Gootti.net

Perjantai 13.

Kirjoittanut: Fear of Cabbage (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 21:09
Oon aina "pelännyt" vaikken ole taikauskonen. En tiiä sitten mistä johtuu.
Kirjoittanut: Increase (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2008 16:49
En enään muista mistä kuulin tämän jutun, mutta temppeliherroja mestattiin Pe 13 päivä ja sen taika se olisi epäonninen päivä. Mutta kyseisellä aikakaudella olisi ollut eri kalenteri, ja nykyään kyseinen päivä olisi Su 22. Varmoja lähteitä minulla ei ole..
(ehkä hiukan aiheeseen kuulumatonta, anteeksi)
En kyllä itse usko päivään, mitään eriskummallista ei ole vielä sattunut
Kirjoittanut: Ankka (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.06.2009 11:33
Mulle sattuu koko ajan kaikkea. Ei mitään isompaa sillon perjantain 13, oliskohan se joku turvapäivä mulle (synttärit on sillon, muahahha) Viimeks perjantain 13 kyllä menin seisomaan lasipöydälle ja räks, hajalle meni ja jalka läpi. Ja sitten nostin vielä korkeelta kaapista luistimet, ne oli paketissa ja siinä paketissa luki että pohjalla nauloja... o_O Kaaduin sen paketin kanssa sit siitä ja naulat levis päälle. Ja eihän siellä ees niitä luistimia ollut Mut kaikkee tämmöstä... Joku kirous.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.06.2009 12:00

Lainaus: Ankka

Viimeks perjantain 13 kyllä menin seisomaan lasipöydälle ja räks, hajalle meni ja jalka läpi

Lainaus: Ankka

Joku kirous.

Tai ehkä ihan omaa tyhmyyttä? O_o
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2009 20:22
En usko en... tuohon epäonneen sinä päivänä siis. Päivä muiden joukossa. Ei ole ainakaan omalla kohdalla sattunut mitään. Mutta uskonsa kullakin.
Kirjoittanut: Ankka (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.06.2009 22:59

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Tai ehkä ihan omaa tyhmyyttä?

Hmm... Niin. Taisin saada tyhmyyden synttärilahjaks. Kun ajattelee niin miks sitä sitten meni seisomaan lasipöydälle kun ottaa kaapin päältä jotain... Eihän se tietenkään kestä. Joo, puhun järkeviä.
Kirjoittanut: cyanchristine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2009 12:21

Lainaus: The_Killer_Doll

Onko jollekin tapahtunut jotain perjantai 13.päivänä, joskus?

Juu, oli synttärit Kaikki meni hyvin ;D
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2009 22:26
Vanhojen tanssini oli 13. Perjantai.. muuta outoa ei tapahtunu kuin että parini rytmitaju oli jotenkin niin outo että tanssittiin loppuvalssi hirveällä temmolla.. vielä ihan lavan etureunassa, mutta ei se haitannut kun kivaa oli molemmilla
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • • Muokkasi: yurei
  • Lähetetty: 09.07.2009 11:27

Lainaus: Increase

En enään muista mistä kuulin tämän jutun, mutta temppeliherroja mestattiin Pe 13 päivä ja sen taika se olisi epäonninen päivä.

Da Vinci-koodi! EDIT: Taas tuli töksäyteltyä, tietystikin tieto löytyy myös muista lähteistä, luotettavammistakin, mutta ensimmäisenä mieleeni siis iski kyseinen kirja, kun sen olen vasta (uudestaan, n. 7:nnen kerran) lukenut..

Lainaus: cyanchristine

Juu, oli synttärit Kaikki meni hyvin ;D

Kappas, täällä joku muukin jolla sattuu olemaan 13. päivä perjantaina syntymäpäivä Itsehän päätin putkahtaa maailmaan juuri 13. päivä perjantaina, liekö sitten vanhempien onni vai epäonni
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2009 13:47
Minulle ei, mutta ystävääni pisti ampiainen ensimmäistä kertaa elämässään, sisätiloissa siis astui hyönteisraukan päälle.

En ole taikauskoinen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit