Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perjantai 13.

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2007 09:50
Nytpä sitten kehittelin tänne aiheen perjantai 13.päivän kunniaksi.
Onko monikin teistä taikauskoinen ja jää sänkyyn makaamaan, vai onko tuo taikausko teistä vain hölynpölyä?
Onko jollekin tapahtunut jotain perjantai 13.päivänä, joskus?
Eli siis mahdollista keskustelua aiheesta tännenäin. (olen huono aloitusviesteissä)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.07.2007 09:55
Emme taidakaan siskon kanssa ehtiä potterskan ensi-iltaan, kun hän heräsi nyt, kun hänen olisi pitänyt jo ajaa tunnin matka tänne hoh, minua naurattaa.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2007 10:39
niinno... omalla kohdalla tuo perjantai 13. tuntuu ennemminkin onnenpäivältä... No one knows why...
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 10:50

Lainaus: Silver_hair

omalla kohdalla tuo perjantai 13. tuntuu ennemminkin onnenpäivältä... No one knows why...

Sama. Ihana päivä!!! (Ei saa kysyä...)
Kirjoittanut: Errat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.07.2007 11:56
katsotaan päivän jälkeen että miten se meni ( tosin niin paljon ehti tapahtua viime sunnuntaina ettei elämä voi enään juurikaan järjestää tempauksia )
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 12:12
täällä sataa
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2007 12:17
Jep, 13. perjantai..
Olen ajatellut, että jos kaikki (tai ainakin monet) pitävät 13. perjantaita huonona päivänä ja heille sattuu huonoja juttuja, niin joillekin sen on pakko olla hyvä päivä. Ja olen päättänyt, että kuulun itse niihin, joilla 13. perjantai on onnenpäivä. Tähän asti pitänyt paikkansa.
Oikeasti en usko, että tämä tai joku muukaan päivä voi olla parempi tai huonompi pelkän päivämäärän perusteella. Mutta jos monet muut uskovat niin, he voivat itse toteuttaa omat uskomuksensa ja mulle jää ne hyvät onnet.. Tai jotain.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 13:01

Lainaus: nocturnal_chimaira

täällä sataa

Täällä ei. Täällä paistaa aurinko.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.07.2007 14:04

Lainaus: Irodorareta

Lainaus: nocturnal_chimaira
täällä sataa

Täällä ei. Täällä paistaa aurinko.

niin tälläkin paistaa aurinko...

niin perjantai 13... mulla se on yleensä joko hyvä tai huono päivä. ei koskaan siltä väliltä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.07.2007 14:11
Kaikki päivät on päiviä. 13 päivä on siitä mukava, kun aloin seurustelemaan tyttöni kanssa 13...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit