Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2010 12:45
Joulu meni todella hyvin.
Minäkin voisin kertoa vähän mitä lahjoja tuli saatua

~ Lämpimiä sukkia. Polka dot, raita ja mustat sukat kyseessä siis.
~ Schindler's list elokuva
~ Liituraitainen Switchblade stileton kynähame
~ Rusettipinnit
~ Yöpaita ja yöhousut
~ Saunatakki ( Entinen olikin jo niin risa että hyvä kun uuden sain )
~ Valokuvauskirja
~ Kuviollisen pussukan jossa voi pitää vaikkapa meikkejä

Aivan liikaa lahjoja taas sain, mutta onhan niitä kuitenkin mukava saada
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.12.2010 17:50

Lainaus: Blackrat

Minä sain samanlaisen!!! Aivan mahtava! Tänään on pakko lähteä etsimään jotain superparistoja että lamppu pysyy kirkkaana pitkään.

W00T O.o

Näin offina, kunhan minulla on taas kämppä, pitää tehdä nörtti-alttari ja pistää esille samalle hyllylle se heijastus-hökötin, molemmat (yli 10 vuotta vanhat tosin) valomiekkani, 35 cm korkea Storm trooper-figuurini, naboolainen käsiase ja muuta vastaavaa roinaa. Sitten kun joskus saisi pienen muovisen X-winginkin...

Ja jottei menisi liian offiksi, tuli taas syötyä ihan liikaa. Jouluruoat ovat hyviä juu, mutta minulle ne riittivät jo kolmena päivänä peräkkäin, nyt ei tee enää yhtään mieli. Ihan hirveät turvotuksetkin vain saa mokomasta ylensyönnistä.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 27.12.2010 20:12
Listaampa minäkin saamani lahjat...

- Pieni maalattu taulu, jossa on tulta syöksevä lohikäärme.
- Shokki- sarjakuva-albumi.
- Halloween 3- ja 4- DVD:t.
- Mustavalkoinen Bye Bye Kitty- huppari (mummo oikeastaan maksoi joululahjaksi).
- Ristikaulakoru.
- Mustat säärystimet.
- Mustaharmaaraidallinen yöpaita, jossa on valkoisella Hello Kittyn kaltainen lampaan pää.
- Karkkia (ei jaksa luetella).
- Punainen marmorikynttilä.
- Matkakokoinen hiuslakkapullo.
- The Sisters Of Mercyn First And Last And Always- levy.
- Punainen joulupöytäliina, jossa on kultaisia tähtiä.
- 60 euroa.
- Musta urheilukerrasto.
- The Goth Anthology- kokoelma.
- Musta hämähäkkikaulakoru (minulla on kyllä jo samanlainen, mutta annan sen ystäväni pikkusiskolle, kun sanoi kerran haluavansa samanlaisen).
- Minisuoristusrauta.

Ja vielä lopuksi voisin mainita, että sain Veikkauksen arpakalenterista 10 euroa, jee. Enpä ole saanut aiemmin siitä mitään...
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.12.2010 21:16
Voisin minäkin listata mitä sain lahjaksi.
Vanhemmiltani:
-Aluslakana
-Pussilakana/tyynyliina setti
-Friends -boksi
-The Last Song elokuva
-Sex And the City 2
-"Goottityylinen" palapeli (vähän Victoria Francesin tyylinen)
-Konvehtirasia
-Naamarasva
-Singstar suomihitit PS2
-Pyyhe

Siskolta:
-Camp Rock 2
-Graffiti Nails -kynsilakka

Kaverilta:
-jonkinlainen karkkipurkki
-Pääkallon muotoinen juustohöylä

Poikaystävältä:
-Panosvyö
-Sormus
-Maltan risti -kaulakoru
-xbox360 peli, jossa on monta eri peliä (mm. sonic)

Poikaystävän vanhemmilta:
-Suklaapukki
-Julia suklaarasia
-Avril Lavignen lahjapakkaus (hajuvesi, suihkugeeli, rasva)
-Lahjakortti tatuointiliikkeeseen
-Sudoku-lehti
-Kaulakoru
-Mokkahanskat

Sekä poikaystävän kanssa yhteiseksi:
-Aterin setti
-Iso ristikko sanasto
-Lahjakortteja citymarkettiin
-Mad Cooks -kirja

Oon ollu erittäin kiltti :P näköjään =D
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.12.2010 23:41
- Helvetisti helistimiä, pehmoleluja ja vällyjä.
- Yksi lahjakortti jossa mainitaan osoite johon laskun saa lähettää kun pennulle ostaa jotain
- Pullo viinaa ja paukkulasi (väistämättä iskevään ota mitallinen- saatetekstin kans)
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.12.2010 23:55
Hetkinen...
-480€ cash
-Panda-suklaarasia
-Arpoja (ei voittoja)
-Silitysrauta
-Boksereita
-Sukkia
-Kauluspaita
-Shampoo & hoitoaine
-Deodorantti

Tuossa taitaakin olla aivan kaikki. Kovin montaa asiaa ei tullut, mutta se selittynee kohdalla yksi. Siitä hyvä osa on mennyt kahteen DS-peliin ja vaatetilaukseen Jenkeistä.
Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2011 17:21
Se on valitettavasti taas se joulu tuloillaan
Itse en tiedä oikein mitä ajatella kyseisestä juhlasta mutta onhan se kivaa vapaata. Olisi tarkoitus viettää joulu poikaystävän luona, mutten oikein tiedä mitä hänelle hankkisi lahjaksi. Tämmönen hätä-vara idea olisi pulloa passoa tai salmaria mutta ei sitä aina alkomahoolia jaksa... Ollaan oltu yhdessä vähän yli vuosi ja hän on samanlainen tumma mörkö kuin minäkin. Mitään idean tynkää? (itsetehdyt villasukat ja kaulaliinat kyllä jätän suosiolla pois)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2011 18:24
Häh, miten niin valitettavasti? Joulu!! Juhlakauden vietto pitäisi tosin aloittaa raivokkaalla siivoamisella, sillä tämän kaaoksen keskellä eivät koristeet olisi edukseen ja kynttilöitäkään ei uskalla polttaa. Eilen kävin kyllä jo hieman fiilistelemässä Stockmannin joulukoristeosastolla, tästä on tainnut tulla jo perinne. Helsingin Stockalla nimittäin on huikeat määrät mitä mielikuvituksellisimpia koristeita ja värejäkin löytyy perus-punavihreästä poikkeavia. Vuoden uutuus näytti olevan mintunvihreä, mikä ei ole kyllä mitenkään huono idea jouluväriksi.

Lahjonta on ongelmana minullakin, lähinnä siitä syystä että työpaikasta tuli äkkikenkää eikä rahaa luonnollisestikaan tipu enää säännöllisesti. Pitäisi keksiä jotain fiksua, kivaa ja halpaa... ei mikään hyvä yhdistelmä!
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2011 19:45

Lainaus: Piiskansiima

Stockmannin joulukoristeosastolla

Siellä on kyllä kaikkea nättiä. Viime vuodesta söpöimpinä jäivät mieleen ne jäätelötötteröiden malliset kuusenkoristeet, jotka maksoivat ainakin 30 mansikkaa/kpl. No eipä sillä, että tänne yksiöön olisin kyllä muutenkaan kuusta tunkemassa..

Viime viikonloppuna ostosreissulta tarttui mukaan Hello Kitty -suklaajoulukalenteri. Tänä vuonna olen sen verran laiska (kiireinen..!), että kaikki saavat samanlaiset joulukortit jos tulostin vain suostuu pelittämään. Lovecraftin innoittamana tuollaisia URL . Lisäksi pitäisi leipoa kissan mallisia pipareita muotilla jonka ostin viime kesänä Berliinistä.
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2011 19:46
Joulu on niin parasta aikaa, en tiedä olenko salaa sisäisesti discoglitterfani tai jotain, mutta ihanaa kun kaikkialla on jouluvaloja ja kuusenkoristeita ja kaikkea muuta . Jotenkin tuo valoa siihen marras- ja joulukuun iäiseen pimeyteen. (Tämä koko lausunto taitaa viedä synkkyydeltäni pohjat.) Ja kynttilät on toinen ihana asia, niitä rupeaa aina näkymään ikkunoissa ja muualla joulun alla.

Tietenkin lomia odottelen kovasti myös, syyskausi on ollut opintojen osalta samalla todella kiva ja todella raskas.

Lahjat ovat myös minulle hankalia etenkin opiskelijabudjetin vuoksi, mutta teen varmaan jotakin hauskaa itse - menee siis ruokapuolelle, koristeelliset suklaakonvehdit harvemmin ovat sellaisia, että kukaan niitä ainakaan inhoaisi... Tykkään itsekin enimmäkseen "katoavaisista" eli syötävistä tai kuluvista lahjoista, ellei sitten minulta kysytä suoraan, mitä (materiaa) haluan, olen niin nirso
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit