Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.06.2010 21:54
Mulla on tilanne aika hyvä eikä lähellekään sellanen kun teillä, mutta ei mullakaan aina helppoa ole ollut. Isä on tasainen tyyppi vaikka joskus ärsyttävän tismallinen mutta äidillä on välillä ryyppyputkia ja kun se on kännissä se on ihan helvetin ärsyttävä, siis jos ei nuku yläkerrassa. Mutta kyllä siitä on oppinu selviämään. Mut on elämä päästäny varmaan aika helpolla mutta voimia vaan niille joita ei oo päästetty yhtä helpolla.

Mun vanhempien, tai ainakin äidin mielestä mun tyyli on ahdistavaa ja se miettii milloin mä kasvan "tästä iästä pois" Mun tyyli pukeutua gootiksi ei välttämättä oo kovin pitkälle mennyttä mutta sanomista tulee kuitenkin aina välillä.
Ja entä sitten? Jokainen pukeutuu niin ku tykkää, miksen mä sais tehdä niin?

Mode muokkasi viestit yhteen. Ja ne foorumin säännöt nyt kipin kapin syynin alle, eikös niin?
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2010 10:55
Jospa käyttäisit tuota muokkaa napiskaa siitä viestikentän yläpuolelta ja vastaisuudessa kirjoittaisit viestit yhteen. Tuplapostauksia kun ei oikein tueta tällä foorumilla ja modet tuppaa olemaan paljon ilkeämmän kuuloisia kuin minä-kissa-reppanainen huomauttaessaan.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2010 09:29
Äitini ei pidä lävistyksistä mutta tatuoinnit ovat kuulemma kauniita. Ei ole koskaan urputtanut tyylistäni puoleen tai toiseen, olen aina tehnyt oman pääni mukaan ja hän hyväksyy sen. Onhan noita muita riitelemisen aiheita ollut riittämiin, ei vaatteet tai hiusväri ole niin iso juttu meidän perheessä.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2010 01:56
Saan usein kuulla isältäni valituksia siitä kun omistan normaalista poikkeavia mielenkiinnonkohteita ja kun "kaiken täytyy aina olla niin friikkiä" Hän kuvittelee että haluan väkisin olla erilainen nuori, vaikkei se todellakaan pidä paikkaansa. Isäni luulee että olen kasvissyöjäkin vain sen takia koska haluan olla erilainen.

Äsken hän meni nukkumaan ja sitä ennen sanoin hänelle etten saa unta ja että haluaisin lukea kirjoja, mutta kun olen jo lukenut kaikki kirjastostani lainaamat. Sitten isäni kehotti minua lukemaan kotimme kirjahyllystä jotain. Sanoin ettei siellä ole mitään joka kiinnostaisi minua (vain jotain puutarha/kodin oppaita ja aikuistenkirjoja joista en ymmärrä mitään) No sittenhän alkoi hirveä valitus: "Miksi kaikkien kirjojen pitää olla jotain tappamista ja verenjuomista? Lukisit sinäkin jotain normaalia!" (Olen siis kiinnostunut kauhu- ja fantasiakirjallisuudesta)
Aijemmin päivällä se suuttui kun en suostunut syömään oliiveja. "No eikö nyt kelpaa? Lihaakaan et syö!

Että näin meillä

Nyt se tuli äsken tähän ja luin jotain arvostelua kauhukirjoista. "Mikä suo oikein kiinnostaa noissa hirvityksissä? Jos ei toi kone oo kiinni vartin päästä niin mäkin revin johdot seinästä, kun et kerran löydä mitään fiksumpia sivuja." Sitten se jäi vielä kyyläämään tuonne oven rakoon.
Minun pitäisi varmaan pukeutua oranssiin haalariin ja katsoa joka päivä muumeja niin sitten isäni olisi tyytyväinen.

Mode muokkasi viestit yhteen. Muistathan jatkossa käyttää muokkaa-toimintoa viestiesi muokkaukseen. EI tuplapostauksia!!
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Girl98
  • Lähetetty: 21.07.2010 19:36

Lainaus: CharmedDoll

Minun pitäisi varmaan pukeutua oranssiin haalariin ja katsoa joka päivä muumeja niin sitten isäni olisi tyytyväinen.

Voi sua... muumit ei kyllä gooteille oo parasta viihdettä, vaan meidän luokkalaiset pojat katsoo muumeja kun tahtovat herättää huomiota
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2010 20:47
Äitini luulee, että minulla on nyt sellainen vaihe, että kaikkien vaatteiden pitää olla mustia. No, saattaa ollakin. Isäni ei juurikaan kritisoi vaatteitani. Veljeni toisiaan huomauttaa sanomalla "miksi pukeudut noin oudosti, voisit ostaa normaaleja vaatteita". En ole koskaan puhunut perheelleni olevani gootti, sillä en koe sitä tarpeelliseksi.
Kirjoittanut: Blida (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2010 01:54
Eivät ne varmaan edes tajunneet koskaan mitään, kun niin pienestä pitäen tuli oltua vähän friikki. Isä joskus vitsailee jotain aiheesta, mutta se nyt kuuluukin asiaan!
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2010 22:29
Alkavat nyt vasta tottua. vai kehtaako tässä sanoa "vasta"? Muutama vuosi vasta kulunut
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2010 08:31

Lainaus: Girl98

muumit ei kyllä gooteille oo parasta viihdettä, vaan meidän luokkalaiset pojat katsoo muumeja kun tahtovat herättää huomiota

Tää on vähän OT, mutta kyllä mä katson muumeja. Vaikka ikää on 19 ;>

Mie oon tähän ketjuun varmaan jo vastannut, mutta tosiaan vanhempani ihmettelevät, jos olen ostanut jotain muuta kuin mustaa vaatetta. Ei sillä, en nykyään enää pukeudu kovin "gootisti", koska en jaksa. En käy oikein missään. Töissä on työvaatteet ja kotona en viitsi mitään hienoa laittaa. En varsinkaan poikaystävän luona kun niiden koira tykkää hyppiä ja kaikki vaatteet on aina ihan karvasia =D Ja kauppaan mennessä ei paljoa kiinnosta miltä näyttää. Ehkä sit jos lähtee johonkin muualle kuin mäntsälästä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.09.2010 14:31

Lainaus: Girl98

muumit ei kyllä gooteille oo parasta viihdettä, vaan meidän luokkalaiset pojat katsoo muumeja kun tahtovat herättää huomiota

D'uh, mitä luusereita. Kovikset katsovat Kaukametsän pakolaisia ja Alfred J. Kwakia. Leijonakuninkaan tai Maa aikojen alussa ykkösen katsominen itkemättä on jo vähän sama asia kuin jengiin liittyminen.

Lainaus: Mortale

Ei sillä, en nykyään enää pukeudu kovin "gootisti", koska en jaksa.

Tuttu tunne. Tulee melkein huono omatunto kun katselee vaatteittaan ja tajuaa miten laiskaksi on tullut. Tavallaan olisi kiva laittautua, mutta hirveä vaiva. Minusta on tullut mustiin pukeutuva tavis.

Hauskana anekdoottina mainittakoon lähipiirini huolestuneisuus lisääntyneestä värikkyydestä. Menin kaverin luona käymään harmaissa housuissa ja ruskeassa takissa, ja kovasti kyselivät onko vaatekaappini kipeä tai jotain kun olen niin hassun värinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit