Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: DrnBones (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.12.2006 19:37
Omat uneni ovat usein kauhupohjalla, mutta kyllä niitä omituisimpiakin unia on, kuten seuraava: olen vanhan luokkani tyttöporukan kanssa uimahallissa, eikä minulla ja kaverillani ole uimapukuja - uimme siis alasti. Juuri silloin paikalle astelee ällö opomme selittämään jotain ja me menemme paniikkiin. Ei tuo koskaan toteutunut, eikä tule toivottavasti toteutumaankaan
Ja esimerkki näistä omituisista kauhu-unista: ajan isäni vanhaa pakettiautoa kivisellä hiekkatiellä pellon poikki, kun auto alkaa heittelehtiä - bensa alkaa olla lopussa. Näen lähellä kirkon, jonka pihalle jätän auton ja lähden etsimään kirkon sisältä apua. Kaikkialla on tyhjää ja puhtaista, lähden kapuamaan alas portaita. Minua vastaan tulee ihmisiä, joilla on valkoiset´, veren tarhimat kaavut yllään. Lasken portaat alas ja kävelen tyhjää käytävää pitkin umpikujaan, käännyn ja näen muumion edessäni. Nyt ajateltuna huvittavaa, mutta silloin karmivaa. Ja olen herännyt pari kertaa omaan itkuuni, että näin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2007 11:26
Muutama uni.

No, tässä tapahtui vaikka mitä, mutta unen lopussa mut ristiinnaulittiin. Olin vampyyri.

Viimeyönä näin unta, jossa yhdessä vaiheessa yksi ihan vaan kaverini yhtäkkiä suuteli minua. Pelottava uni.

Edellisyönä mut tuomittiin teloitettavaksi. Kuitenkin onnistuin pakenemaan.

Sitten...No, tätä mä en kehtaakaan kertoa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:06
Näin viime yönä unta, että vaelsin yksin kuivalla, kuolleella arolla. Yhtäkkiä seisoinkin Dragulan edessä ja hän yritti epätoivoisesti syödä elävää skorpionia ilman että se pistäisi!

huvittavaa?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:40
Nojoo, viime yönä menin kerrankin nukkumaan ajoissa, en kuikkinut aamukuuteen asti kuin yleensä, niin heti noista hulluista unista saa kärsiä. Tai ei se nyt varsinaista kärsimystä ollut, oikeastaan oli... vaikee päättää.
Heräsin sidottuna sellasesta homeisesta luolasta. Mut oli sidottu isoon valtaistuimeen ihan istuma-asentoon, ja vaan kynttilät valaisi sitä luolaa.
Siellä oli tosi paljon jengiä, kaikilla oli ihan ihmeellisen näköiset kaavut päällään, viittoineen ja huppuineen.
Huomasin olevani juhlapuvussa siinä tuolilla! Mulla oli valkoset, kimaltavat vaatteet (en juuri valkoista käytä) ja joku tiara päässä ja kaikki. Ja muilla sellaset ruskeenharmahtavat rääsyt päällä. Se porukka lähti tuleen sitä tuolia kohti silleen "eläinmaisesti". Jotkut luikerteli kuin käärmeet, toiset kyyristy kissamaisesti ja osa näytti susilta. Niitä oli jotain 15. Ne kömpi siihen mun tuolin viereen kuin jotku palvelijat ja kun ne otti huput päistään, huomasin niiden olevan todella komeita ja kauniita gootteja! Suurin osa oli miehiä, mut melkeen yhtä paljon oli naisia, ja kaikilla oli niin kauniit meikit ja virheettömät kasvot. Kerron tän lopun lyhyesti ettei tästä tuu mitään Reginan "naisten unelmia".
Kukaan ei puhunu mitään, kaikki tuli vaan lähemmäs ja sit suljin silmäni. Tunsin miten ne kieriskeli mun ympärillä, kosketuksia, nuolaisuja, hiljaista kuiskintaa. Olin ihan hmm...miten sen nyt sanois...taivaassa? (ei mitään rivouksia tänne). Kun avasin silmäni, niiden kasvot oli muuttuneet kaikenlaisiksi demoneiksi! (siis koko olennot olivat muuttuneet, mut vaan kasvot niiltä näkyi). Niille komeille goottimiehille kasvoi sarvia, silmät muuttui keltaisiks tai vihreiks, joillain oli käärmeen haarainen kieli. Niille kauniille goottinaisille ilmestyi vampyyrinhampaita suuhun ja silmät oli melkeen valkoiset. Ja mä olin sidottuna siinä tuolissa, ja se touhu siinä vaan jatkui ja jatkui. Kunnes heräsin oikeesti sellaseen mielettömään extaasieuforiaorgasmiin ettei paremmasta väliä! Hih, siinä se.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:08
naureskelin aamul aika kovasti.
Näin unta, jossa "poikaystäväni" paljastui homoksi, ja hän tahtoi oman poikaystävänsä kanssa pitää mulle drag queen show'n ja tappaa miut.
Onnistuin kuitenkin sytyttämään parisängyn lakanat tuleen ja pakenemaan.
Oli kamalaa.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Garmyad
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:15
Mä näin viime yönä unta, jossa putosin polvilleni keskeltä katkenneen olutpullon päälle, jolloin se hajosi ja lasia meni mun polven sisään ja siihen tuli ihan älytön haava ja jouduin sairaalaan. Sattu ihan törkeesti. Toivottavasti ei käy oikeesti niin koskaan...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:34

Lainaus: Ninni

Hih, siinä se.

No, olihan siinä uni! Hyvää siinä oli, et heräsit "hyvänolontunteeseen" eikä niin kuin yleensä tollaisen unenjälkeen kylmään hikeen ja sydämentykytykseen. Jos se oli sun fantasiauni?
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:36
Minä näen....Omituisia unia.
Viimeisin oli painajainen jossa minut raiskattiin.

Sitä ennen näin todella kauniin unen<3
Siinä oli katu,jonka toista puolta valaisivat katulamput ja toinen puoli oli pimeä.Siellä varjoissa käveli valkea kasvoinen ja punahiuksinen hahmo,jonka kasvot olivat aivan ilmeettömät.Hän vain käveli ja sitten hän pysähtyi alkaen itkeä verta...valkoisille kasvoille tuli punaisia kyynel juovia ja alkoi sataa lunta.hän ojensi kätensä ja lumihiutale laskeutui kädelle ja muuttui valkeaksi ruusuksi.Terälehdet irtosivat ja tuuli tarttui niihin. Hän kuiskasi:"minä rakastan sinua" Ja lähti kävelemään kasvot täynnä surua auringon nousuun jonne hän katosi. Siihen minä heräsin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.01.2007 17:48

Lainaus: poison

Jos se oli sun fantasiauni?

Taisipa hyvinkin olla! Myönnetään.....
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.01.2007 12:04
Viime yönä: mie olin veneessä, meidän mökkisaaren luona. Paitsi että vedessä oli paljon enemmän ja paljon isompia kiviä kuin siellä oikeasti on (kammoksun veden alaisia suuria kiviä).
en kuitenkaan mennyt mökkisaareemme, vaan vastapäiseen, koska se kiinnosti minua. ja sitten siellä olikin paljon kivisten tornien ja linnojen raunioita, osittain peittyneenä paksuun sammaleen. haahuilin siellä niitä tutkiskellen, välillä upposin sammaleen polviani myöten, se ei kuitenkaan ollut suoaluetta. (vastapäisessä saaressa on paikka, jossa sammal on todella paksua ja upottavaa oikeastikin O___o)
vesi oli rannassa suorastaan pelottavan kirkasta, koska näin todella syvälle ja siellä olevat kivet, uppotukit ja muut rauniot. Äkkiä kuitenkin rauniot katosivat ja totesin, että syvemmällä saarella oli retro-ravintola. yöks. surkea loppu muuten ihan kivalle unelle. punaista muovia...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit