Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Masentavatko vuodenajat?

Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2007 21:34
Kesä on ainoa vuodenaika, joka ei syystä tai toisesta masenna minua.
Olen niin hilpeä persoona
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.07.2008 11:28

Lainaus: Nightmare

Kesä on ainoa vuodenaika, joka ei syystä tai toisesta masenna minua.
Olen niin hilpeä persoona

Tämä kesä on ollu jotenki erilainen ku ennen.. : o
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2008 21:05
Noh,voisin sanoa,että tavallaan masentaa. Ei siis sillä,yleensä en muistele edellisiä vuosia yms,mutta se vaan jotenkin on niin katkeransuloista,tavallaan. Pahinta on se,kun tulee syksy. Syksy vaan on kauhean masentavaa aikaa,ei jaksaisi nousta aamuisin sängystä ja tuntuu ettei millään pääse irrottautumaan arjen oravanpyörästä. Kevät on aina kauhean pitkä,se masentaa. Loppujenlopuksi taas on ihan mukavaa kun vuodenaika vaihtuu,vaihtelu virkistää
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2008 21:12

Lainaus: AuroraBorealis

Tämä kesä on ollu jotenki erilainen ku ennen.. : o

Olen aivan samaa mieltä. Jokin tässä on koko ajan mättänyt mutta en vaan keksi mikä
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morytania
  • Lähetetty: 14.09.2008 15:22
Yleensähän minulla ajatukset ovat samat, vuodenajasta riippumatta.
Syksy ja talvi näyttävät kyllä hienoilta ja yleensä silloin kaikki näyttää parhaimmalta. Tosin silloin olen hieman väsyneempi ja tylsistyneempi.
Kevät on vähän niin ja näin. En osaa sanoa. Ehkä pahin.
Kesällä kyllä sattuu niitä asioita, joita eniten odottaa. Mutta inhoan kuumuutta.
Pidän toki vaihtelusta.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2008 19:21
Toisaalta talvi vähän on ankeeta aikaa, mut sillon on sentää kaiken maailman koulunkäynti ja harkat, toisin ku kesällä.. Kesällä saan aina olla yksin ku kaikki muut on jossain kuusessa, ja kuten kaikki tietää, silloin on yleensä tylsää.. Ja kun melkeen koko kesäloman jumittaa yksin kotona ni vähemmästäki alkaa masentamaan.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2008 03:34
Rakastan kevättä ja syksyä.
Mutta kesä ja talvi eivät ole mieleeni.
Kesäisin on liian kuuma, on ötököitä (joihin minulla taitaa olla pienimuotoinen fobia), ja iho palaa. Plus saa kuulla sukulaisilta kuinka kamalan sairaalloisen kalpea olen verrattuna heihin tai siskoihini.
Talvisin taas on liian kylmä. (en siis pidä ääripäistä) Liukastelen kömpelönä ihmisenä koko ajan. Ja tuolloin on joulu (jostain kumman syystä joka joulu tunnen itseni aivan hirmu surulliseksi).
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2008 21:13

Lainaus: Penni

Rakastan kevättä ja syksyä.
Mutta kesä ja talvi eivät ole mieleeni.
Kesäisin on liian kuuma, on ötököitä (joihin minulla taitaa olla pienimuotoinen fobia), ja iho palaa. Plus saa kuulla sukulaisilta kuinka kamalan sairaalloisen kalpea olen verrattuna heihin tai siskoihini.
Talvisin taas on liian kylmä. (en siis pidä ääripäistä) Liukastelen kömpelönä ihmisenä koko ajan. Ja tuolloin on joulu (jostain kumman syystä joka joulu tunnen itseni aivan hirmu surulliseksi).

Jaa, tiivistitkin tuohon aikalailla kaiken mitä aioin sanoa. Tai et ehkä aivan.

Onhan Suomen luonto perhanan kaunis, paitsi kevättalvella ja loskakeleillä. Mutta kesäisin kaikki se helle ja auringonpaiste/sade vie energian ympäristöltä, en jaksa kiinnittää huomiota kaikkiin niihin väreihin ja muuhun. Syksyllä taas... Tänäänkin olin myöhästyä bussista kun unohduin tuijottelemaan syksyistä pihlajaa. Ihana kombonaation tummaa vihreää, keltaista ja punaista. Ja syksyllä tuoksuukin niin ihanalle, raikkaalle ja kuoleville lehdille. Kesällä on liikaa tuoksuja, ne sekoittuvat ylivoimakkaaksi tunkkaiseksi mössöksi. Talven kauneus taas jää niin pintapuoliseksi kun ulkona ei sitä kauaa viitsi ihailla. No, kevät on kauneimmillaan juuri silloin kesän kynnyksellä, ennen helteitä, kun puissa on hiirenkorva. Sitä ennen kevät on kamalan näköistä, ainakin täällä Pohjanmaalla kun pellot ovat kuraisia ja kaikkialla on p**kaisen näköistä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2008 20:07
Inhoan syksyssä ja talvessa vain sitä asiaa, että INHOAN toppavaatteita. Tai sitä, kun pitää toppautua niin paljon, että kaikki muisuttaa sumopainijoita. Ja kun kaikki muistuttaa sumopainijoita tuntuu koulun käytävät ahtaammilta ja kyynerpäätaktiikka alkaa tulla liian tutuksi. ARGH! inhottavaa, kun näyttää läskiltä, pahinta mitä talvi saa aikaan. Talvella masentaa myös parit lisäkilot, inhoan, inhoan, inhoan. Kesällä tulee niin paljon mentyä ja liikuttua, että ei ehi lihota. Talvella siihen on ihan liikaa aikaa... Muuten talvi onkin kaunista aikaa
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.09.2008 21:14

Lainaus: SirMarylee

Inhoan syksyssä ja talvessa vain sitä asiaa, että INHOAN toppavaatteita.

Omasta mielestäni syksyssä ja talvessa, erityisesti alkusyksyssä vaikeinta on sopivasti pukeutuminen. Aamulla kun lähtee kouluun on aivan perhanan kylmä, ja iltapäivällä kun tulee takaisin on jo lämmin! Tänäänkin puin villapaidan ja nahkatakin seuraksi kaulaliinan, sormikkaat ja korvaläpät. Iltapäivällä ne olivat vain turhaa taakkaa ja tulee armottoman kuuma kaikissa vällyissä.
Ja jos edellisenä päivänä on ollut kylmä pohjoistuuli ja +5 astetta lämmintä, onkin jo seuraavana päivänä siinä +10 asteessa ja aurinko paistaa. Sitten sen jälkeen tippuu jo nollan lähelle. Jatkuvasti pitää vaihdella vaatteita kelien ja lämpötilan mukaan, niin että lopuksi ainakin minulla tuppaa huone olemaan täynnä puoliksi käytettyjä vaatteita.
Ja talvella ulos lähtemisessä kestää kauan, kun eskimoituu ensin kunnollisiin lämpimiin housuihin ja pitkiin polvisukkiin ja sen jälkeen toppavermeisiin [jotka ovat armottoman mauttomia], niin että pitää varata aamun pukeutumissessioon 10 minuuttia lisää aikaa, vaikkei tälläytyisi mitenkään erikoisemmin. Ärh! >:CCC
Ja lisää perusteluja löytyy täältä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit