Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkonäön vaikutus itsetuntoon?

Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2013 23:16
En ole ikinä kokenut mitään suurempaa paineita ulkonäöstäni, mulle on pretty much aina ollut yhdentekevää mitä muut ajattelee musta ja mun tyylistä, jos vain itse oon sujut itteni kanssa. Kun sanon aina, niin tarkoitan sillä sitä,ettei mun kaveripiirissä ikinä oo kukaan asettanut mulle mitään paineita eikä lehtien kuvat, mainokset yms siitä miltä mun pitäis näyttää. Tuntuu aika kamalalta kun katselee ihmisiä, varsinkin nuoria, joilla on kamalat paineet ulkonäkönsä kanssa. Pikku siskoni oli hyvä esimerkki tästä. Siinä missä mie saatoin laittaa mitä vaan päälleni ja meikata vähän ja olla sujut, pikku sisko kauhisteli ja raivosi mulle jopa välillä, et hän ei voi mennä samaan aikaan kouluun, ku kaverit nauraa hänelle mun takia. Siis....... Mitä...!? No onneksi siitä selvittiin ajan kanssa, kun siskon kaverit tajus et oon oikeesti hyvä tyyppi vaikka vähän erilainen ja erityylinen olenkin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.05.2013 21:22
Itsestäni on tullut viimeisten kuukausuen aikana todella itsekriittinen, itseäni inhottaa toisten puolesta jo se, että tuppaan vertailemaan itseäni toisiin ihmisiin lähes tietämättäni.

Koko ajan tuntuu olevan kamala ulkonäkökompleksi päällä eikä sille vaan mahda mitään.
Tällaisen luulisi yleensä olevan jotain teini-iän oireilua, mutta muhun itseeni semmoinen ei voi millään päteä kun oma teini-ikäni meno jo vuosia sitten.
Välistä vedän naamaan kunnon meikit ja teen kivan kampauksen jopa niinä päivinä, joina tiedän olevani yksin kotona kun tulee olo, ettei omaa peilikuvaa voi sietää.

Etenkään, mikäli tuollaisinakin päivinä tulee vertailtua itseään medioiden kuviin.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2013 15:21
Sen jälkeen kun on "uskaltautunut" oikeesti pukeutua miten haluaa ja astetta rankemmin ni sitä luottaakin itteensä enempi. Dorkaltahan se tuntuis kulkea mummun kultapojan vaatteissa tuolla yön hämyssä, väkisinkin ettis puuta jonka taakse mennä häpeemään. :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit