Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 18:08

Lainaus: TheSecret

olen kyllä samalla kannalla kuin kaksi edellistä kirjoittajaa...
Ja vielä, onko kosto muka paras vaihtoeho kertoa miltä tuntuu? Minusta se ainakin on ehkä kaikkein lapsellisin keino..

Kostaminen kunniaan, mutta olen samaa mieltä siinä, että tämä on jo aika lapsellista. Luin niitä viestejä, enkä oikein tiennyt itkeäkkö vaiko nauraa (päädyin kyllä nauramiseen, koska olin jujkisissa tiloissa). Sitä paitsi, mikä syy tuo nyt muka on suuttua? Ninni on vain jättänyt jotain kertomatta. Kertomatta jättäminen on eri asia kuin valehtelu (ainakin minun mielestäni).
Tekisi mieli sanoa kaikenlaista, mutta en viitsi kuormittaa tätä viestiketjua enää tällä aiheella. Ja eikös tässä olla jo aikas mukavasti eksytty alkuperäisestä aiheesta...

Joka tapauksessa, onnea riitanne selvittelyyn. Toivottavasti se voi jatkossa tapahtua sivistyneesti ja kahden kesken.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:01

Lainaus: Vampirella

Ja sille poisonille, kyllä uskonasiat kerrotaan ennen ircciläisiä ystäville, mitä pelättävää siinä on!

Ei siinä mun mielestä mitään pelättävää ole, mutta Ninni nyt on kokenut helpommaksi kertoa siitä ensin vähän vieraammille ihmisille. Ei siitä kannata suuttua.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:49

Lainaus: Vampirella

Ja olet myös wannabesuperrockstar sen typerän bändisi kanssa! En tulisi ***** keikallenne mistään hinnasta! Sitä paitsi ilmoittauduin tänne gootti-irciin ihan omasta halustani, ninnillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa! Kyllä muutkin kuin ninni saavat olla gootteja, ninni luulee olevansa muita parempi kun on ollut gootti 20 vuotta ja on varmaan kertonut täällä kuinka toimii minun oppiäitinäni että tulisin "oikeaksi" gootiksi, mutta enää en tarvitse tyhmiä neuvojasi, voit vapaasti jakaa niitä muille ystävillesi jotka luottavat (luottivat) sinuun! Jos tarek jatkaa tuota *****ilua, saatte olla varmoja että paljastan teistä ihan kaiken täällä. Nyt tiedätte miltä tuntuu tuollainen selän takana puhuminen ja asioiden kertomatta jättäminen! Ja sille poisonille, kyllä uskonasiat kerrotaan ennen ircciläisiä ystäville, mitä pelättävää siinä on!
ps. antaa olla viimeinen kerta.

Ylläpito muokkasi: Viestiä sensuroitu. Älä jatkossa iske sanan säilällä henkilökohtaisiin asioihin. Tämä on julkinen foorumi. Ninnin tai muiden henkilökohtaisista asioita ei tarvitse kailotella, elleivät asianomaiset itse niin halua.

Kuules Vampirella. Meidän ystävyys taitaa nyt olla tässä. Koska tota sun viestiäs on ylläpito joutunut sensuroimaan, niin en voi edes kuvitella mitä törkeyksiä musta oot täällä sepitelly!!
Ensiksikin mun mieheni ei ole mikään wannaberocktähti, bändillä menee ihan hyvin, siitä ei sen enmpää. Eikä sua Flightin keikalle kutsuttaisikaan.
Toiseksi, yritin saada sua noin vuoden päivät liittymään tähän foorumiin, ja lopulta suostuit MUN TAKIA. Kaikki saavat olla gootteja tai mitä tahansa, kyse on siitä, miltä itestä tuntuu. Enkä oo yhtään ketään muuta foorumilaista parempi vaikka oonkin ollut gootti 15 vuotta (en 20).
Ja seuraavasta päin vastoin: en tyrkyttänyt mitään neuvoja miten olla gootti, itse kävelit eräänä kauniina päivänä vastaan sellaisena "semigoottina", ja myönsit itsekkin, ettet kestänyt enää sitä kun minä ja toinen frendisi olimme gootteja, joten eiköhän tuo kuulosta paremminkin matkimiselta kuin siltä, että oon yrittäny tehdä susta gootin! Se katsos ei ole mahdollista. Eli en ollut mikään ihmeen oppiäitisi, enkä myöskään neuvo ketään muitakaan frendejäni olemaan gootti, elleivät sitä välttämättä pyydä. Tuolla seuraavalla tarkotit varmaan sitä, että mun vanhat frendit ei enää luota muhun. Ja minkä takia; koska kerroin täällä olevani wicca!!!! On siinä niin lapsellinen aihe suuttua et tää on täysin lapsellista. Kiitos teille kaikille foorumilaisille, jotka olitte asioista sitä mieltä et lapsellista touhua on. Enkä todellakaan halua riidellä henkkohtaisista asioistani täällä, jos sulla on jotain sanottavaa, vastaa siihen hemmetin luuriin! Tai ehkä on parempi, ettet vastaakaan enää, ei nähdä enää, ei mitään muutakaan. Yritit ilmiselvästi pilata mun välit täällä muiden foorumilaisten kesken, mutta epäonnistuit, sillä ne on todellisia ystäviä, samaa ei voi sanoa susta. Tarek ei oo kettuillut sulle mitään, ja entäs sitten vaikka "paljastaisit" meistä täällä vaikka ihan kaiken! Tarkoitit ilmeisesti mun nuoruuden sekoiluja huumeiden kaa jne, mut lällällää, oon paljastanu nekin jo täällä, joten ihan turha yrittää mitään. Lopussa sanoit poisonille että wiccajutut pitäs kertoo aiemmin frendeille ku ircciläisille (tarkotit kai foorumia), mut luehan mitä mieltä se oli tuosta sun ideologiastas. Jos tämä, Vampirella jatkuu tällasena, niin pyydän ylläpitäjää poistamaan sut täältä kokonaan. En olis uskonu et tää muuttuu tällaseks lapselliseks tappeluks yhden jutun takia kun sut tänne frendinä kutsuin!
Ja kiitos, Kuopassa tuhannesti, ja kaikki ton Vampirellan viestin lukeneet ja mua puolustaneet!
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:58

Lainaus: Kuutar

(me täältä foorumilta varmasti tulemme mielellämme häävieraiksikin )

Aivan varmasti tulisimme! Mutta jos en nyt kumminkaanei ole minun asiani vaikka olisi hieno nähdäkin häät jotka kuulostaa niin ihanalta...

Toivottavasti tulee ikimuistoiset häät.
  • Lähetetty: 01.02.2007 21:59

Lainaus: predatoress

wiccoilla ei ole mitään tekemistä saatanan saatikka eläinten uhrauksen kanssa, kyseessä on luonnonuskonto. Ottaisit asioista ensin selvää, ennen kuin rupeat riehumaan.

Mitä? Missä Vampirella on tuollaista puhunut? Mitä uhrausta? Ehtikö joku kenties lukea sen Vampirellan viestin ennen ylläpidon sensuuria??!! Haluaisin todella tietää mitä kaikkea siinä oli. Älkääkä enää pelätkö, lisää riitoja ei tule, tuo viimeinen viesti oli liikaa (etenkin jos siinä oli vielä jotain pahempia juttuja joita en ehtinyt näkemään...)
"ystäväänsä" enemmän ku pettynyt....
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2007 22:11
tässä topicissahan on näköjään aika sota syttynyt...
olen itsekin joskus jättänyt kertomatta esim. poikaystävälleni jotain asioita, joista olen netissä puhunut, ja sitten muiden kommenttien rohkaisemana puhunut asiasta hänellekin, eikä mitään pahaa ole sattunut. Pärjäilehän nyt Ninni, ja toivottavasti saatte sovittua asianne.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 23:56
Juuh, itse olin paikalla päivystämässä yöaikaan, ja satuin vain osumaan Vampirellan provosoivaan kirjoitteluun. Sen verran rankkaa tekstiä tuli, että oli pakko kommentoida ja oikoa pari juttua, ei ollut kuitenkaan tarkoitus astua kenenkään varpaille.

Mutta kuten jo todettua - tällainen suuttuminen sen takia, että kertoo foorumilla jotain, jota ei ystävä jo tiennyt, on naurettavaa. Voi kun minunkin kaverit tietäisivät, mitä kaikkea sitä on tullut paljastettua itsestäni nettitutuille; tuntemattomille kun on toisinaan helpompi puhua suunsa puhtaaksi, kuin niille, jotka odottavat sinun olevan aina tietynlainen.

Mutta eiköhän olisi parasta jo palata aiheeseen.
  • Lähetetty: 02.02.2007 01:01

Lainaus: Warchild

(me täältä foorumilta varmasti tulemme mielellämme häävieraiksikin )

Aivan varmasti tulisimme! Mutta jos en nyt kumminkaanei ole minun asiani vaikka olisi hieno nähdäkin häät jotka kuulostaa niin ihanalta...

Toivottavasti tulee ikimuistoiset häät.

Sit kun häät on ajankohtaiset, kutsun vaikka kaikki foorumilaiset sinne! Osaisittepa ainakin noudattaa sitä dresscodea paremmin kun ne kummitädit sun muut mummelit!

Lainaus: Kuutar

Pärjäilehän nyt Ninni, ja toivottavasti saatte sovittua asianne.

Meni sen verran överiks nyt, etten ihan vähään aikaan aio pitää kyseisee henkilöön yhteyttä. Ja kun en edes ehtiny näkeen niitä kaikkia törkeyksiä mitä se oli tänne kirjottanu!

Sen verran rankkaa tekstiä tuli, että oli pakko kommentoida ja oikoa pari juttua, ei ollut kuitenkaan tarkoitus astua kenenkään varpaille.

Suuret kiitokset siitä sulle!

tuntemattomille kun on toisinaan helpompi puhua suunsa puhtaaksi, kuin niille, jotka odottavat sinun olevan aina tietynlainen.

No niinhän se on. Täällä on helpompi puhua, ja vaikka aika moni foorumilaisista ei enää ookkaan tuntemattomia kun ollaan nähty viime aikoina ja ystävystytty, niin niillekkin on helpompi puhua esim just näistä uskonasioista, koska täällä jengi ymmärtää.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 11:23
Oli kyllä lapsellista menoa O.o huhhuh.

Lainaus: Ninni

No niinhän se on. Täällä on helpompi puhua, ja vaikka aika moni foorumilaisista ei enää ookkaan tuntemattomia kun ollaan nähty viime aikoina ja ystävystytty, niin niillekkin on helpompi puhua esim just näistä uskonasioista, koska täällä jengi ymmärtää.

niinpä, miekin olen täällä kertonut asioita, joita edes oma perheeni ei tiedä, ystävistä puhumattakaan
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2007 00:07

Lainaus: Ninni

Jos tämä, Vampirella jatkuu tällasena, niin pyydän ylläpitäjää poistamaan sut täältä kokonaan.

Ylläpitäjä jos olisin, niin olis jo poistunut kekuudestamme... Ei sillä että riitanne suuremmin minua kiinnostaisivat, mutta foorumia voisi yrittää pitää siistinä henk.koht asioista jos niitä ei erikseen pyydetä...

Ja kyllähän tuo on aika lapsellinen aihe suuttua. Mutta jos jätetään tämä aihe tältä osin tähän.

Ja Ninnille vielä kerran hääonnea.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit