Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perjantai 13.

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.07.2007 15:28
Yleensä se on ollut ihan hyvä päivä, mutta tänään helle sai aikaan kovan vitutuksen, jota lääkitisin itkulla. Kyllä auttoi.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 15:34
En muista, että minulle olisi tapahtunut mitään kauhean erityistä jonakin perjantai 13. päivänä. Joskus on kyllä tapahtunut ehkä hiukan epäonnisempia asioita kuin tavallisina päivinä, ja sitten olen puolitosissani laittanut ne sen piikkiin, että on perjantai 13. päivä.

Saa nyt nähdä, mitä tämä päivä vielä tuo tullessaan. Tänään ainakin nukuin pidempään kuin oli tarkoitus, enkä ehtinytkään kaupungille silloin kun olisin halunnut. Toisaalta voin yhtä hyvin mennä muulloinkin, että ei siinä sinänsä mitään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.07.2007 15:51
Mulla oli palaveri klo 13 tänään, hyvin meni. Muutenkin elämä hymyilee, aurinko paistaa ja viikonloppu alkaa. Ei vois paremmin mennä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.07.2007 16:20
voi olla että tulee huono päivä... saattaa se kiasman miittiin meneminen kaatua pärssiilleen. tekis mieli itkeä jo nyt vaikka mitään ei oo vielä suljettu pois.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 13.07.2007 16:38
13. päivä perjantaista tulee pakosti huonoja muistoja, kun suosikkiponini kuoli 13. päivä päivä perjantaina. Muita ikäviä sattumuksia minulle ei ole sattunut silloin, mutta uskon sen olevan huonon onnen päivä.

Tänään on mennyt ihan hyvin, kuten minä tahansa muunakin päivänä.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 16:43
Tää päivä oon iha pilal! juon itteeni tänään varmasti surun takia uneen ja samoin poltan tänään monta askia varmasti! ja itken niin et tänne voi perustaa uimaaltaan-.- erinomaisen p*ska päivä....
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:20
vähän sekä että, siis että mulle on tänään tapahtunu sekä hyvä että huonoa.

Töissä en saanu ruokaa, kun mikro ei toiminut. Se oli kamalaa.

Mutta ehdin kotiin ennen ihan hirmusta sadekuuroa. Olin just heittäny laukun tuolille ja istunut, kun alkoi sataa ihan jumalattomasti. Ja en tykkää kastumisesta ollenkaan. Joten onnea oli matkassa myös.

Mutta siitä mitä tämä päivä tuo vielä tullessaan, siitä ei tiedä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.07.2007 20:03
Kävin tänään elämäni ensimmäisillä treffeillä, ihan tarkoituksella järjestettiin treffit juuri täksi päiväksi, tuo äijä kun on niitä humoristeja.
Kaikki meni paremmin kuin hyvin ja ehdittiin jo uudestakin tapaamisesta sopia, joten en kai minä sitä tapaamista niin kovin pahasti päässyt munaamaan.

Ainut miinus tässä päivässä oli se, kun jouduin polkemaan treffien jälkeen lähemmäs kymmenen kilsaa kaupungista kotiin kaatosateessa.
Mutta siis muuten tähänastisen elämäni paras perjantai kolmastoista.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 21:19
Ei mitään poikkeavaa *huokaus*. Ei ole koskaa sattunut, ei pahaa, ei hyvää. Ei mitenkään erikoinen, päivä muiden joukossa.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2007 15:03
Eipä ole oikeastaan mitään erikoista 13. päivänä tapahtunut, serkkuni syntymäpäivä vaan oli En pidä sitä huonon onnen päivänä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit