Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.02.2007 10:48

Lainaus: Demonology

Ja Ninnille vielä kerran hääonnea.

Kiitos... saa nyt nähdä mitä niistä häistä tulee....
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 19:27

Lainaus: Ninni

Sit kun häät on ajankohtaiset, kutsun vaikka kaikki foorumilaiset sinne! Osaisittepa ainakin noudattaa sitä dresscodea paremmin kun ne kummitädit sun muut mummelit!

Tulis foorumilaisista varmasti porukkaa, ja juu dresscodea ainakin noudattaisivat
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:17

Lainaus: Warchild

Lainaus: Ninni

Sit kun häät on ajankohtaiset, kutsun vaikka kaikki foorumilaiset sinne! Osaisittepa ainakin noudattaa sitä dresscodea paremmin kun ne kummitädit sun muut mummelit!

Tulis foorumilaisista varmasti porukkaa, ja juu dresscodea ainakin noudattaisivat

No siitä ei olisi kyllä epäilystäkään, hihi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:45

Lainaus: Warchild

dresscodea ainakin noudattaisivat

haa, löysin sitten jo lisäkäyttöä aivan upealle wanhojen-puvulleni! kyllä sillä ainakin kelpaisi noin ihaniin häihin mennä. odottakaamme innolla, siis.

tai sitten:

odottakaamme, hiljentykäämme.

ei aina kannata hosua.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:00

Lainaus: Demonology

SaMoIn........ "Thumbs up"
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:47

Lainaus: Doomeri

samoin!!! <3

joo... wicca on tosi mielenkintoista
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:23

Lainaus: Henna_Witch

wicca on tosi mielenkintoista

Niin se on. Minä aloin tutkia wiccaa 14 vuotiaana, ja olen edelleen todella kiinnostunut aiheesta. Minua armittaa että meidän kirjastossa ei kunnolla ole wicca aiheisia kirjoja. Kaksi löytyy, ja molemmat olen useaan kertaan lukenut. Mutta niihin ei voi kyllästyä! Tosi kiehtovia kirjoja, niinkuin koko aihe.
Kirjoittanut: Nanna (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.02.2007 14:22
Yksi wicca tunnustautuu Tai pikemminkin olen nykyään vihreä noituuteen suuntautunut.. Keittiömagiaa, yrttien parissa yms.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.02.2007 14:27

Lainaus: Nanna

.. Keittiömagiaa

Minkälaista on keittiömagia? Itsekin olen innokas kokkaaja, joten kai minäkin harrastan keittiömagiaa, kun olen muutenkin noituudesta kiinnostunut
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.02.2007 15:32

Lainaus: poison

Minkälaista on keittiömagia?

Tuo asia kiinnostaisi minuakin enemmän... EN ole enempää erikoistunut joistain tietyistä vaan minua kiinnostaa kaikki...

Ei ole faktaa mutta epäilen että keittiömagia on että tee rohtoja omassa ketittiössäsi yrteistä ja jne... Ettei välttämättä näitä perus rituaaleja vaan niinkuin ... Olen huono selittämään... Mutta kumminkin minä veikkaan tuommoista sen olevan tai jotaan sinnepäin ainakin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit