Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.01.2007 09:43

Lainaus: teksie

itse en välttämättä varjojenkirja.comiin niin luottaisi,

No moi teksie! Kiva et tulit foorumiin. Mä en paljoa enää käy noissa wiccafoorumeissa, luotan tohon omaan varjojen kirjaan joka on tuolla vaatehuoneessa piilossa

Lainaus: poison

Ei kai se Vampirella nyt suuttunut sulle?

No niin siinä taisi nyt käydä tän typerän jutun takia. Mä katsos paljastan itestäni näitä SUURIA KOHUJUTTUJA koko maailmalle täällä, mut frendeilleni en kerro "mitään tärkeetä". Ärsyttää vtusti koko tää show. Yritin saada Vampirellaa n vuoden tänne foorumiin, ja nyt se on sit tällasta....
Yritin muuten yöllä laittaa Lost Paradise-kuvia galleriaan, niin ei onnistunut mitenkään. Piti kysyä jo ylläpidolta neuvoa, ja sittekin sain vaan tonne "naamat"-osastoon pari vanhaa kuvaa pärstästäni. Nyt alotan uudestaan sen yrittämisen.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.01.2007 11:08

Lainaus: Ninni

Tuskin häistä ihan wiccalaiset tulee, mut ajattelin jotain aika synkkää mestaa, jossa paljon valtavia kynttelikköjä, mulla joku musta/punainen hääpuku suruhuntuineen (vieraatkin saavat dresscoden; ei mitään tyypillisiä hääkuteita, vaan paremminkin hautajaisvaatteet). Ja mitään urkuja ei sit soitella, vaan kunnon bändi tulee vetään sen perinteisen hääbiisin hevimeiningillä Mitä pidemmälle asiaa ajattelen, sitä hullumpia ajatuksia tulee mieleen. (eli jos mut vaikka roudattas siihen vihkipaikalle ruumisarkussa, josta sit mun tuleva mieheni nostais mut ylös, ja vihkijä olis viikatemiehen tai Draculan kuteissa, ja häiden loputtua vanhanaikaiset hevosvankkurit mustine hevosineen ja pääkallot kolisis perässä!) Ois siinä sukulaisilla juoruttavaa elämänsä loppuun asti! (ellei ne sais slaagia jo siellä häissä)

Oijoijoi, miten kuulostaa ihanilta suunnitelmilta!! Minäkin olen joskus haaveillut jostain samantyylisestä, vaikka minulla ei mitään häitä olekaan tiedossa vielä piiiiitkiin aikoihin.
  • Lähetetty: 27.01.2007 11:10
Minä tuola uskonotokeskustelussa mainitsinkin, että minä olen myös wiccan suuntautunut. Mutta tällähetkellä wiccan harjoittamiseni on vain opiskelua, sillä vanhemmat ovat rajoittava tekijä...
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.01.2007 20:06

Tuskin häistä ihan wiccalaiset tulee, mut ajattelin jotain aika synkkää mestaa, jossa paljon valtavia kynttelikköjä, mulla joku musta/punainen hääpuku suruhuntuineen (vieraatkin saavat dresscoden; ei mitään tyypillisiä hääkuteita, vaan paremminkin hautajaisvaatteet). Ja mitään urkuja ei sit soitella, vaan kunnon bändi tulee vetään sen perinteisen hääbiisin hevimeiningillä Mitä pidemmälle asiaa ajattelen, sitä hullumpia ajatuksia tulee mieleen. (eli jos mut vaikka roudattas siihen vihkipaikalle ruumisarkussa, josta sit mun tuleva mieheni nostais mut ylös, ja vihkijä olis viikatemiehen tai Draculan kuteissa, ja häiden loputtua vanhanaikaiset hevosvankkurit mustine hevosineen ja pääkallot kolisis perässä!) Ois siinä sukulaisilla juoruttavaa elämänsä loppuun asti! (ellei ne sais slaagia jo siellä häissä)

Näin me teemme!! Vähän ois kivaa

Ehkä jättäisin sen ruumisarkun kumminkin pois ettei kaikenmaailman mummelit pyörtyiliss Mutt mustat heppakärryt mustine friisiläisineen ja musta hääpuku ja bändi sopisivat erIttäin hyvin!!! Mitä väliä jos on vähän persoonallinen?
  • Lähetetty: 27.01.2007 22:52

Lainaus: TheSecret

Oijoijoi, miten kuulostaa ihanilta suunnitelmilta!! Minäkin olen joskus haaveillut jostain samantyylisestä, vaikka minulla ei mitään häitä olekaan tiedossa vielä piiiiitkiin aikoihin.

No mulla ne on ajankohtaiset joko ens tai sitä seuraavana syksynä. Kesähäitä ei tuu, rakastan synkkää syksyä. Ja häät pidetään tietysti iltahämärissä jossain isossa kartanossa. Ja ruusun terälehtien sijaan haluan astella kuivuneita, ruskeita vaahteran lehtiä pitkin.

Lainaus: Warchild

Näin me teemme!! Vähän ois kivaa

Ehkä jättäisin sen ruumisarkun kumminkin pois ettei kaikenmaailman mummelit pyörtyiliss Mutt mustat heppakärryt mustine friisiläisineen ja musta hääpuku ja bändi sopisivat erIttäin hyvin!!! Mitä väliä jos on vähän persoonallinen?

Just sen takia ne puusta pudonneet vaahteran lehdet jos ruumisarkku menee liian överiksi. Mut ajatelkaa nyt: Hääväki istuis siellä suuren kartanon valtavassa salissa kahden puolen käytävää, joka ois joko kuivuneiden lehtien tai mustien ruusun terälehtien peitossa. Alkais soida sellanen mieletön gregoriaaninen naiskuoro ja vaan kynttilät valaisis paikkaa. Sit ovelta ilmestyis 4 kaunista goottimorsiusneitoa kantaen mustaa avonaista arkkua. (tai vois ne morsiusneidot olla vaik vampyyriks pukeutuneita) Kun vieraat nousis tuoleistaan, ne näkis mun makaavan arkussa silmät kiinni mustassa puvussa, kaunis meikki, lumivalkoiset kasvot ja verenpunaiset huulet. Kun tultaisiin sen vihkijän luo, arkku laskettais maahan, ja mun tuleva mieheni ojentais kätensä kohti arkkua, ja tarttuisin häntä kädestä ja nousisin sieltä ylös ihan hiljaa, toisessa kädessäni piikkilangalla sidottu musta ruusuhääkimppu. Toimituksen jälkeen alkais sit hevi pauhata kun käveltäis niiden hevosvankkureiden luo. Tuosta nyt keksis vaikka mitä muutakin lisää, on niin makoisa aihe. Mitähän mies mahtaa asiasta ajatella??!!
  • Lähetetty: 28.01.2007 11:32
Noista häistä tulee varmasti todella upeat! Toivotan onnea sen suhteen, että saat miehesikin innostumaan suunnitelmistasi!
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.01.2007 13:13

No moi teksie! Kiva et tulit foorumiin.

kiitti ^_^ ihan muksa täälläkin on jutella
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2007 13:30
Tosi hienoja hääsuunnitelmia. En ole ikinä ollut tuollaisissa häissä, olis varmaan ikimuistoiset. Vampirella teki susta "paljastuksen" tuolla nimet-viestiketjussa.
  • Lähetetty: 29.01.2007 11:07

Lainaus: Vampirella

Aivan ihana kuulla, ninni, että olet kertonut Takulle tuollaista

Guest appearance/(Takku) oikeesti vain Ninnille) Tarek: mitä ihmettä sä puutut Ninnin asioihin, sä oot joku vtun wannabekootti!!! Se mitä Ninni kertoo muille jo luulis olevan selvä merkki siitä että sä et kuulu sen parhaimpiin ystäviin! Siispä jos sä vielä kerran haukut mun naista täällä FOORUMISSA eikä missään vtun chatissa dummy, niin sut poistetaan täältä! Vtun rakkain tarveisin: TAREK (ei mikään Takku sulle!)
  • Lähetetty: 29.01.2007 11:13

Lainaus: poison

Vampirella teki susta "paljastuksen" tuolla nimet-viestiketjussa.

Juu ja Tarek suuttu siitä kun se sano sitä Takku-nimellä, joka on vaan mun ja mieheni välinen nimi. (toi äskeinen viesti oli Tarekilta sille). Mun koko nimi on Ninja Maret Tanja, mut kaikissa papereissa käytän vaan Tanja nimee, oon aina inhonnu sitä Ninjaa! (myönnän kyllä, et se Ninni tulee siitä Ninjasta, mut haluisin poistaa koko nimen mun nimestä!!!) Eli en valehdellut kellekkään, koska mun toinen nimi on Tanja, ja sitä käytän ihan yleisesti. Mut piti sen nyt se mun inhooma nimi mennä tonne kertomaan varmaan kostoksi siitä wiccajutusta! Aargghh et ärsyttää!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit