Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käsittämätön itsekkyys

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2007 14:41
Mopolla on tosi *********, ku siinä viienkympin alueella ajetaan sitä 70km/hja kaheksankympin aluella sitä 70km/h!!!! Ohittaa pitä, vaikka kuinka tulis muita vastaan tai ois vaarallista muutenkin.. niin mustahan ei tarvii välittää, sehän on vaa hidas mopo, muttaku ihminen sitäki ***** ajaa ja ilman turvakoria! parempi se on lain mukaa vakiolla ajaa ku autoje takia virillä, josta tulee vaarallinen!! ja autot ei muakaa koskaa meinaa päästää tien yli, vaikka kuinka kattos vihasesti tai jotain, mä ite tapaa päästää yli jos ei oo pakko vaa mennä, jota on harvemmin
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.05.2007 14:56
Ximmo,

Ehkä kirjoitin hieman väärin tuon, tarkoitin siis sitä että autokoulussa EI opeteta noita juttuja ollenkaan, itse ne piti oppia.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2007 15:26
Ilmaisin ehkä asiani turhan yhdeltä kannalta.

En aja autoa, mutta olen sen verran kyydissä ollut että tiedän mitä tarkoitatte. Kävelijät, varsinkin oulun keskustassa sinkoilevat sinne sun tänne ja kävelevät päin punaisia. Bussejakin ne hidastavat...Yritän kuitenkin käyttäyä itse liikenteessä ihmisiksi, koska pelkään autoja, ja muutenkin olisi kivempaa jos liikenne sujuisi kaikkien osalta...

selitin pöljästi mutten halua että minua pidetään edellisen kommenttini takia koko oulun liikenteen häirikkönä ja tukkona.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2007 18:47
^ no tuskin sentään...

Tampereen kaupungilla oli vuosikaudet töissä liikennesuunnittelija, jolla ei ollut korttia ollenkaan. Täytyy sanoa, että on meinaan hemmetin hienoja systeemeitä tehnytkin, mm. Lielahdesta Pispalaan päin käännyttäessä olevat liikennevalot, jotka ovat aina kevyelle liikenteelle vihreät ja vaihtuvat (pienellä tahi suurelle viiveellä) autojen tullessa. Ideana on jouduttaa liikennettä sillä Ylöjärvelle menevällä pyörätiellä, harvempi siitä mihinkään muualle lähtee... ihan jees muuten, paitsi että 100 metriä tästä risteyksestä on muistaakseni neljillä liikennevaloilla varustettu Nokian risteys, jossa 99% varmuudella joutuu pysähtymään kuitenkin.

Naapurin setä näistä tiesi enemmänkin kertoa, mutta en nyt muista mitä muuta hienoa se oli keksinyt...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2007 22:50
Ämmä hyppäsi eteen valottomalla tiellä edes tielle katsomatta. Tai katsoi mokoma vasemmalle, muttei oikealle lainkaan. On se kiva tehdä opettajan kanssa jarrutteluja kun hyppäsi siihen tielle ihan opettajankin yllätykseksi. Että kiitos vaan taas.

Ja minä muuten totesin tänään pelkääväni liikennevaloja. Sain epäonnistuneesta inssistä näemmä traumoja.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2007 20:20
Itsekkyys on yksi nykyajan ns.hyvinvoinnin lieveilmiö. Jokainen tuijottaa vaan omaan napaansa, eikä kanssaihmisiä juurikaan oteta huomioon, kuin ehkä siinä tapauksessa jos siitä on itselle jotakin hyötyä.
Liikenteessä itsekkyys tulee erittäin hyvin esille lähes päivittäin. Ajellaan puolen metrin päässä toisen *********, ja jos/kun tulee se kolari, niin kukahan sielä sitte ihmettelee miten tässä näin kävikään! Ja ohihan ei voida mennä, vaikka olis mahdollisuuskin.
Kyllä se joskus kiehuttaa, vaikken tässä ny itekkään mikään teiden ritari väitä olevani.
Myös puolustuskyvyttömiä ihmisiä käytetään sumeilematta hyväksi, eikä sitä pidetä mitenkään tuomittavana. ******** tämä nyky yhteiskunnan toiminta kaikin tavoin, enkä löydä siitä mitään hyvää tai positiivista. Arghhhhhh....!
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2007 22:26
Mä ainakin oon niin itsekäs, kun vaan tykkään. Mutta aina pyrin huomioimaan muutkin ihmiset, tietenkin
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2007 07:12
minä oon itsekäs...
Voinhan minä sitä kokista yksin juoda kun ei muut talossa olijat tiedä että jääkaapista edes löytyy kokista

enkä taatusti anna niille siitä yhtä desiäkään pois

Ylläpito muokkasi: Edit nappulan käyttö on luvallista
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2007 11:26
Mä olen liiankin itsekäs Jos vaikka pikkuveli pyytä karkkia, en taatusti anna ja joskus säilön kokista vaatekaapissa ettei muut joisi sitä. En haluaisi jakaa oikeastaan mitään Se on huonojuttu
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2007 18:06
Välillä on pakko olla itsekäs.
Aina jos kotona ostaa jotain vähänkin parempaa kuin makaroni, kolme sisarustani ovat vaatimassa osaansa siitä, vaikka itse sen ostaisin. Jos yhdelle antaisin, pitäisi antaa muillekkin ja sitten lopulta itselle ei jäisi mitään.
Meidän kotona on yksinkertaisesti pakko olla itsekäs jos haluaa elää mukavasti.
Muualla sitten kyllä olen ystävällinen ja avulias enkä häiritse liikennettä, punasia päin kävelen ainoastaan kun autoja ei näy missään kun seinäjoenkin keskustassa tuntuisi, että ne valot on aina punaiset.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit