lopussa, ja laitoin Deathstarsin levyn soimaan Britneyn sijaan. x)
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2007 14:48
Viimeyönä olin kala.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2007 19:39
Mie taas olin viime yönä salakuljettaja O_o
  • Lähetetty: 24.01.2007 19:49
Minä tilasin nunnakahvilasta berliininmunkin. Tai siis sen, missä on sitä vaaleanpunaista kuorrutusta. Nunnat oli laiskoja, ja laittoivat päälle ketsuppia! xD
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:55
Viimeyönä seikkailin helsingin keskustassa. Kävelin jotain pitkää portaikkoa ylös. Sellasta todella pitkää. Sitten, kun olin ylhäällä, aloin miettiä miten toisella puolella tietä oli paljon kivemman näköstä. Ylitin tien, ja myös täälä meni rappuset. Lähdin kävelemään rappusia alas päin, takaisin sinne mistä tulin, mutta vain tein toiselle puolelle! Nämä portaat mitä tulin alas, olivat paljon vaikeakulkuisemmat. Ne oli pehmeää maata, ja korkokengillä niitä oli hankala mennä.

Mikäköhän mahtoi olla tämän unen idea, ehheh?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 20:06
Näin viime yönä unta, että poikaystäväni hirtettiin. O___o
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2007 20:26

Lainaus: Iiriva

Näin viime yönä unta, että poikaystäväni hirtettiin. O___o

Kaameaa, mikä uni. Mitähän se kertoo sinun piilotajunnastasi
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 20:33

Lainaus: poison

Kaameaa, mikä uni. Mitähän se kertoo sinun piilotajunnastasi

noh, se on kyllä puhdas fakta, että ainoa asia, jota tunnun pelkäävän, on Dragulan menettäminen, varsinkin kuoleman kautta.

ainoat painajaiseni viimeisen 2,5 vuoden aikana ovat aina koskeneet hänen menettämistään.

mokoma vielä nukkuikin koko yön selkä minuun päin >_<
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit