Gootti.net

Käsittämätön itsekkyys

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2007 14:28
Mua on alkanut pistää silmään ihmisten todella kova itsekkyys, anteeksi rankka yleistys, mutta lähes jokainen autoilija ajaa kuin koko tieverkosto olisi hänen, ei päästetä suojatiell odotavia yli, on muka niin kiire. Kassajonoissa tuupitaa ja ohitellaan koska oma napa ensin.. Eräätkin tienkuninkaat ovat olleet lähellä tappaa minut kun autolla ohittavat niin ihmeellisissä paikoissa, koska autonsa kulkevat mopoani lujempaa, vaikeivät voita yhtää mitää, valoihin ovat kanssani jääneet kuitenkin..

Mummot ovat muka oikeutettuja tekemään mitä tahtovat, hehän ovat vanhempia, heitä pitää kunnioittaa?? Mutta heidän ei tarvitse silti meitä yhtälailla huomioida..?

Jaetulla kävely- ja pyörätiellä pyöräilijöiden puolta, reunassa kulkiessani papparaiset pysähtyy mut toisee reunaan komentamaan ja melkein käyvät käsiksi, jossen tee kuin thatovat, enpä tottele, en ole velvollinen heitä tottelemaan, eivät ole poliiseja..

Harmittaa vaan, kun aina saa väistää ja nöyrtyä.. Mielipiteitä kehiin sisaret ja veljet!

Siirtäkää jos tarvii..
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2007 19:26
Joo, ihmiset on itsekkäitä ja tulee aina olemaan. Mitä kurjemmaksi maailma muuttuu, niin sitä enemmän omaan napaan tuijotellaan. Vain vahvat pärjäävät, aivan kuten viidakossakin. Ei mahda mitään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.05.2007 19:55

Lainaus: Transylvania

Mitä kurjemmaksi maailma muuttuu, niin sitä enemmän omaan napaan tuijotellaan. Vain vahvat pärjäävät, aivan kuten viidakossakin. Ei mahda mitään.

Tuo on totta; onneksi olen aika vahva Ei vaiskaan, yritän yleensä pitää heikon puolta, koska olen monissa asioissa itsekin heikko ja muut tyrkkivät. Olen huomannut sen konkreettisesti, kun oon pari viikkoa joutunut kulkeen kyynärkepin kanssa. Kaupan tungoksessa tuntuu olo vajaavaltaiselta.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.05.2007 21:36
Nykyään kaikilla on vaan muka niin hirrveä kiire joka paikkaan.. Äkkiä vaan töistä kotiin. Sitten eletään neljän seinän sisällä ettei varmasti tarvii sosiaalistua Ja oma etu on se tärkein nii mitäpä sitä muita ajattelemaan.. HOH! >
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2007 21:56
Narsismi on tervettä, kiire ei.

Itse olen aika hyvä ottamaan rennosti. Tosin joskus tulee kiire, kun unohtuu peilin eteen
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 22:01
Ahaa, siinä narsismia loistossaan!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 14:58
Vaan vanhuksien kanssa tosissaankin joutuu aina toteamaan että itsekkäitä p*askiaisia ovat. Ikävä yleistää, mutta kun... Onhan se kiva kun juokset kauhealla kiireellä välitunnilla lähikauppaan ostamaan lyijykynään lyijyä kun ei koulussa ilman pärjää, olet jo muutenkin käytännössä myöhässä ja ne hemmetin mummot vielä etuilevat jonossa. Kuvittelevat varmaan että kun he ovat niin vanhoja, heillä ei ole enää niin paljon elinaikaa joten heillä on oikeus "vähän" etuilla. Ja siis nuorillahan ei ikinä ole kiire minnekään.

Keskitysleireille kaikki yli kuusikymppiset.... (Paitsi meidän mummu...)
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:08

Lainaus: BronzeRain

Vaan vanhuksien kanssa tosissaankin joutuu aina toteamaan että itsekkäitä p*askiaisia ovat. Ikävä yleistää, mutta kun...

Ne on niitä kaupunkimummoja. Mutta maalaismummot. Siinä vasta on sisupusseja jotka eivät valita niistä iänikuisista lonkkakivuistaan. Muuta kuin vain vähän
Mutta olen toki itsekin huomannut sen että kaupungissa asuvat/kasvaneet mummot/keski-ikäiset on vaarallista porukkaa. Maalaisen epäluuloa kaupunkilaisia kohtaan, kylläh.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 21:12

Lainaus: Raivonkyynel

Mutta maalaismummot. Siinä vasta on sisupusseja jotka eivät valita niistä iänikuisista lonkkakivuistaan.

Niinpä niin, paitsi että kyllä täälä pohjanmaan pikkukylissäkin mummot osaavat. Ikävä kyllä... Mutta onhan täällä niitä mummoja jotka sanovat että menkää te nuoret edeltä kun olette kumminkin kiireisempiä.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2007 08:24
Tästä itsekkyydestä. Melkein kukaan ei auta toista ellei itse hyödy siitä. olen karsinut ympäriltäni sellaiset ihmiset ja nyt olen vain sellaisten kanssa jotka ymmärtävät auttaa ilman vastalahjaa. Tottakai itse olen sellainen että jos minulle tehdään hyvä työ Haluan tehdä toiselle hyvän työn. Kun istuu hetkeksi kaupungille, seuraa niitä pirun kiireisiä ihmisiä, huomaa sivustakatsojana miten ihmiset käyttäytyy.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit