Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2007 13:55

Lainaus: Iiriva

vesi oli rannassa suorastaan pelottavan kirkasta, koska näin todella syvälle ja siellä olevat kivet, uppotukit ja muut rauniot.

Vedenpohjassa näkyvät kivet ja uppotukit yms. ovat musta kammottavia. En tiedä mikä siinä on?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.01.2007 14:00

Lainaus: poison

Vedenpohjassa näkyvät kivet ja uppotukit yms. ovat musta kammottavia. En tiedä mikä siinä on?

sama vika O___o paniikkia.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.01.2007 19:49
Hoo, löysinpäs keskustelua unista! Nimä näen aika usein ihan päättömiä unia, muutaman kerran olen jopa yöllä herännyt nauramaan, koska olen nähnyt niin tyhmää unta. x)
Olen nähnyt monesti unta että tapan jonkun. Veljeni olen kynsinyt kuoliaaksi ja joskus palottelin jonkun hirviön. Kammottavaa ihan, mikä murhan himo. x) Enne unet ovat minullekin tuttuja. Tosin.. vähään aikaan en niitä ole nähnyt. Viime kesänä niitä tuli aika aktiivisesti.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2007 19:57
Olen nähnyt ihan pienestä asti unta missä nukun vielä vanhassa sängyssäni ruokahuoneessa ja yhtäkkiä ruokapöydällemme tippuu pala katosta ja koko katto on ihan tulessa... Minä herään ja käyn herättämässä muut perheen jäsenet, ihmettelen samalla miksi palohälytin ei toimi ja otamme tärkeimmät tavarat mukaamme ja säntäämme pihalle isä soittaa palokunnan paikalle ja jäämme sinne katselemaan kun talomme palaa...

Ja sitten toinen uni minkä olen nähnyt monta kertaa:

Olen isoveljeni ja kahden hänen kaverinsa kanssa jossain ihme huoneessa johon on laitettu semmonen häkki jonka sisällä on semmosia isoja värillisiä palikoita. Sitten joku ihme ukkeli pöllähtää sinne ja törkkää meidät sinne häkkiin... Mietimme miten pääsemme sieltä pois ja keksimme että voisimme kiivetä niiden palikoiden päälle ja hypätä aidan yli ja sitten isoveljeni ja hänen kahden kaverinsa silmät muuttuu punaiseksi ja minä yritän lähteä heitä karkuun mutta ne ei päästä minua pois ja kampittavat mua maahan ja kiskoo niiltä palikoilta alas.. Yhtäkkiä he ovatkin taas normaaleja mutta mä vaa juoksin pakoon ja isoveljeni huutaa minne minä olen menossa kiipeän aidan yli ja syöksyn ovesdta ulos ja pysähdyn. edessä on musta pitkä käytävän tapainen joka on täysin pyöreä ja päässä näkyy valoa. Lähden juoksemaan valoa kohti ja yhtäkkiä sieltä pöllähtää mustuuden keskelle kyyhky parvi ja kuva alkaa pyörimään se pyöri yhä lujempaa ja siinä vaiheessa aina herään...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:17

Lainaus: Warchild

isä soittaa palokunnan paikalle ja jäämme sinne katselemaan kun talomme palaa...

unissa kuulemma tulipalot meinaa intohimoista rakkautta. Haha.
Mä olen viimeaikaisissa unissani alkanut melkein pyromaaniksi. oon varmaan tosi pahasti kusessa.

Mut nää menee aina vain oudommiksi. viime yönä olin näyttelijä Kauniissa ja rohkeissa. Mun piti mennä naimisiin ainakin 10 kertaa.
ja loppujen lopuksi sain peikko-adoptiovanhemmat.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:39
Mä en muuten tällaisena skeptikkona luota pätkän vertaa mihinkään unien selityksiin, koska mun unet on aina ihan mitä sattuu ja reaalielämä menee silti omia latujaan. Samoja vammaunia tulee aina, oli arki sitten ruusuilla tanssimista tai pelkkää paskee. Onneks suuri osa unista on ns. lucid-unia, eli pystyn itse hallitsemaan tapahtumia. Eli mulla on suhteellisen kivaa nukkuessani.

Tosin joskus pukkaa jotain ikäviä painajaisia, mutta todella harvoin.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:50
Näen toistuvasti unta siitä, että multa irtoo hampaat yksi kerrallaan. Se tuntuu niin todelliselta ja inhottavalta, hyi. Luulen aina herätessäni, että mulla ei ole enää hampaita ja ah, mikä helpotus kun ne onkin siellä tallella.

Viime maanaintaina tuli telkkarista Supernatural, jota olen aktiivisesti seurannut. No siispä näin sellaista unta, joka meni täysin samalla tavalla kuin se jakso, mutta ihminen, jonka demoni valtasi, olikin poikaystäväni. Itse seisoin sitten unen lopussa selkä seinää vasten ja katselin poikaystäväni täysin mustiin silmiin ja hoin itku kurkussa, että minä se tässä, kuuletko rakas!! Sitten otin riskin, että meidän rakkaus kyllä voittaisi kaikki demonit, hih, ja otin ja suutelin poikaystävääni. Demoni lähti ja kaikki oli taas hyvin... heh heh

Eläydyn usein elokuviin ja telkkariohjelmiin niin, että elän niitä uudelleen unissani, mutta varsinaisia painajaisia tulee todella harvoin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2007 15:10
Aloin tässä kirjottelemaan kirjaa, johon kokoan näin alkajaisiksi koko elämäni varrelta kaikki hienoimmat unet, jotka muistan. Sitten kirjoittelen siskojeni unet.

Ja lopuksi haluaisin sinne vähän ehkä muidenkin juttuja, mikäli siitä ei tule riittävän suuri kokonaisuus ilman niitä... Täällä ainakin on jotain niin kiinnostavaa, että tekisi mieli kohta pyytää lupaa julkaista niitä kirjassa...

Mutta, jos nyt katson haluavani lisätä siihen muidenkin unia, niin laitan tänne varmaan uuden viestiketjun sitä varten.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2007 16:39
Mariel ^ tuohan kuulostaa hienolta. Mie ainakin näen monesti niin outoja unia joissa tapahtuu ihan kaikkea. Joskus olen myös pitänyt unipäiväkirjaa (ihan huvin vuoksi) mutta nyt en taas ole joutanut kirjoittamaan.

Viime yönä näin unta jossa mummolani eteisen katto oli romahtanut ja minä hääräsin siellä "pelastamassa ihmisiä" vaikka en kyllä nähnyt ketään. Kaivoin jostain siitä sotkusta espanjalaiselta näyttävän pojan ja ihmettelin mitä se teki mummolassani. Yritin kysyä siltä sattuiko tms mutta poika vain tuijotti eteensä eikä kai kuullut. Sitten katosta putosi Narnian jääkuningatar (en muista nimeä) ja vaati meitä kiskomaan häntä keltaisessa muovipulkassa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2007 16:48
Näen usein unta, että yritän huutaa jostain syystä niin kovaa kuin pystyn, mutta en saa mitään ääntä ulos kurkustani. o__O
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit