Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2006 21:35
Taas "se aika kuusta" jolloin on varmaa ettei mikään ole normaalia, edes unet.
Kai sitä sitten vedetään nollilla päivästä toiseen kunnes olo helpottaa tai vietetään välitilaunia joissa juoksee likaiset koirat, ötökät ja liskot pitkin psykedeelistä lapsuusmaisemaa.
Hyvät lukijat, te joille unet on kivoja yöstä toiseen, olkaa onnelliset.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2006 21:37
Lainaus: Chastel ajatus siitä että unimaailma onkin se oikea todellisuus

maailma, unta unessa ja kaikki on harhaa.. unta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2006 14:37
heh, tuli mieleen noista putoamisunista yksi vanha uni, joka on jostain syystä jäänyt huvittavuudessaan muistiin.

oltiin kaverin kanssa hyppäämässä benji-hyppyä vesitornin päältä vieressä kulkevaan ojaan: kaveri kasteli päänsä, kuten pitikin.

tuli miun vuoro ja kuinka ollakkaan,en herännyt pudotukseen mutta naru jousti hiukan liian pitkälle. nuppi kolahti ojan kiviseen pohjaan, ja kipiää teki. seuraavaksi naru nykäisi takaisinpäin, komeasti vesitornin yläpuolelle, ja napsahti poikki... vieläkin muistan sanoneeni ääneen "ei voi käydä kun mulle!" ja melkoisen v***tuksen, joka mielessä oli ennen laskeutumista viereiseen männikköön.

jossa vaiheessa tietenkin heräsin, mutta tunne jäi.
ei alkanu päivä vahvasti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.12.2006 18:58
Miun mummo näki enneunia aikoinaan, minäkin näen nykyään, aika moni niistä on sitten toteunutkin.

Ennen näin painajaisia aina samasta asiasta.

Nyt en ole nähnyt pitkään aikaan, olen nähnyt vain todella outoja. Harmi vaan, etten nyt oikein muista kunnolla mitään niistä. Mutta yhden muistan, koska se on naurattanut aika kauan

Näin unta, että olin Muumitalossa ja sinne tuli maanjäristys.

hehehähä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2006 21:01
Lainaus: Iiriva Näin unta, että olin Muumitalossa ja sinne tuli maanjäristys.

Ei muumien ihanteellisessa maailmassa voi olla maanjäristystä
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 04.12.2006 21:32
Lainaus: Iiriva Miun mummo näki enneunia aikoinaan

Isäni on nähnyt yhden, joka oli sitten käynyt toteen samaisen yön aikana o.O Aamulla ko. naisen, joka oli unessa toistuvasti sanonut pelkäävänsä erästä miestä, löytyi sitten kuolleena. Ja murhaaja oli nimenomaan se unen "pelottava mies". Kummatkin olivat muistaakseni isälleni tuttuja henkilöitä, työkavereita tyyliin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.12.2006 22:08
Lainaus: poison Ei muumien ihanteellisessa maailmassa voi olla maanjäristystä

mun mielestä kyllä jossain Muumi-jaksossa tuli maanjäristys

no miulla ne ei ole ainakaan tähän mennessä ennustanut kenenkään kuolemaa O_o pieniä asioita vain, kuten mummollani. Aika arkipäiväisiä.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2006 16:43
Onhan niitä unia ollut paljon. Mutta unohdan ne aina. On olemassa kai vain yksi uni jonka tästä suoraan muistan. Kerrompas sen nyt.

Olen kaverillani, istumme sohvalla. Kaverini tekee läksyjä, ja minä katson televisiota hänen vieressään. (olemme olohuoneessa) Pian lattia alkaa täristä ja katto irtoaa. Sitä nostaa jättimäinen luokanvalvojani (iiiso, pelottava ja vihainen mies..) ja huutaa: ET OLE TEHNYT LÄKSYJÄSI!

Toivottavasti ei ole enne..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2006 16:54
Unet...niiden maailma on minulle kuin pakopaikka. Toki näen joskus myös varsin ahdistavia unia,mutta melko harvoin.
Viimeisin uni jonka muistan taisi olla sellainen että uin meren aaltojen alla delfiinien ja kalojen kanssa,kauniissa sinisävyisessä maailmassa. Se oli todella kaunis uni josta en olisi edes halunnut herätä.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2006 21:23
Lainaus: Chastel Luin novellin, jossa oli ajatus siitä että unimaailma onkin se oikea todellisuus, ja tämä minkä me katsomme hereillä olemiseksi vain harhaa. Unet , ja mitä niitä muistaa ovat vain heijastumia tästä. Jännä ajatus.

Olen joskus kuullut tuon teorian.

Minä näin pienenä monien vuosien ajan toistuvasti saman unen: olin menossa mummoni luokse. Juoksin, hyppäsin ja pystyin lentämään vähän matkaa n. puolentoista metrin korkeudella. Ikinä en pääsyt ovelle saakka.
Se ei ollut mitenkään ahdistava uni tai mitään.
Vähän outo...

Lainaus: Iiriva no miulla ne ei ole ainakaan tähän mennessä ennustanut kenenkään kuolemaa O_o pieniä asioita vain, kuten mummollani. Aika arkipäiväisiä.

Minäkin näin ennen enneunia lähinnä pikku asioista. Tosin nyt en ole nähnyt pitkään aikaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit