Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:26
Ninni, tuo hääsuunnitelmasi kuulostaa ihanalta! (me täältä foorumilta varmasti tulemme mielellämme häävieraiksikin )
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mariel
  • Lähetetty: 29.01.2007 13:48
Kaunista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.01.2007 16:14

Lainaus: Ninni

gregoriaaninen naiskuoro

anteeksi, että nussin pilkkua, mutta gregoriaanisena kautena vain miehet lauloivat kirkoissa

ja kuulostaa ihanalta, tosin ehkä mummo on paras jättää kutsumatta!

minullehan tulee ne keskiaikaiset häät, joista voi lukea tarkemmin ihan siihen tarkoitetusta topicista.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2007 10:44
oijoi, vähän ihanat häät tulee sulla varmasti olemaan,siis ninnillä
olispa mullakin joskus tulevaisuudessa joku jonka kans menis sit naimisiin>___<
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.01.2007 22:23
Onnittelut Ninnille (tulevasta) naimisiinmenosta.

Voisin alkaa avautua uskonasioistani, mutta koska topiccina on wicca, niin ehkä ääriateisti/skientisti(=tiede korvaa uskonnon) pitää turpansa kiinni... En oikein jaksa ymmärtää mikä tuossa (anteeksi kovasti) hörhöilyssä jaksaa innostaa... Ehkä jos joku haluaisi selittää joitain perusyksityiskohtia, voisin ehkä ymmärtää vähän paremmin (nettisivuja en jaksa lähtä kahlaamaan)?
Kirjoittanut: Vampirella (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2007 00:54
Ja olet myös wannabesuperrockstar sen typerän bändisi kanssa! En tulisi ***** keikallenne mistään hinnasta! Sitä paitsi ilmoittauduin tänne gootti-irciin ihan omasta halustani, ninnillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa! Kyllä muutkin kuin ninni saavat olla gootteja, ninni luulee olevansa muita parempi kun on ollut gootti 20 vuotta ja on varmaan kertonut täällä kuinka toimii minun oppiäitinäni että tulisin "oikeaksi" gootiksi, mutta enää en tarvitse tyhmiä neuvojasi, voit vapaasti jakaa niitä muille ystävillesi jotka luottavat (luottivat) sinuun! Jos tarek jatkaa tuota *****ilua, saatte olla varmoja että paljastan teistä ihan kaiken täällä. Nyt tiedätte miltä tuntuu tuollainen selän takana puhuminen ja asioiden kertomatta jättäminen! Ja sille poisonille, kyllä uskonasiat kerrotaan ennen ircciläisiä ystäville, mitä pelättävää siinä on!
ps. antaa olla viimeinen kerta.

Ylläpito muokkasi: Viestiä sensuroitu. Älä jatkossa iske sanan säilällä henkilökohtaisiin asioihin. Tämä on julkinen foorumi. Ninnin tai muiden henkilökohtaisista asioita ei tarvitse kailotella, elleivät asianomaiset itse niin halua.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 02:06
Anteeksi, jos puutun joidenkin sisäisiin asioihin, mutta onko pakko tulla setvimään riitoja yleiseen foorumiin? Eikö olisi helpompi puhua kasvotusten, mikäli rohkeus riittää... Tai edes maililla tai mesessä.

Minä en jaksa ymmärtää, mikä wiccalaisuudessa on niin pahaa. Ehkä juuri Ninni piti asian salassa sen takia, ettette hyväksy häntä sellaisena kun on?

Ps. wiccoilla ei ole mitään tekemistä saatanan saatikka eläinten uhrauksen kanssa, kyseessä on luonnonuskonto. Ottaisit asioista ensin selvää, ennen kuin rupeat riehumaan.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 01.02.2007 07:55
Ihmiset osaa sitten sanoa rumia asioita toisistaan. ei kyllä mie loukkaaannuin vaikka mulle ei koko asia kuulu. jotenkin yliherkkä apina.

mutta tosiaan.. tuo toinen osapuoli vois kyllä kirjottaa esseensä muualle.
hää pilaa vaan oman maineensa tolla menolla.

ja mistä asiasta menetti itsehillintänäs täysin? en ole siis niin lyhytpinnainen kuin väitetään jos otetaan vertailukohde...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.02.2007 15:20
olen kyllä samalla kannalla kuin kaksi edellistä kirjoittajaa...
Ja vielä, onko kosto muka paras vaihtoeho kertoa miltä tuntuu? Minusta se ainakin on ehkä kaikkein lapsellisin keino.. aivan kuten predatoresskin jo sanoi, puhukaa ihmeessä asianne selviksi, on todella turhauttavaa tulla yleiselle foorumille lukemaan jonkun riitoja, sitäpaitsi tuollainen show vaikuttaa minusta ihan mainostukselta.. Joten hyvä Vampirella, mitä jos jatkaisitte jossain muualla kuin täällä, ja sopisitte asianne...
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.02.2007 16:59

Lainaus: Ninni

Just sen takia ne puusta pudonneet vaahteran lehdet jos ruumisarkku menee liian överiksi. Mut ajatelkaa nyt: Hääväki istuis siellä suuren kartanon valtavassa salissa kahden puolen käytävää, joka ois joko kuivuneiden lehtien tai mustien ruusun terälehtien peitossa. Alkais soida sellanen mieletön gregoriaaninen naiskuoro ja vaan kynttilät valaisis paikkaa. Sit ovelta ilmestyis 4 kaunista goottimorsiusneitoa kantaen mustaa avonaista arkkua. (tai vois ne morsiusneidot olla vaik vampyyriks pukeutuneita) Kun vieraat nousis tuoleistaan, ne näkis mun makaavan arkussa silmät kiinni mustassa puvussa, kaunis meikki, lumivalkoiset kasvot ja verenpunaiset huulet. Kun tultaisiin sen vihkijän luo, arkku laskettais maahan, ja mun tuleva mieheni ojentais kätensä kohti arkkua, ja tarttuisin häntä kädestä ja nousisin sieltä ylös ihan hiljaa, toisessa kädessäni piikkilangalla sidottu musta ruusuhääkimppu. Toimituksen jälkeen alkais sit hevi pauhata kun käveltäis niiden hevosvankkureiden luo. Tuosta nyt keksis vaikka mitä muutakin lisää, on niin makoisa aihe. Mitähän mies mahtaa asiasta ajatella??!!

Ei vitsi mitä ideoita... Niimpä niitähän keksis vaikka ja mitä...

Mut ongelmat (mä oon negatiivinen): kun heität morsisukimpun, piikit sattuu käsiin joka saa kiinni (mieluummin musta pitsiharso tai vastaava) , ja häämekossa voi tulla ongelmia nousta sieltä arkusta ylös (paitsi jos on lyhyt ja yksinkertainen mekko (joka ie tule kuuloonkaan)) ja ja tuo että morsius neidot kantaa pitää oll kevyt arkku ei mitään umpipuuta (naiset on hieman heiveröisiä)

Mutta tuo puku ja meikit kuulostivat ihanilta ja se hevi osio
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit