Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käsittämätön itsekkyys

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2008 15:31
Mä oon itsekäs vain silloin ku toiset ihmiset ja maailma kyrsii mua ihan tosissaan, eikä näitä päiviä satu kohdalle liian harvoin No, kuitenkin, mä inhoan kaupassa matelevia mummeleita ja vielä ku ne huojuu sitä käytävää puolelta toiselle eikä tajua väistää ku toiset koittaa päästä ohi! Itsekkyys on joskus hyvästäkin.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2008 07:32
Suosittelen kaikille lämpimästi kiltin lapsen lainaamista jostakin ja sitten menette kauppaan sen kanssa.
Siis vaikka lapsi istuu kiltisti rattaissa, niin ihmiset tuijottaa silti pahasti ja osa tuntuu jäävän ihan tahallaan matelemaan käytäville ettei pääse ohi.
Olen pahoillani, että minun on pakko ottaa lapsi/lapset mukaan kauppaan ja muille yleisille paikoille, ei kauheasti ole vaihtoehtoja.
Varsinkin mummot kohtelee lapsen kanssa liikkuvaa kuin saastaa :/
Ja allekirjoitan täysin mitä täällä on kirjoitettu mummoista, arghhhhhh!!!!!!!

Moneen liikkeeseen on vaikea päästä vaunujen kanssa sisälle. Pitää pidellä itse jalalla ovea ja runnoa samalla vaunuja ovesta sisälle. Ihmiset vaan kulkee ohi ja möllöttää eikä kukaan varmasti pidä sitä ovea että homma helpottuisi.
Jos joku pysähtyykin auttamaan, niin jostain ihme syystä auttaja on useimmiten teini-ikäinen poika, uskokaa tai älkää Hyvä pojat!

Bussilla en enää ikinä mene vaunujen kanssa, kukaan ei kuitenkaan tule auttamaan :/

Minulla on ollut ajokortti kohta 5v. ja siitä olen autoillut aktiivisesti 4v.
Kyllä siellä liikenteessä on sellaisia idiootteja että ei tosikaan, arghhhhhhh........
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:03

Lainaus: MissLaura

Kyllä siellä liikenteessä on sellaisia idiootteja että ei tosikaan, arghhhhhhh........

Allekirjoitan. Jumalauta kun stop-risteyksestä jossa on loistava näkyvyys pitää lähteä leikkimään mentaliteetilla "kyllä mä tohon väliin kerkeän hyvin". Täällä tuntuu ammattikoulun (en halua millään lailla kyseen alaistaa kyseisen koulun opiskelijoiden ajotapoja) viereisessä stop-risteyksessä olevan harvasen viikko peltikolareita tuollaisten tapauksien takia.
Ja kuranroiskijoiden määrä tuntuu tässä akupungissa lisääntyneen räjähdysmäisesti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:25
Se, että lastenvaunujen kanssa ei auteta, saattaa joissain tapauksissa johtua mm. siitä, ettei halua penskan potkaisevan otsaan tai nostella rapaisia vaunuja. Myöskin ne tapaukset näyttävät hyvin ikäviltä, joissa joku on ystävällisesti auttamassa vaunuja niistä vanhanmallisista junista pois, mutta koska SuperÄidillä on KIIIIIIRE niin vaunu työnnetään valonnopeudella auttajan syliin.

En ole tainnut koskaan joutua tilanteeseen jossa olisi pitänyt auttaa lastenvaunujen kanssa, mutta olen runsaasti junalla matkustaneena joutunut katsomaan useita niitä tilanteita joissa auttaja saa enemmän tai vähemmän peetä niskaansa, puhumattakaan siitä että suureen ääneen apua kailottava vanhempi viitsisi sanoa edes kiitos. Toki suurin osa näistä vaununauttotilanteista sujuu kuitenkin mallikkaasti ja kiitoksen kera, mutta en kyllä yhtään ihmettele ihmisten auttamishaluttomuuttakaan jos ovat joskus joutuneet jelppimään näitä "momzilloja".
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2008 15:35

Lainaus: MissLaura

Moneen liikkeeseen on vaikea päästä vaunujen kanssa sisälle. Pitää pidellä itse jalalla ovea ja runnoa samalla vaunuja ovesta sisälle. Ihmiset vaan kulkee ohi ja möllöttää eikä kukaan varmasti pidä sitä ovea että homma helpottuisi.
Jos joku pysähtyykin auttamaan, niin jostain ihme syystä auttaja on useimmiten teini-ikäinen poika, uskokaa tai älkää Hyvä pojat!

Minäkin availen ovia muille :< Kun se on kyllä totta, että moni ihminen vain kävelee kylmästi ohi kun vanhempi lastenrattaiden kanssa / vanhus rollaattorillaan yrittää päästä ovesta. Minä sitten menen ja autan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2008 16:19
Olen myös huomannut saman asian ja se ********. Tekisi mieli eliminoida kaikki itsekkäät p.a.s.k.a.päät tieltäni. Ensimmäisenä tulee mieleen turkistarhaus, jos sitä on pakko harjoittaa, niin tekisivät edes niin ettei turkiseläinten tarvitsisi kärsiä.
'
Ihminen on julmin ja tunteettomin eläin. Minkä takia 2000-luvun Suomessa hyväksytään eläinten keskitysleirit? Turkistarhaus ja tehotuotanto ovat kyllä herättäneet jonkinlaisia keskusteluja, mutta ratkaiseva sana on sanomatta. Ihmisen loputon rahanahneus ja heikompien hyväksikäyttö ei missään nimessä saisi olla laillista. Menee varmaan 20-vuotta ennen kuin asialle tehdään jotain, jos sittenkään. Kannatan jopa välivaltaa eläinrääkkääjiä vastaan. Vaikka eläin on alempiarvoinen kuin ihminen, niin juuri sen takia ihmisten pitäisi huolehtia niistä.

Minkä h.e.l.v.e.t.i.n takia ihmiset valitsevat noin kusipäitä kansanedustajiksi?
Katteettomilla vaalilupauksilla on vissiin osuutta asiaan...

Mietteitä ihmisen ahneudesta...
  • Lähetetty: 27.03.2008 16:31
Vaikka valtio saa verotuloja turkistarhauksesta, niin olisi melkein sama asia , jos valtio saisi verorahoja lapsiprostituutiosta. Heikompiosaisten joilla ei ole sananvaltaa, hyväksikäyttöä.

Ei ihan noin radikaalisti, mutta kumminkin = joku MUU päättää asioistasi, yleensä sinun tappioksi.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2008 17:46
Itse olen todella itsekäs.
Varsinkin rahan suhteen.. En anna lantin lantia kenellekkään.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 17:48
Kansanedustajat ovat lähes poikkeuksetta vanhoja kuppasia ukkoja, jotka elää leveesti verorahoilla ja lupailee tyhjiä. Mua inhottaa oikee. Ihan ku ne ei eläis ollenkaa tässä maailmassa missä me tavalliset ihmiset. Olen samaa mieltä totsta, että eläinrääkkääjiä sais kyllä kohdella just samoin ku ne kohtelee eläimiä. Mulla on lemmikkejä, en ikinä antas kenenkää rääkätä niitä.
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 27.03.2008 20:57
Niin, mutta mikseivät ihmiset uskalla(?) ryhtyä kansanedustajia vastaan? Kun he vain lupailevat tyhjää....Mielestäni 200 kansanedustajaa on muutenkin ihan liikaa.

Yhdelläkään kansanedustajalla tuskin on omakohtaista kokemusta köyhyydestä. Ja silti he muka tietävät paremmin millä tukimäärällä pärjää jne.

Jos heidän palkkojaan pudotettaisiin puolella. (Käsittääkseni kansanedustaja tienaa 10 000e kuussa? En tiedä) Niin ehkä turhat pyrkyrit saataisiin siivottua sieltä pois. Eli semmoiset vammaiset, jotka ovat eduskunnassa pelkän palkan takia eikä heillä ole aikomustakaan tehdä mtn yhteiseksi hyväksi.

Usein kuulee sanonnan, että "mistä saadaan rahat siihen ja siihen hankintaan, kuten eläinsuojelukeskukseen ja vammaisten palvelutaloon" . Helppo vastaus on, että otetaan ne rahat kansanedustajien palkoista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit