Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perjantai 13.

Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:11
Tjaa. Minä oon syntynyt 13.(heinäkuu)perjantaina ja kyllä on elämä muksinut päähän kovalla saappaalla. *surullisena* Yksi kaveri on todennut myös että minä joudun aina menemään sen vaikeimman kautta asiassa kuin asiassa.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 15:10
Perj.13 oli mulle aina jotenki p*ska päivä En tiiä miksi.. en ole taikauskoinen niikuin mun äiti..

Kuukausi sitten meidän luokassa yksi poika vahingossa tiputti 3-4 metrisen peilin.

se meni rikki palasiks >_< Rikkonut peilu makasi meidän luokasssa 3 päivää lattialla, eikä kukaan välittänyt.

Hirveintä oli se, että nyt meidän luokassa on vain yksi pikku-peili, ja me tytöt emme enää voi katsoa peilistä ennen välituntia
kerroin siitä äidilleni, ja hän heti alko kysellä että "et kai kattonu siihen peiliin??". Voi että
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2007 15:31

Lainaus: kismet

Minä oon syntynyt 13.(heinäkuu)perjantaina

Ollaan synnytty samana päivänä En ole mitenkään taikauskoinen ainakaan tuon päivän suhteen. Itselleni 13.perjantaita on onnen päivä, aina tapahtuu kaikkea mukavaa
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.12.2007 19:26

Lainaus: Elvira

Oikeasti en usko, että tämä tai joku muukaan päivä voi olla parempi tai huonompi pelkän päivämäärän perusteella. Mutta jos monet muut uskovat niin, he voivat itse toteuttaa omat uskomuksensa

Näin mäkin ajattelen.

Joskus perjantai 13. on ollu jopa oikein mukava päivä kun on synttärit osunu sille päivälle ja olleet onnistuneet.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.12.2007 16:47
en itse jaksa uskoa mitenkään siihen epäonneen,iha tavallinen päivä kuten muutkin
ja vähintään yhtä tylsä...
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2007 17:18
Itse oon syntyny 13 perjantai huhtikuuta. Ihan tavallinen päivähän tuo on, mutta jos uskoo siihen niin mikäs siinä.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2008 21:41
Ittelleni päivämäärä 13.10.2006 on edelleen sellanen päivä mikä on vaikuttanu mun elämään tosi paljon, huonosti. Löysin tutun ihmisen luhistuneena 6 kerrosta tippuneena laatta kivetykselle. Se näky ei koskaan lähe pois.
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 18:43
Perjantai 13. päivä... Ja pöh!
Mulle ei tapahdu mitään pahaa sinä päivänä. Se on ihan tavallinen päivä muiden joukossa. En ole taikauskoinen. 8D
Muah... Olen 11 vee mutta henkinen ikäni on jtn. 23? Testin mukaan ainakin. (OFFIA, sori)
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 20:47
Miulle se on ainakin ihan päivä siinä muiden joukossa. En muutenkaan ole millään tavalla taikauskoinen, joten en myöskään tältä osin. Ainakaan tähän mennessä ei ole tapahtunut mitään merkittävää, hyvää tai pahaa juuri tuona päivänä. Tai en ainakaan tällähetkellä muista, joten tuskinpa sitä sitten on.
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 19:08
Keskiviikko 13 on parempi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit